Xnet - Piegādes termiņa krāpšana
Lai nedrūzmētos veikalos klātienē, izmantoju izdevību 15. Decembrī pasūtīt 3 gadīgam bērnam apsolīto un tik ļoti gaidītu ziemassvētku dāvanu ar piegādi 21. Decembrī. Šodien ir 22. Decembris, taču prece neesot saņemta pat vēl no piegādātāja. Paldies Xnet, ka 3 gadīgam bērnam zem Eglītes nekas nebūs, jo arī nopirkt to vairs nekur nav iespējams! Šo veikalu neiesaku nevienam, jo par saņemšanu neviens negarantē, viss, ko var atbildēt klientu apkalpošanas tālrunis, ir "mums ļoti žēl, mēs saprotam". Žēl, ka tik naski nav uz naudas atgriešanu, taču, lai sevi reklamētu - ntās reizes dienās atsūtīs e-pastus!
Labdien, Laura,
Diemžēl ne visu varam paredzēt šajos mainīgajos apstākļos, kad saistībā ar ierobežojumiem fiziskajos veikalos, pasūtījumu skaits pirms svētkiem ir pieaudzis vairākas reizes. Protams, cenšamies izpildīt katra bērna vēlmi pēc īstās dāvanas, tomēr ir reizes, kad arī piegādātāji un transporta kompānijas ir pārslogoti un nepaspēj pildīt savus solījumus.
Lai arī - vēl šodien aicinam savus klientus izvēlēties preces, kas atrodas mūsu Rīgas noliktavā (zīmogs "Saņem jau rīt") un saņemt jau rīt mūsu Xnet Pickup saņemšanas punktā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram, ka risinājums atradīsies un Ziemassvētku prieks būs visās sirsniņās. Lai jauki svētki!
Pievienot komentāru