220.lv - BOJĀJUMS
Iegādājāmies bērnam makvīna radio vadāmo mašīnu kā Ziemassvētku dāvanu. rezultātā neskatoties uz to, ka mašīnā un pultī kopā bija jāievieto 11 baterejas, tā tomēr nestrādāja.
Nez kā justos justos Jūsu 4 gadus vecais bērns nesaņemot funkcionējošu auto. Mūsējos bēdās nolaida plecus un aizgāja spēlēt datora spēles. par laimi, tētis bija tik gudrs un aizgāja uz RIMI nopirkt dēlam dāvanu, kura reāli strādāja. Izsaku mega nopēlumu par to, ka netiek pārbaudīta prece pirms pārdošanas un sabojāti svētki bērnam.
Labdien,
Mēs saprotam Jūsu sašutumu, taču mums nav tiesību pārbaudīt preci pirms pārdošanas, tā tiek piegādāta no piegādātāja uzreiz pasūtītājam. Vēlamies precizēt Jūsu pasūtījuma numuru, lai rastu risinājumu šajā situācijā,
Atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām,
Gaidīsim Jūsu atbildi
Komentāri (4)
Un tagad mirklis saprāta, lūdzu. Zinat kāds viņiem apjoms, un cik reāli ir katru mantu pārbaudīt? Jautājums, no kurienes tās mantas nāk, un cik tās ir kvalitatīvas. Neslavinu un neaizstāvu 220.lv, bet iedomāsimies ja Jums būtu savs veikals ar lieliem apjomiem, un visu lēto piegādātāju mantas varētu aptaustīt un pabraukāties. Garantija un viss, arlabunakti.
`tā ir garantija. ne jau veikals plēš ik preci no iepakojuma un pārbauda
Pat Elkors nepārbauda preci. Kur nu vēl internetveikals. Internetveikaliem gam viena bēda, atgriezta prece un atvērts iepakojums no klienta puses ir mīnuss kabatā. Ne jau tas, ka nav pārdots, bet tas ka nevar kādam citam klientam iestāstīt "citam klientam vnk nepatika!". Reāli padomās, ka bijušas problēmas utml..
Cik daudz sapņu cilvēkiem.. Varētu arī attiecināt, ka dāvans laicugi jāgādā. Kaut kā atlaides neatšķiras pat mēnesi iepriekš, tikai saukļi
lielākais g i veikals eiropā, izlasiet, īpašnieks pigu.lt, ļietuvaiči, vēl ir jautājumi?