Xnet.lv - Slikts serviss
Esmu daudzus gadus (virs 20 gadiem noteikti) izmantojusi " Xansapost" pakalpojumus. Agrāk, kad prece gāja pa taisno no igaunijas, bija pārliecība, ka pasūtīto vai no kataloga, pēc tam no interneta, preci saņemsi 2-3 nedēļu laikā un tu noteikti tiksi pie iekārotās un apmaksātās preces! Tagad, kad "Xansapost" pārtvertās par internetveikalu "xnet.lv", prece ir tā pati - kvalitatīva, ļoti liels sortiments, bet tikt pie kārotas, iepatikušās preces no izliktām saitā bildēm diezgan sarežģīti, bez 100% garantijas. Sniegšu faktus: š. G. 5. Martā pasūtīju divas preces: sieviešu somu un baltās tenisa kurpes. Saņēmu pirkuma apstiprinājumu "... Jūsu pasūtījuma numurs ir 200619923. Pasūtījuma datums: 05.03.2019... ". 13. Martā saņēmu no xnet.lv šādu vēstuli "... Diemžēl jūsu pasūtītā prece 890436753 "sieviešu apavi brīvajam laikam, baltā krāsā 40" ir izpārdota un tuvākajā laikā netiks piegādāta... " sazinājos ar klientu apkalpošanas darbinieci, aizvietoju ar citām baltām tenisa kurpēm. Šodien, 18. Martā atkal saņēmu vēstuli "... Vēlamies informēt, ka no piegādātāja saņemta informācija, ka apavi 120078 " sieviešu apavi brīvajam laikam, baltā krāsā 40", ir izpirkti un nav iespējams tos piegādāt... " sazvanījos, sabojāju sev garastāvokli, piekritu anulēt visu savu pasūtījumu! Tagad kādus pāris nedēļas gaidīšu savu naudu atpakaļ. Rezultāts: pusi mēneša gaidot, paliku bez iekārotas somiņas un bez baltām tenisa kurpītēm un vel būs ilgi jāgaida atpakaļ nauda, lai es varētu atrast un nopirkt šo preci citā vietā.
Labdien, kā jau pieminējāt, Xnet interneta veikalā varat iegādāties plašu dažādu preču klāstu un mēs ar to lepojamies, ka varam piedāvāt klientiem dārza preces, apģērbu, apavus un arī sadzīves tehniku un elektroniku, kas jau izsenis bijušas Xnet piedāvājuma pamatlietas.
Protams, pirkumiem internetā ir specifika un preces ir iespējams izvēlēties, tās aplūkojot katalogā vai interneta veikalā, bet pircēju drošībai, lai katrs saņemtu to, ko ir vēlējies, pastāv iespēja atteikties no pirkuma 14 dienu laikā, ja prece neder vai saņemtā lieta neatbilst gaidītajām.
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām ar pasūtījumu, tomēr šoreiz esam atkarīgi no piegādātāja, kurš nespēja piegādāt izvēlētās lietas mums, tāpēc, diemžēl, nevaram tās piegādāt Jums. Mums patiesi žēl. Vienmēr šādās situācijās cenšamies laicīgi sazināties ar katru klientu un izskaidrot situāciju, piedāvāt alternatīvas. Ceram, ka šis starpgadījums tomēr ļaus izvēlēties vajadzīgās lietas aizvien Xnet interneta veikalā un dosiet mums vēl iespēju. Lai jauka diena.
Komentāri (1)
Hansapost vienmēr ir bijis Hansapost. Neviens cits negribēja Xnet, bet Hansapost to iegādājās. Saimnieks neprot strādāt divās valstīs. Cilvēkus apcirpa un informācija līdz ar to arī netiek apstrādāta pilnvērtīgi. Jābrīnās, ka vēl nav pārdots citiem.
Redzot šo standarta atbildi, nemaina lietas būtību, ka izpaliek sūdzības un turpina jums lapā but novecojusi informācija, kurai nespējat sekot līdzi.