220.lv - Briesmīgs serviss
Drausmīga pieredze. Pasūtījuma piegādes datums tika pārcelts par mēnesi. Vairāku sarunu ceļā noskaidroju, ka problēma ir daļa no pasūtījuma (biju pasūtīJusi divas lietas - dušas durvis un dušas bļodu) . Piekritu vienu pasūtījuma daļu atcelt, bet otru man solīja piegādāt pēc pāris nedēļām. Tas tiešām notika, bet pēc sarunas ar veikalu noskaidroju, ka ir pieejama bezmaksas piegāde uz mājām - vēl pēc divām nedēļām. Tā kā remonts jau tāpat bija aizkavējies, piekritu šādam risinājumam. Te nu sākās manas īstās problēmas. Norādītajā datumā noskaidroju, ka piegādes pieprasījums sastādīts (no viņu darbinieku puses) nepareizi, tāpēc man tiek piedāvāta piegāde vēl pēc divām nedēļām. Kad vēlējos tomēr aizbraukt pati pakaļ precei, noskaidrojās, ka mans pasūtījums vispār esot anulēts, jo es tam neesot atnākusi pakaļ. Divu mēnešu laikā preci joprojām neesmu saņēmusi. Esmu sazvanījusies ar veikalu reizes 15, katrs operators Saka kaut ko citu, katrreiz problēma jāstāsta no jauna. Man ir uzdoti gan jautājumi, kas mani neapmierināja komplektācijā un vai esmu sūtīJusi bildes (lai gan savu pasūtījumu neesmu redzēJusi) , gan jautāts, kā domāju samaksāt atlikušo summu (es visu samaksāju jau pirkšanas brīdī internetā) . Man šī pieredze ir ļauns murgs, nevienam neiesaku kaut ko iegādāties šajā veikalā, tā tiešām ir liela loterija.
Komentāri (1)
the same shit divu mēnešu garumā. iespējams reizi gadā tomēr mēģinu pasūtīt kaut ko.. piekāš