Xnet - Slikts serviss, netiek ievēroti piegādes termiņi
Aprīļa beigās, izmantojot plaši reklamēto akciju par bezmaksas piegādi, tika pasūtītas divas preces, norādot, ka preci vēlamies saņemt līzingā. Internetveikalā pie precēm norādīts, ka to piegāde iespējama 1-4 darba dienu laikā (joprojām).
Drīz pēc līzinga pieteikuma apstiprināšanas no Xnet atnāca ziņa, ka piegāde notiks mēnesi vēlāk. Protams, skumji, tomēr nolēmām gaidīt (mūsu kļūda). Pēc aptuveni 2 nedēļām atnāca ziņa, ka tomēr prece jau ir un tiks piegādāta. Norunātajā dienā ierodas kurjers, mamma paraksta papīrus, bet te brīnums - papīri, ka saņem abas preces un līzinga līgumā abas, tomēr realitātē piegādāta viena. Sūtam ar kurjeru atpakaļ, jo parakstot tādus papīrus, varētu vien maksāt par lietu, kuras nav un nebūs.
Vispirms jau - no Xnet puses komunikācija notika ļoti negribīgi, paši nesazinājās pēc nenotikušās piegādes, uz nosūtīto problēmas aprakstu sākumā formāls - esam saņēmuši, sazināsimies, zvanot uz norādīto telefona numuru tiek solīts tikai, ka menedžeris sazināsies, saziņa bija vēlu un netika piedāvāti nekādi konkrēti risinājumi vai termiņi, tikai, ka skaidrosies ar piegādes dienestu, jo esot nodevuši abas preces, tā parādoties video no noliktavas (vai tiešām neeksistē pavadzīmes?), pēc tam sazināsies. Solītā sazināšanās tika gaidīta vēl nedēļu, bet tā arī nenotika, pirms netika uzrakstīta atkārtota draudīga ziņa, ka no pasūtījuma atteiksimies un prece nepieciešama uzreiz. Pēc tam menedžeris BEIDZOT piezvana, sākumā miglaini stāsta, ka no piegādātāja nav ziņu, bet sola piegādāt preci tomēr negaidot piegādātāja skaidrojumus, pēc tam izrādās, ka preces nav noliktavā un piegāde varētu notikt vien jūnijā. Beigās atteicāmies, jo cik var gaidīt un nolēmām pasūtīt citur, bet tā muļķošana mēneša garumā!
Netērējiet laiku, ir normāli interneta veikali, kas prot strādāt ar klientu, aktīvi komunicē pie mazākās problēmas, laicīgi informē, ja tomēr noliktavas krājumi iztukšoti pirms atjaunota informācija mājaslapā un arī tad piegāde nevelkas vairāk kā mēnesi.
Komentāri (1)
Šā gada šajā mēnesī, līzingā pirku vīriešu velosipēdu ar opciju sākšu maksāt ar 2019 gada oktobrī. Saņēmu preci laicīgi, bet kad ieskatījos līguma maksājuma grafikā tad tur pirmais maksājums minēts jau šā gada augustā, kad sazinājos ar xnet internetveikalu solīja noskaidrot ir pagājušas 2 nedēļas atbildes nav. Jautājums kāpēc maldināt cilvēkus? Pagaidīšu vēl kādas dienas, un būšu spiests sūdzēties kaut vai Bez Tabu.