Wolt Latvija - Slikts serviss, cieņas un goda aizskaršana
Vēlos informēt sabiedrību par nepieņemamu pieredzi, ko nesen piedzīvoju, izmantojot uzņēmuma “wolt Latvija, sia” piegādes pakalpojumus. Pasūtījuma piegādes laikā man pasūtītie produkti tika sabojāti un izlieti vēl pirms es saņēmu iespēju tos pārbaudīt vai pieņemt.
Turklāt uzņēmuma piegādātājs, kurjers, rīkojās agresīvi, izvirzīja nepamatotus apvainojumus, vainojot mani par radītajiem bojājumiem un netīrību, un atteicās savākt savas radītās nekārtības koplietošanas kāpņu telpā. Klientam tika atstāts pienākums sakopt viņa radīto piesārņojumu pašam, bez jebkādas palīdzības.
Papildus informācija:
uzņēmuma pārstāvis izturējās agresīvi, rupji un pielietoja personas godu un cieņu aizskarošus izteikumus.
Neskatoties uz klienta lūgumiem situāciju atrisināt civilizēti, kurjers turpināja izturēties nepieklājīgi un atstāja telpas, paziņodams, ka var saukt policiju – acīmredzami ignorējot savu atbildību un profesionālās ētikas normas.
Situācijas eskalācijas rezultātā klients cieta gan materiālus, gan nemateriālus zaudējumus, tostarp emocionālu stresu.
Sarakstē ar uzņēmuma klientu atbalsta dienestu tika pausta nožēla un piedāvāta daļēja kompensācija, tomēr uzņēmuma pārstāvji nebija gatavi adekvāti segt radītos zaudējumus un emocionālo kaitējumu.
(attēla/sarakstes materiāls pielikumā ilustrē incidentu un atbalsta dienesta komunikāciju.)
aicinājums sabiedrībai:
pamatojoties uz iepriekš minēto, aicinu patērētājus izvērtēt iespējamos riskus, izmantojot šī pakalpojumu sniedzēja – “wolt Latvija, sia” – pakalpojumus.
Šāda uzņēmuma pārstāvju rīcība liecina par iespējamu uzņēmuma iekšējo kvalitātes standartu nepilnību, klientu drošības un tiesību neievērošanu, kā arī nespēju nodrošināt godprātīgu un profesionālu attieksmi.
Lūdzu, izturieties piesardzīgi, izvēloties pakalpojumu sniedzējus, un apsveriet alternatīvas, kas nodrošina kvalitatīvu pakalpojumu, atbilstošu klientu apkalpošanu un cieņas pilnu attieksmi.
Ar cieņu!
Komentāri (14)
Viņam izkrita no rokām?
Laikam, jo kafija jau bija izlieta, kad atvēru durvis.
Nabadziņš... Un neviens tevi nepažēloja?
Bet, žēl, ka kurjers vēl purnā neiedeva smagi neiedeva!
Tādus nelgas vajag tikai slānīt!
Kāpec konunikācija ir angļu valodā? Jūs cīnaties par netaisnību savās mājas, bet pazamojaties valsts līmenī komunicējot angliski. Kāpec, kur loģika?
Saprotu slikto garastāvokli, ir gadijušies līdzīgi gadījumi, taču iet un baurot virsū klientu atbalstam, velpietam nepareizā angļu valodā gan ir rupji. Būtu pats nokaunējies, saņemot lielāku naudu par pašu pasūtijumu, bet tik un tā kādam darbiniekam jāuzbļauj. Nākošreiz piecel pēcpusi un aizej uz miera ielu pats pēc savas kafijas.
Ja jūs savās durvīs tiktu nolamāts, diez vai censtos ievērot sabiedrībā pieņemtās normas.
Pieredze ar Wolt ir bijusi dažāda, bet šis bija kaut kas pavisam citā līmenī.
Angļu valoda man savās mājās vispār nebūtu jāizmanto!
Bet kurjers runā, kā runā.
Ja atbalstam raksta latviešu valodā, tad sēdi un gaidi pusstundu, līdz kāds atbild: "Sorry, but if it’s ok with you, I will answer your request in English."
Viens ir skaidrs: Wolt ir sliktākais pārtikas piegādes serviss Latvijā!
Wolt klientu atbalsta aģenti runā latviešu valodā, nav nepieciešams izplatīt dezinformāciju.
Interesanti cik L kafijas tika pasūtīti lai tās savākšana aizņemtu 30min. Nezinu kā citiem, bet man šis liekas daļēji pārspīlēti, laikam šajā gadsimtā neviens nepadomā cik, īstenībā, klientu apkalpošanas sfēra ir grūts, nepateicīgs un nereti emocionāli graujošs darbs, nemaz nerunājot par to ka visi tagad ir aizrāvušies ar naudas pelnīšanu caur tiesām. Neattaisnoju kurjera rīcību, jo ja tā patiešām notika kā autors raksta - tad kaut kādam sodam jābūt, bet neuzzinot situācijas pilnus apstākļus, neuzklausot abas puses UN pats galvenais - bez tiešiem (video vai audio) pierādijumiem, par cieņas un goda aizskaršanas "sulīgo prēmiju" tiesā vari aizmirst :)
Uzkopšana manā izpratnē nav tikai noteiktu punktu saslaucīšana.
Tā nav uzkopšana!
Vai arī mazgājam tikai tās vietas istabā, kuras ir visnetīrākās?
Mājās bija vēl trīs cilvēki, viens ģimenes loceklis un divi ciemiņi, kas apliecinās notikušā patiesumu.
Tu vari sūdzēties, vari nesūdzēties, bet pēc tava teksta un stila jau ir saprotams, kas par nožēlojamu purnu tu esi dzīvē! Gan jau pats redzi, ka par pilnīgu muļķi esi palicis šeit ar savu raudāšanu, nožēlojamais cilvēciņ!
Atceries, ka anonimitāte interneta vidē ir relatīvs jēdziens!
Zīmuļi zīmē, līdz tos sāk drāzt. :)
Ļoti pieļauju, ka tādu pašu neizdevušos cilvēciņu kompānija kā tU bija mājās! Normāli cilvēki ar tādiem kā tU, nepinas!
Dīvaini, ka cilvēku satrauc izlieta kafija, nevis piemēram tas, kādā virtuvē,no kādiem produktiem un ar cik netīrām rokām tas pasūtījums tika gatavots.
Kā var vispār ko ēst no tiem piegāžu kantoriem, KĀ!? Galvenais jau pieminēt cieņu, godu, stresu. Mīksto laikmets!