Wizz Air - Naudas atmaksa
Aviokompānija Wizzair bez nekādu iemeslu paskaidrošanas atcēla jau iepriekš rezervētu reisu no Rīgas uz Parīzi 23/04/2015.Atteicos no viņu pakalpojumu izmantošanas atzīmējot, ka vēlos saņemt naudu atpakaļ. Noteikumos skaisti rakstīts, ka atmaksa notiks 7 dienu laikā. Jau ir pagājušas 10, atmaksas nav. Ir uzrakstītas vairākas sūdzības Wizzair mājas lapā- bez rezultātiem. Zvanīju uz speciālo tālruni - atbilde pavisam vienkārša, ka palīdzēt neko nevar. Viņi nenes atbildību par citu cilvēku darbu un nezin kāpēc nav naudas. Gaidiet. Uz jautājumu vai ir kāds cits tālrunis uz kuru zvanīt, kur varētu saņemt kompetentas atbildes, atbilde - nav.Vai kāds ir bijis šādā situācijā? Kā jūs rīkojāties?
Komentāri (2)
PAC
piezvanīju.(double booking). teica, ka paies 2 nedēļas, kamēr atmaksās. Pēc 2 nedēļām pienāca rēķins par pārmaksu, bet nauda ienāca kontā vēl pēc nedēļas. tā kā 10 dienas vēl ir nieks. bet labāk piezvanīt.