Xnet - Krāpšana
Izdarīju divus pasūtījumus (atsevisķi) novembra sākumā. Samaksāju ar kredītkarti par preci un piegādi internetā. Viens pasūtījums bija uz pakomātu, otrs ar kurjera piegādi. Joprojām nav piegādātas preces. Uzņēmums neatbild uz e-pastiem. Pa telefonu man teica, ka kaut kāds menedžers zvanīs man, bet zvana nav. Kārtējais internet - veikals, kurš ņems naudu, nesūta preci un tad pazūd.
Labdien, Kate! Lūdzam, atstūtīt vairāk informācijas par pasūtījumiem (pasūtījuma numurs) uz epastu [email protected] vai jebkurā citā saziņas kanālā (FB, veikala čats), lai varam atrisināt šo situāciju. Diemžēl, šobrīd nevaram identificēt Jūsu pasūtījumu, kas atbilstu aprakstam.
Protams, mūsu veikalā var izmantot apmaksu saņemot preci, lai pircēji, kuri vēl nav iepazinušies ar mūsu pakalpojumiem, justos drošāk.
Komentāri (2)
Prieks kam veici prieksapmaksu? Sis e-veikals pastaveja vel pirms 220.lv paradijas un es neticu, ka tur visur ir 100% prieksapmaksa.
Kopsh Xnetu nopirka igaunju Hansaposts vinjiem ar klientu apkalposhanas kvalitaati ljoti shvaki iet. Taa jau uzneemums vecs un agraak ljoti uzticams bija, bet tagad ir tikai kaarteejais kantoris ko nopeerk aarzemnieki un viss paliek sliktaak.