AtrisinātaXnet - Savas vainas atzīšana
Tika veikts pasūtījums un viena no precēm (telts) atnāca ar saplēstām detaļām (melnie mietiņi ar ko veido telts konstrukciju). To konstatēju tikai sākot lietot telti, izpakojot to no iepakojumiem un telts somām. Sazinoties ar Xnet.lv veikalu un izstāstot radušos situāciju lūdza, lai nosūtu bildes ar bojātajiem mietiņiem uz ko saņēmu e-pastu pretī, ka tā kā telts ir lietota viņi var piedāvāt 10.00 EUR 'lielu' kompensāciju. Vēlos piebilst, ka telts cena ir 90.00 EUR. Sniedzu viņiem detalizētu garu atbildi, gan par savām tiesībām pamatojoties uz PTAL, gan par to, ka telts tās būtībā neatbilst savam pamatmērķim un telti nav iespējams izmantot, jo telts konstrukcija, ko būvē no melnajiem mietiņiem nav stabila un droša, gan par to, ka šo bojājumu nebija iespējams savādāk noteikt kā tikai sākot lietot telti un to izpakojot, gan piedāvāju šo situāciju atrisināt mierīgā ceļā un esmu ar mieru, lai šo saplēsto telti samaina pret jaunu, vai, lai atgriež man naudu un viss aizmirstam...bet nekā. Klusums no viņu puses...varbūt vēl lasa...varbūt vienkārši neignorēja.
Komentāri (3)
Gribejat neveiksmigi izkrapt no veikala 90eur vertu mantu, taa turpinaat!
Kādā veidā izkrāpt? Esmu par preci samaksājusi un vēlos, lai tā būtu atbilstoša tās pamatnosacījumiem. Prece ir atnākusi saplēsta un vēlos, lai to samaina pret nesaplēstu, vai atgriež man naudu un es viņiem iegādāto preci. Kā es varu izkrāpt naudu no veikala? :D
Jus velaties naudas atmaksu, lai gan telts tika izsutita un jusu kurjeram nodota bez bojajumiem, tagad jus velaties izkrapt no veikala 90eur. Jus lietojaat telti un to sabojajaat jus vai ari jusu kurjers.
Jums butu jamaksaa veikalam kompensaacija un jaatsauc nepatiesie apmelojumi.