www.sudzibas.lv 220.lv Atveda bojātu preci. Naudas neatgriešana

220.lv - Atveda bojātu preci. Naudas neatgriešana

Mans pirmais pirkums no 220. Pasūtīju durvis. Kurjers preci atveda bojātu, saplēstu, tāpēc no sūtījuma atteicos. Vairāk kā nedēļu prece netika atgriezta internetveikalam. Preci visu nedēļu kurjers veda līdzi mašīnā. Man pašam bija un vēljoprojām ir jāzvana un jātērē savs laiks, lai uzzinātu, kas notiek ar pasūtījumu. Kāpēc man tas būtu jādara, ja es šeit neesmu vainojams? Es durvīm pat ne reizi nepieskāros - tās kurjers jau izvilka saplēstas. Kad nauda ir saņemta, par klientu vairs nevajag rūpēties?

Durvis tika piegādātas durvju ražotājiem atpakaļ. Viņi mani par to informēja. Taču viņi nav spējīgi naudu atgriezt, jo nauda ir pie 220. Protams, ka arī šajā gadījumā no 220 bija klusums. Nācās pašam zvanīt un vienoties par naudas atgriešanu. Tā nu Sola un Sola atgriezt naudu, bet kā nav, tā nav.

Pasūtījums nr.10583281

mans pirmais un pēdējais pirkums iekš 220. Nauda zaudēta, nervi sabeigti.

20.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 08.03.2021

Labdien,

Diemžēl nevaram pilnībā izvairīties no gadījumiem, kad piegādes laikā prece tiek bojāta. Atvainojamies par sagādātajām problēmām.

Jūsu pasūtījums tika anulēts 16.02.2021 un 24.02.2021 atgriezta nauda.
Esam veikuši uzlabojumus iekšējos procesos, lai saīsinātu šādu problēmu atrisināšanas laiku.

220.lv

E

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes