220.lv - Drausmīga attieksme pret patstāvīgo klientu
Esmu ļoti vīlusies šajā interneta veikalā, vairākus gadus biju patstāvīgais klients, līdz nesaskaros ar preces atgriešanās politiku. Iegādājos putekļusūcēju, kuru saņemot ieslēdzu un izslēdzu, lai pārbaudītu vai strādā un sūkšanas jaudu, kas aizņēma vien kādas 10-20 sekundes, uzreiz zvanīju, lai paziņotu, ka vēlos atgriezt preci, uz ko man atbildēja, ka ieslēdzot, jau esot lietots un preci atpakaļ nepieņem, un 14 dienu atgriešanās politika šeit nedarbojas. Es iebildu, aizsūtot preci atpakaļ, viņi reaģēja tik pēc 7dienam, un atbildēja, ka naudu neatgriezis! Pateicu, lai patur vien sev, jo pierādīt vairs neko nevaru, ka neesmu lietojusi un, ko ar šo preci paši ir darījuši. Aicinu neizmantot šī veikala pakalpojumus, jo viņi nav lojāli un taisnīgi saviem klientiem. Rakstīšu atsauksmes visur, kur iespējams, lai cilvēki ir informēti par drausmīgo attieksmi.
Labdien,
Par minēto preci šobrīd nauda Jums ir atgriezta. Atvainojamies par ilgaku situācijas izpēti saistībā ar 14 dienu atteikuma tiesību izmantošanu.
Komentāri (3)
Viņi pastāvīgi krāpj klientus, es iesaku rakstīt sūdzību PTAC: [slēpt]@ptac.gov.lv
Pēc teksta nevar saprast - uz kāda pamata tiek pieprasīta naudas atgriešana?
Šitie idiņi, kas iedomājas, ka divas nedēļas var sūkt grīdu, nodirst preci un pēc tam gaida naudu atpakaļ ir pilna Latvija... :)