Xnet.lv - garantija un brāķis
Labdien- iegādājos sākuma šaja internet veikala Pioneer kinozāli-izrādijās - ta saucamā "krutka" nestrada visi kanaali un ilgi domā ielādēšanas laikā! aizvedu uz garantiju teica ka tāds nu viņš ir pirku pa 220 ls -tālāk nokia Lumia 800 - 3 mēnēšu laikā nestrādā mikrafons un skaļrunis- aizvedu uz garantiju- nogaidīju 1 mēnesi-atbildēja manas mehāniskas vainas dēļ-un anulēja garantiju !
Komentāri (13)
Labdien, interesants šķiet apgalvojums, par Pioneer oficiālo izplatītāju tirgoto "krutku" - īsti nav skaidrs, ko tā saucat. Iespējams, nepieciešams izmainīt ierīces iestatījumus, lai tā darbotos pilnībā.
Telefona gadījumā, protams, mūsu sadarbības partneris-serviss veica nepieciešamo ierīces diagnostiku, tomēr tikai veicot padziļinātu pārbaudi atklājās, ka ierīcei ir mehānisks bojājums - norauti kontakta vadi, kas arī bijis par iemeslu Jūsu norādītājiem defektiem. Diemžēl, mehānisku bojājumu esamība neparedz garantijas pakalpojumus. Bojājumus iespējams novērst par klienta naudu, ja izvēlaties šādu risinājumu.
Mājas kinozāle tika aiznesta -pa garantiju-manai pultij nav taadu funkciju-neesmu mazs bērns kas nesaprot- jūsu Pioneer piedāvājumā netika ielikts labs apraksts par šo ierīci-tur nebija teikts kad 5 kanāli strādā tik tad, kad orģinālais disks tiek ielikts- jautāju veikalos -man atbildēja ka jadarbojas visiem kanāliem -neskatoties kāds disks vai usb atmiņu karte! par mob, man darbnīca pats meistars teica-jūs man pārdevāt brāķi- neizteikšos -kas par firmu- vnk mani nekas neliks pārdomāt par iepirkšanos pie jums- un es neesu viens tāds -civēks kuram ir ar jums domstarpības ! 2 preces un slikta kvalitāte- labi ka ne 3!
To X-Net!
Esmu cilvēks no malas!
Taču ja padomā loģiski telefona gadījumā taisnība ir kaut kur pa vidu!
Ja Ruņģa k-gs nopērk telefonu, tas strādā, tad laikam tie vadi bija klāt.
Taču neticu, ka Ruņģa k-gs pats atvēra (strādājošu) telefonu, lai to sabojātu... kāda loģika šādām darbībām - nekāda!
Par Nokia telefoniem (ne X-Net sakarā) varu teikt viņi sākuši konkrēti haltūrēt, jo šīm ierīcēm ir katastrofāli samazinājusies izturība. Ļoti vārgi telefoni tiek piedāvāti klientiem!
Paldies par komentāriem. Jāatzīst, ka mājas kinozāle atskaņos tos diskus, kuros ierakstītais materiāls atbalsta skaņu 5.1 kanālos. Nav svarīgi, vai video materiāls ir ierakstīts USB atmiņā vai uz matricas, bet svarīgs ir audio formāts, kas ierakstīts video.
Telefona gadījumā bija bojāta austiņu ieeja - ierīce uzskatīja, ka tās ir iespraustas arī brīdī, kad tas tā nebija, jo kontaktā bija radies savienojums mehāniska bojājuma rezultātā. Ņemot vērā, ka griezāties mūsu servisā 3 mēnešus pēc pirkuma veikšanas, pieļaujam, ka šo laiku telefons darbojās nevainojami, tāpēc apgalvojumam, ka esam pārdevuši brāķi, nesaskatu pamatojumu.
Nevēlos tērēt savu laiku uz to risināšanu-kā ir tā ir -tāpat nepierādīsies kam taisnība-izteicu tik savu viedokli, vnk laikam nakamreiz būšu uzmanīgāks -izvēloties kompāniju un viņu piedāvājumus, un likumus!
Forša otmazka: mehānisks defekts. Viss, ko var pircējs - paļauties, sak', vai tad nu viņi melotu! :)))) Godīgais serviss un negodīgais pircējs. Tas, protams, ir ļaunākais scenārijs.
Tie izvadi ir tizli, tos var ļoti ātri sabeigt. Šedevrs ir gan Nokia lādīzera izvads (vēl pavisam nesen tādu bija miljoni), kurš ir tik trausls, ka lūzt bez maz vai no skatiena ... Tagad, šķiet, lielie bonzas ir sarunājuši, ka telefoni tiks komplektēti ar standarta vienu no mikro USB izvadiem barošanai un datiem. Krutei džeki, ķipa, es, ta vēl spēj iespraust štekeri ligzdā, pat ja arī gadžets nav oriģinālais un nesatur ērgļa acīm saskatāmu, mikroskopisku bultiņu, kas pasaka priekšā, ka jābāž ar šo pusi iekšā ... Diemžēl, vairums pircēju (lietotāju) nav tik tehniski sagatavoti šeim pirkumiem un ... bāž, kā pagadās. Lieta tāda, ka arī nepareizi iesprausts USB mikro spraudnis ... sākotnēji fiksējas. Opīts, kas ticis beidzot pie Galaxy Ace, bet pirms tam 10 gadus čakli lietojis kaut kādu II Pasaules kara trofeju ar šķidro kristālu displeju un melliem burtiņiem, ko padomā šādā gadījumā? Padomā: - O johaidī, vai pateišām jāspeiž stingrāk? Un, protams, uzspiež, deflorējot ligzdu un sagādājot mehānisko bojājumu!
Es jau nu neliktos mierā abos gadījumos ...
> Andris rungis
Sanāk, ka Tev ir pārāk skaļa balss un kaut kādas nepareizas ausis, kas izraisa meāniskos bojājumus! :)))
P.S.
Agrāk, PSRS, kad pēc elektronikas stāvēja garas rindas, KATRU iekārtu pārdevējs dzenāja pēc pilnas programmas. A tagad ... milzu salonā pārdevēji pus - dienu kasa nabu, kaut ko kārto palēnām, inventarizē ... Bet, kad beidzot kāds ko pērk, iedo viņam kārbu rokā un izraksta garantijas talonu, pat elementāri nepārbaudot. Nemaz nerunāsim par net - bodēm, kur sanāk pirkt ķaķi maisā".
P.P.S Paskaties par krutkām: ja ražotāja saitēs produkts ATŠĶIRAS vai NEMEKLĒJAS, kaut kas tur nav īsti labi. No manas pieredzes: apmēram 20 procenti (vēlreiz pasvītroju - manas) vīnu Latvijas veikalos ... NEMEKLĒJAS! :) A kruķīt ko dārgāku, kā saka krievi, ir ĻOTI заманчиво!
P.P.P.S.
Žēl, ka te nevar salabot savu tekstu! Man kā jau latgalim daudz kur saspiedies ie vietā ei. :)
4P.S.
> Xnet interneta veikals
Nu ja, cilvēks vienkārši sprauda austiņas iekšā, gan jau ka ne jau naglu! . Ko viņš ir noziedzies?
> Andris rungis
- Tu spraudi naglu?! :( Koļisj!
Nezinu, kā Andra gadījumā, bet ... uzspiest savu austiņu variantu vairs nav demokrātiski, tādēļ jau kādu laiku ražotāji lielam skaitam modeļu ... nepiedāvā austiņas standarta komplektācijā, tādēļ pircēji pērk un sprauž kādu no neskaitāmiem optional nopērkamo austiņu variantiem. Ir arī Hands-Free varianti, kuros bez 2 kanāliem un kopējā vada ir vēl viens izolēts gredzens, vadībai, tas ir nedaudz garāks un varēja izraisīt kaut kādas sekas.
Diemžēl, nevaram komentēt telefona ražotāju piedāvātās komplektācijas :) Telefonu piedāvājums ir pietiekami plašs, lai dotu ikvienam iespēju izvēlēties savām vajadzībām atbilstošu ierīci. Arī ražotājs uzņemas atbildību par ierīces kvalitāti. Pakalpojumu, kas saistīts ar garantijas servisu un palīdzību klientam - uzņemamies mēs, pārdevējs.
Diemžēl, servisā nav iespējams noteikt iemeslus, kāpēc minētais savienojums ir sabojāts. Tāpēc ir tikai secinājums, ka tas ir noticis, kā arī - ja ierīce tiek lietota atbilstoši ekspluatācijas noteikumiem, šāds bojājums nevar rasties. Bieži vien nevajag naglu, pietiek ar austiņu spraudņa locīšanu, kamēr ierīce ir kabatā..
> Xnet interneta veikals
Respektīvi, pērkot pie Jums kaut ko, visi "diemžēl" būs pret pircēju vērsti? :) Un kādas būtu idejas? Uz dafektāciju jāierodas ar 2 lieciniekiemun neatkarīgo tehnisko expertu pie rokas? Un vai Jūs pats būtu gandarīts, ja (iespējams) būtu korekti lietojis ierīci, tai kaut kas, Jums pat nenojaušot, ir noticis un garantijas uzturētājs + tirgotājs sūta Jūs d**t, aizbildinoties ar mehānisku defektu?
[Viens no iespējamiem atbildes variantiem: - Es tik maz nepelnu, lai ceptos par kaut kādu Lumia 800! :)))))) ]
Tas, kādēļ šāds pārdevējs nodarbojas arī garantijas uzturēšanas procesā, ir saprotams, nosaukšu kaut vai vienu no iemesliem: "starpneikojot", negribas jau atklāt kuram katram, kas ir "pirmās rokas".
Taisnības labad teikšu, ka man pašam, p;erkoties Xnetā, ir tikai labas atsauksmes, viss korekti, sevišķi jāpiemin korektā darījumu apliecinošā un garantiju uzturošā dokumentācija. Pirku 2 monitorus, vēl kaut ko, jau neatceros ... Man, iespējams, vienkārši paveicies, labi krāmi trāpījušies.
P.S. Pankūka, jāraksta uzmanīgāk, citādi publicē un viss, "čto upalo, to propalo"! Pamanīto kļūdu labojums:
Uz dafektāciju jāierodas ar 2 lieciniekiem UN neatkarīgo tehnisko expertu pie rokas? ...
Tas, kādēļ šāds pārdevējs IESAISTAS arī garantijas uzturēšanas procesā, ir saprotams ...
... PĒRKOTIES Xnetā, ...
... "STARPNIEKOJOT", negribas ...
> sudzibas.lv
Eu, a pārredzamā nākotnē šeit būs iespēja koriģēt vai dzēs (īpaši ja nav saistīto) savu tekstu? Ku-kū!
Ļoti divains gadījums, jo, cik es zinu, visiem internet veikaliem ir tā pati koliktava
nebrīnos, ka tika anulēta garantija, jo remonts izmaksaāja 95 ls :))