220.lv - Briesmīgs serviss
Maija sākumā pasūtīju preci (xiaomi skrūvgriežu komplektu) , maija vidū biju preicīga par to, ka beidzot saņēmu savu paciņu, bet, diemžēl, atverot kasti, sapratu, ka man tika atsūtīta pavisam cita prece, no cita ražotāja. Sazinājos ar 220.lv, lai atrisinātu šo jautājumu, bet saskāros ar briesmīgu servisu. Pēc pāris dienām, man tika atbildēts, ka man ir jāraksta iesniegums un jātērē savs laiks, lai preci es atgrieztu pārdevējam un pārdevējs man atgriezīs naudu. Radās jautājums uzreiz, vai ir iespējams preci samainīt, jo mani interesēja tieši xiaomi komplekts, kurš bija paredzēts citam cilvēkam kā dāvana. Uz ko man tika atbildēts, ka preces maiņa netiek veikta. Līdz ar to, man pašai ir jāņemās ar šo problēmu, ņemot vērā, ka tā nebija mana kļūda, ka man tika atsūtīta nepareizā prece. Mēģināju šādu pat atsauksmi pievienot viņu mājaslapā, bet tā netiek uzreiz pievienota, bet gan apstrādāta, līdz ar to, rodas aizdomas, ka sliktas atsauksmes vienkārši netiek pievienotas. 220.lv neiesaku!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, ra2012!
Vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus tūkstošus pārdevēju (citu juridisku personu) un pēc būtības darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs.
Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "Katarata, UAB" Lietuvā. Informāciju par pārdevēju varat redzēt, gan veicot pasūtījumu, gan pēc tam pirkuma dokumentā.
Neskatoties uz to, ka distances līgumu Jūs slēdzāt ar citu preces pārdevēju, mēs palīdzam klientiem risināt radušos jautājumus. Informējām preces pārdevēju par kļūdu, vienojāmies par risinājumu. Ja tas, kā mēs cenšamies palīdzēt, Jūs neapmierina, turpmāk aicinām Jums sazināties ar pārdevēju nepastarpināti un risināt radušos jautājiumus tieši.
Tehniski, nav iespējams veikt Preces maiņu, jo tā pasūtīta no cita pārdevēja Lietuvā. Piedāvātais risinājums ir atgriezt nepareizo preci un saņemt samaksāto naudu. Saprotam, ka tas nenoved pie gaidītā rezultātā, bet tāda ir distances tirdzniecības specifika.
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv
Ļoti jauki, ka jūs atceraties šo gadījumu. 30.05. prece tika atgriezta, pēc izsekošanas koda ir redzams, ka 31.05. tā tika nogādāta jums. Nekādas ziņas no jums vairs nav pienākušas, kā arī maksājums, kuru biju veikusi jūsu internetveikalā, arī joprojām nav atgriezts. Arī šajā gadījumā man ir jāvēršās pa taisno pie pārdevēja? Vai arī Jums kā starpniekam, tomēr, būtu korekti jāatrisina šis jautājums līdz galam? Ja gribējāt, lai jautājums tiktu risināts pa taisno ar pārdevēju, varējāt e-pastā nerakstīt maldinošu informāciju par to, lai sūtu preci jums. Droši varējāt informēt, lai sūtu preci pa taisno pārdevējam un risinu naudas atgriešanas jautājumu ar viņu, jo jau tāpat pietiekoši liels čakars man tika radīts ar visu šo situāciju.
Komentāri (1)
Jā, slikti, ka 220.lv veikalu izmanto negodprātīgi pārdevēji, kuri it kā tirgo normālu preci bet īstenībā viņiem tādas nemaz nav bet sūta kādu draņķi cerībā ka klient nevazāsies ar atgrisšanām.
Protams, nav patīkami tērēt laiku un atkal meklēt vajadzīgo preci.
Taču man kā pircējam ir tā drošības sajūta ka vismaz samaksātā nauda tiks atmaksāta. Bet ar tādiem negodprātīgiem pārdevējiem pīties pa taino gan negribētos. Tur var izrādīties ne preces ne naudas...