Web-shop.lv - Krāpšana un slikts serviss - nav informācijas par garantijas servisa saņemšanu.
Pērnā gada augusta sākumā nopirku mobilo tālruni Huawei P20 Lite. Izvēlējos Web-Shop.lv, jo bija lētāk nekā citur un izskatījās, ka veikals varētu būt sakarīgs. Veicu pasūtījumu, samaksāju, samaksāju arī par dpd piegādi. Mājaslapā bija rakstīts, ka piegādās laikam 3-5 darba dienu laikā.
Es tai laikā nebiju latvijā un domāju, ka telefons jau būs klāt, kad būšu atgriezies. 5 dienas vēlāk atgriezos, bet telefona vēl nebija. Pagaidīju vēl nedēļu, tad beidzot sazvanīju un pajautāju, kas notiek. Man pateica, ka maksājums vēl neesot saņemts, lai es atsūtu maksājuma uzdevumu. Nosūtīju viņiem uz e-pastu to uzdevumu. Pāris dienas vēlāk atkal uzzvanu, paprasu kā tad ir ar manu sūtījumu cik tālu ir, pasaka, ka nav vēl saņēmuši manu maksājuma uzdevumu. Es viņiem pateicu, ka esmu nosūtījis, pateicu lai pārbauda. Pēc pusstundas uzzvanīju vēlreiz, man pateica lai uzgaidu, jo man ar citu sievieti par to jārunā. Pagaidīju pāris minūtes, līdz beidzot man pateica, ka ir saņemts maksājuma uzdevums un es 3 dienu laikā saņemšu telefonu.
Un tā arī bija, beidzot saņēmu telefonu, viss izskatījās kārtībā, strādāja arī labi, kalpoja kārtīgi.
Tagad, 10 mēnešus vēlāk, esmu ievērojis, ka uz ekrāna gar malām veidojas tādi kā dzeltenīgi plankumi. Gribēju aiznest uz garantiju un noskaidrot vismaz vai tas ir kaut kāds ekrāna defekts vai kaut kas nopietns, vai to var garantijas ietvaros sataisīt. Un tagad noskaidroju, ka mājaslapa nestrādā, e-pasts arī vairs neeksistē, tad nu man tagad ir servisa talons uz vēl 14 mēnešiem garantijas, bet man nav ne mazākās nojausmas kā un vai es vispār šo garantijas servisu varu saņemt.
Komentāri (4)
Pie ražotāja, vai pie sertificēta servisa ar talonu, un viss.
Jautājums ir - vai pieņems ar likvidēta uzņēmuma servisa talonu?
Pieņems.
Ticēšu. Paldies par info!