www.sudzibas.lv Xnet Slikts serviss, nolaidība, necieņa pret klientu

Xnet - Slikts serviss, nolaidība, necieņa pret klientu

Esmu ļoti pārsteigta par xnet veikala bez personisko pieeju un noteikti publicēšu datus antireklāmas saitā. Veicot pasūtījumu 24. Novembrī, saņēmu epastu, ka preces piegāde plānota 30. Novembrī, šodien, telefoniski-zvanot pašai!, uzzināju, ka prece izpārdota! Viņi pat neuzskatīja par pienākumu man to paziņot! Pasūtījumu veicu nedēļu atpakaļ! Vai tiešām nebija neviens brīdis informēt klientu! Uzskatu, ka šādā veidā savu prestižu kompānijai nebūt neceļat. Šī interneta veikala pakalpojumus nemūžam vairs neizmantošu un aicināšu to nedarīt arī citiem! Arī internetveikala telefonkonsultanti ir diezgan nekonkrēti un nezinoši sniedzot atbildes. Skumīgākais bija tas, ka pasūtītā prece bija bērnam domāta, diemžēl nāksies apbēdīnāt mazo dēļ xnet paviršās attieksmes! Ar nepacietību gaidu atpakaļ savu naudu! Diemžēl variantu, ka varu pati atbraukt uz Jūrkalnes ielas veikalu pie jums un piemaksājot starpību saņemt citu kalendāru, jūsu izcili kompetentā telefonkonsultante noraidīja!

30.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (2)

T Taisnīgums99 30.11.2020

Kapec vinjiem butu Jums jazvana? Kas jus tada esat?
Ja pashai vajag tad ari zvanat! Planotais laiks var mainites, to taka Jums bija jasaprot!

S Simona1981 01.12.2020

Tāpēc, ka saņēmu e pastu, kurā tika apstiprināta piegāde, kā arī bija veikta priekšapmaksa! Tādu pašu e pastu varēja atsūtīt arī par to, ka prece piepeši beigusies un nekādu problēmu nebūtu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes