Xnet - Slikts serviss, nolaidība, necieņa pret klientu
Esmu ļoti pārsteigta par xnet veikala bez personisko pieeju un noteikti publicēšu datus antireklāmas saitā. Veicot pasūtījumu 24. Novembrī, saņēmu epastu, ka preces piegāde plānota 30. Novembrī, šodien, telefoniski-zvanot pašai!, uzzināju, ka prece izpārdota! Viņi pat neuzskatīja par pienākumu man to paziņot! Pasūtījumu veicu nedēļu atpakaļ! Vai tiešām nebija neviens brīdis informēt klientu! Uzskatu, ka šādā veidā savu prestižu kompānijai nebūt neceļat. Šī interneta veikala pakalpojumus nemūžam vairs neizmantošu un aicināšu to nedarīt arī citiem! Arī internetveikala telefonkonsultanti ir diezgan nekonkrēti un nezinoši sniedzot atbildes. Skumīgākais bija tas, ka pasūtītā prece bija bērnam domāta, diemžēl nāksies apbēdīnāt mazo dēļ xnet paviršās attieksmes! Ar nepacietību gaidu atpakaļ savu naudu! Diemžēl variantu, ka varu pati atbraukt uz Jūrkalnes ielas veikalu pie jums un piemaksājot starpību saņemt citu kalendāru, jūsu izcili kompetentā telefonkonsultante noraidīja!
Komentāri (2)
Kapec vinjiem butu Jums jazvana? Kas jus tada esat?
Ja pashai vajag tad ari zvanat! Planotais laiks var mainites, to taka Jums bija jasaprot!
Tāpēc, ka saņēmu e pastu, kurā tika apstiprināta piegāde, kā arī bija veikta priekšapmaksa! Tādu pašu e pastu varēja atsūtīt arī par to, ka prece piepeši beigusies un nekādu problēmu nebūtu!