AtrisinātaXnet - Jau 2 reizi atnāk prece neatbilstošā krāsā
04.04.2020 Xnet interneta veikalā tika pasūtīts (pas. Nr. 590062787) kafijas aparāts Stoller Sem 800 (maksā 379,95) sudraba krāsā, tad arī veikta rēķina apmaksa.
15.04.2020. Pirmo reizi tika piegādāts neatbilstošs modelis (Stoller Sem 800 b - maksā 379,00 eur) Melnā krāsā. Veicu saraksti ar Xnet.
17.04.2020. Tika atsūtīts kurjers pakaļ aparātam.
05.05.2020. Tika atkal, nu jau otro reizi piegādāts (pas. Nr. 201122427) neatbilstošs modelis Stoller Sem 800b Melnā krāsā.
Atkārtoti veicu saraksti ar Xnet.
Atkal ir jāveic preces atgriešanas / maiņas procedūra.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Noliktavas rūķiem, šķiet, problēma ar sudraba krāsas atlasīšanu, bet iespējams, ražotājs sajaucis preču kodus, ko uzlīmē uz kastītes, jo rūķi ir tik steidzīgi, ka kastītes, protams, neatver, lai pārliecinātos par krāsas atbilstību, bet uzticas uz kastes rakstītajam. Piedosiet rūķiem?
Nu jau trešo reizi ( 3x ) atnāk kafijas aparāts nepareizā krāsā. Atliek secināt, ka tie noliktavas rūķi ir mazliet d*****! Sūtu atkal aparātu atpakaļ un pieprasu atmaksāt samaksāto rēķinu.
Es atvainojos par vēstules skarbumu, jo tobrīd, pēc kārtējās, nu jau trešās reizes nepareizas krāsas preces saņemšanas, biju sašutis. Un "epopeja" jau ilgst no 04.aprīļa - preces pasūtīšanas dienas. Tūlīt jau jūlijs! Ceru, ka samaksātā nauda tiks atmaksāta laicīgi!.
XNET SIA apsolīja kompensāciju par 3x piegādāto nepareizo preci 20,- EUR apmērā. Kompensāciju tika saņemta. Tā kā es nebiju ar mieru atkal gaidīt, tad es atteicos no nākamās piegādes un prasīju atmaksāt samaksāto - 379,95 EUR. Saņēmu 359,95 EUR. Redz, norēķinājuši kompensāciju! Visa epopeja no 04.04.2020 vismaz pa nullēm! Atvainojiet XNET SIA, bet pie jums tomēr neko neiegādāšos! Vēlu veiksmi!
Pievienot komentāru