Wizz Air - samaksātās maksas neatmaksa klientam avioreisa atcelšanas gadījumā
Vēlējos informēt par Wizzair negodīgo darījumu praksi attiecībā uz klientiem. 2014.gada aprīļa mēnesī internetā pasūtīju un ar bankas karti apmaksāju lidojumu maršrutā Rīga-Dortmunde-Rīga divām personām uz jūnija mēneša beigām. Pēc desmit dienām Wizzair uz e-pastu man paziņoja, ka reisi atcelti un nauda tiks vai nu atmaksāta vai piedāvāts izmantot citu reisu citā laikā. Šādi e-pasti sekoja viens aiz otra, bet solītie zvani no Wizzair klientu centra nesekoja un neviens neinteresējās par pasažiera vēlmēm, arī nauda netika atmaksāta. Kad aizsūtīju e-pastu uz Wizzair galveno offisu, sekoja atbilde, ka visa nauda tiks atmaksāta. Vēl pēc dažām dienām tiek paziņots, ka atmaksās naudu tikai par biļetēm, tātad secināms, ka par bagāžu nauda netiks atmaksāta. Gribu brīdināt citus Wizzair pasažierus par šīs aviokompānijas negodījumu.
Komentāri (1)
man šāda situācija ir izveidojusies patlaban ar reisa Rīga-Parīze-Rīga atcelšau un atmaksu!