www.sudzibas.lv Wizz Air samaksātās maksas neatmaksa klientam avioreisa atcelšanas gadījumā

Wizz Air - samaksātās maksas neatmaksa klientam avioreisa atcelšanas gadījumā

Vēlējos informēt par Wizzair negodīgo darījumu praksi attiecībā uz klientiem. 2014.gada aprīļa mēnesī internetā pasūtīju un ar bankas karti apmaksāju lidojumu maršrutā Rīga-Dortmunde-Rīga divām personām uz jūnija mēneša beigām. Pēc desmit dienām Wizzair uz e-pastu man paziņoja, ka reisi atcelti un nauda tiks vai nu atmaksāta vai piedāvāts izmantot citu reisu citā laikā. Šādi e-pasti sekoja viens aiz otra, bet solītie zvani no Wizzair klientu centra nesekoja un neviens neinteresējās par pasažiera vēlmēm, arī nauda netika atmaksāta. Kad aizsūtīju e-pastu uz Wizzair galveno offisu, sekoja atbilde, ka visa nauda tiks atmaksāta. Vēl pēc dažām dienām tiek paziņots, ka atmaksās naudu tikai par biļetēm, tātad secināms, ka par bagāžu nauda netiks atmaksāta. Gribu brīdināt citus Wizzair pasažierus par šīs aviokompānijas negodījumu.

M

Komentāri (1)

R riken 17.04.2015

man šāda situācija ir izveidojusies patlaban ar reisa Rīga-Parīze-Rīga atcelšau un atmaksu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes