220.lv - Bojajumi, slikts sevis, pelējumui, kurjera neprofesionalitāte
Marta beigās tika pasūtīts dīvāns no 220.lv
piegādes laiks bija 3.04
galu galā prece tika piegādāta 11.04. Kādu apstākļu dēļ prece nebija piegādāta laicīgi neviens nevarēja atbildēt
prece tika piegādāta ar pelējumu, bojājumiem, netīrumiem un citā krāsā
18.04 tika savākta atpakaļ, par naudas atgriešanu neviens no operatoriem nemāk teikt.
Paldies220.lv
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Darja!
Ļoti atvainojamies par piegādātu bojātu preci. Acīmredzot preci šādā stāvoklī saņēmām no ražotāja noliktavas un bojājumu nebija viegli konstatēt, kamēr prece netiek uzstādīta.
Kā Jūs miniet sūdzībā, 4 dienu laikā no informācijas saņemšanas, mēs noorganizējām kurjeru preces paņemšanai, kā arī 21.04 no paša rīta tika noformēta naudas atgriešana.
220.lv
Komentāri (1)
20560623