Xnet - netīra, sapelējusi prece
Pasūtījām Xnet internet veikalā skapi un pufu, neskatoties uz reklāmām "Ātrā piegāde" gaidījām 1.5 mēnesi. Saņemot un saliekot skapi, konstatējām, ka drēbju karināšanai atvēlētā vietas der labākajā gadījumā zīdaiņa bodijus karināšanai, jo citas drēbes ņurcās pa apakšu.
Pufs atnāca ar pelējumu un attiecīgu smaku, sūtīju attēlus un rakstīju uzņēmumam, bet tā arī nesaņēmu nekādu reakciju vai atbildi. Dezinficēju visu pufu, bet pēc 1,5 mēneša izmetu visus apavus, kas tur atradās, jo vis bija sapelējis. Noplēšos dekoratīvo audumu, konstatēju, ka koks iekšpusē nav vispār apstrādāts un vis cauri to klāj bieza pelējuma kārta, kas kokā ir iesūkusies un ko nav iespējams iztīrīt.
Labdien, lūdzu, precizējiet pasūtījuma numuru un Jūsu tālruņa numuru, sūtot uz [email protected] vai zvanot uz 67651234, lai varam atrisināt situāciju.
Pievienot komentāru