Wizz Air - Slikts serviss
Biļeti uz Oslo iegādājos pirms mēneša, taču pirms pašas iekāpšanas man un vēl 2 pasažieriem tika pateikts, ka biļetes pārdotas par daudz un nevarēs lidot. Kā nevarēs? Tā jau nav mana vaina, ka wizzaira sistēma gļuko! Kā sistēma nenofiksē, ka vietas izpārdotas? Pēc tam lai mēs varētu lidot, tika veikts izslēgšanas princips. 1 pasažieris bij iedzēris. To atsijāja. Tad vēl 3 pasažieri vispār ar auto tiesībām gribēja braukt. Kā viņi vispār izgāja kontroli? Ta nu tos izslēdza un mēs 3 tikām uz savām vietām. Vienā vārdā sakot bardaks un ļoti zems apkalpošanas līmenis.
Komentāri (4)
Tavs bardaks ir pavisam vienkārši izskaidrojams ja mācētu izmantot google. Aviokompānijas vienmēr pārdod vairāk biļetes kā ir vietas lidmašīnā jo vienmēr kāds paliek aiz strīpas. Risinājums vienkāršs. Nebremzē ar Check in
Pilnīgi piekrītu komentāram par "over booking" kā arī gribētu izcelt, ka lidostas apkalpošanai jeb bardakam nav nekāda sakara ar apkalpošanu lidmašīnā.
Pasažieri tika cauri kontrolēm, jo lidojot uz Oslo nav jāuzrāda personu apliecinošs dokuments kā arī nav jāiet cauri pasu kontrolei, līdz ar to arī tikai pie lidmašīnas vārtiem tiek konstatēts, kuram kādi dokumenti.
Jūsu dzeloņvagoni smird°
Drausmīga kompānija. Smird tā, ka.smadzenes izjauktas un redzu nereālas halucinācijas. Trauma uz mūžu, sēžu tagad trakokreklā. ATTOPIETIES!, jūsu vilcieni smird tā,ka liekas, ka lidoju
Un tev paveicās, ka metiki vilciena. Nakamreiz, lūdzu, izmanto Pasažieru vilciens pakalpojumus, tie ir ok.