Web-shop.lv - atteica garantiju un nespēj atgriezt pircējam preci
Stāsts ir sekojoš:
Nopērkot i-veikalā mobilo telefonu pēc pieņemšanas dokumenta parakstīšanas, konstatēju, ka kāds jau ir palietojis šo te mobīlo telefonu, jo atradu telefonā pāris Word failus. Nu lab tas tā, pats vainīgs, ka pilnībā nepārbaudīju.
Otra lieta bija tāda, ka pēc pusotra mēneša tel. sāka nestrādāt. Nolēmu nest uz garantiju.
web-shop.lv darbinieks laipni pieņēma telefonu un teica ka 2 nedēļu laikā būs atbilde par bojājumu.
Gaidīju 3 nedēļas, tad piezvanu un jautāju kas un kā. Man atbild ka vēl nav nekādu ziņu. Uz jautājumu "Kad varētu būt kautkas zinām?" Man atbildēja, ka darbinieks kurš atbild par garantijām, zvanot katru dienu uz servisa centru un jautājot par jaunumiem.
Bija pagājis jau mēnesis un zvanu atkal, tagad runāju ne tik draudzīgi, saku ka šodien ir pēdējā diena. Un liku viņiem stundas laikā noskaidrot, kas par vainu. Atzvanīja no WEB-SHOP.LV pēc 5 min un teica, ka tas nebūšot garantijas jautājums un remonts maksāšot X Ls. Es izlēmu nemaksāt par remontu.
Pagāja pāris dienas un man zvana no WEB-SHOP.LV un saka ka telefons esot pie viņiem birojā, braucu pakaļ. Tā arī daru, 2 dienas vēlāk braucu uz biroju pēc sava telefona, kuru esmu nolēmis remontēt citur.
Izrādās telefons vēl nav atvest uz biroju, jo šoferis kaut ko sajaucis. Viņi man uzreiz piedāvā paši atvest šo te telefonu nākamajā diena. Es piekrītu.
Nākam diena iet uz beigām un tel. vēl nav pie manis, piezvanu, man saka atkal ka uz rīdtienu obligāti atvedīšot. Es saku lai pasteidzās, jo esmu nolēmis nest telefonu uz neatkarīgo ekspertīzi. Jutu ka čalis saraustījas.
Ir pagājusi jau nedēļa un šis te WEB-SHOP.LV vai SIA Digi Plus nevar man atgriezt atpakaļ telefonu, kuram atteikta garantija un esmu atteicies remontēt šo te telefonu.
Ceru ka šitā būs laba reklāma web-shop.lv, jo tur strādā cilvēki, kas vispār neko nesaprot par pārdošanu un teicienu "apmierināts klients"
Komentāri (11)
nu ko lai saka idijoti!
peec sadas anti reklamas pie vinjiem neiepirksos!
Stāsts turpinās ar to, ka mobilo telefonu pēc vēl nelielas kavēšanās saņēmu atpakaļ saremontētu (par ko iepriekš nebiju informēts)! Par remontu nebija jāmaksā. Telefonam it kā iekšas tās pašas - attēli un melodijas, taču karkass bija nomainīts. Saņemot telefonu bija jāparakstās, ka šajai precei vairs nav servisa garantijas, tātad ja saplīst, tad pašam problēmas ar remontu!
Man ir kkas līdzīgs ar foto kameru. Pats gāju uz sony garantijus servisa centru, kur man pēc ļoti ilgiem remontiem teica ka rakstīs tehnisko slēdzienu, viss esot sarunāts ar sony baltic, tikai jāaizved uz veikalu un viņiem jāsamaina. Tagad aizveda, viņs saka ka nepatīk tehniskais slēdziens, jāved uz vēl vienu remontu, ko tie teiks. Tagad tjipa aizveda. Zvanam uz to servisu, tur neko par tādu kameru nezin, zvanam uz sony-tie arī nezin ka kāds kko bija vedis. TAS cilvēks no web-shop saka ka sony atteica mainiit un vispār viņiem ar to nav jānodarbojas (ar mainīšanu) kgan tas ir tieši viņu pienākums!!! Tagad saka ja jau man kkas nepatīk varu paņemt kameru atpakaļ un pats tās lietas kārtot :D
Vispār smieklīgi kā cilvēki var melot! Teica ka runāja ar sony baltic valdes locekli kurš ar mani nemaz nerunās (es jautāju ar ko tieši viņš runāja) un man jāgriežās patērētāju tiesību aizsardzības birojā jo sony nemaina kameru! Vienkārši lieta tāda, ka es 100% zinu ka ar sonu viss ir sarunāts un ne ar kādu valdes locekli viņš nav runājis un pie tā visa mēģina kūdīt uz sony lai rakstu sūdzību.
Nu redzēs kas būs, bet acimredzot kameru viņi nemainīs un to bodi jau sen vajadzētu aizklapēt! Cilvēki tur strādā ļoti negodīgi un pilnīgi bez zināšanām pārdošanas jomā!
Jā, piekrītu arī man tāda bēda piemeklēja, iegādāties preci šajā veikalā!
Man arī līdzīga, bet vēl neapskaužamāka situācija ar web-shop.lv vai SIA "Digi Plus"!!! Nekad nevienam neieteiktu iepirkties šajā interneta veikalā! Nopirku datoru pie viņiem, bet kad nesu uz garantiju, man paziņoja ka tāds SIA Digi Plus vairs neeksistē un garantijas nebūšot! Bet tie paši cilvēki turpina darboties zem webshop.lv tikai nomainījuši SIA nosaukumu un apkrāpuši iepriekšējos klientus. Mani pēc šīs shēmas apkrāpj jau otro reizi. Arī interneta veikals Bigshop.lv darbojas tāpat un garantiju dabūt nevar, jo nomainījuši uz citu SIA noaukumu, bet priekšnieks un darbinieki tie paši. Izdevīgi ne? Kā tu vari zināt, ka pēc gada atkal nenomaina SIA un tavai precei garantija nebūs??? Nekā!! Arīlikums šos neliešus sargā un PTAC neko nevar iesākt. Tā lūk.
Biju plānojis iepirkties web-shop.lv, bet tagad to noteikti nedarīšu!
Paldies par info.
Nevajag, jo ar garantiju noteikti būs problēmas!
Bļāviens, gribēju tur spoguļkameru pirkt, cena mani pievilināja, viss jau bija sarunāts caur e-pastiem, bet sazvanoties un parunājot par garantiju un vispār komunicējot ar ne pārāk laipno pārdevēju kaut kā sāku šaubīties par to kantori... labi ka atradu šīs atsauksmes!!! Tagad viss skaidrs, web-zhop lai iet zhopā, nepirkšu pie viņiem neko! ;)
Paldies par atsauksmēm!
Iegādātais telefons nedarbojās, respektīvi, nebija sazvanāms, kaut viss pārējais strādāja ok. Aizvedu uz garantiju, meitene palīdzēja sarakstīt papīrus un teicās 2 ned laikā dot ziņu.
Joki sākās jau nākamajā dienā, kad viņi man zvanīja, lai ziņotu, ka sim kartes slotā ir ielikta atmiņas karte. Es skaidri zinu, ka atmiņas karte ir atpakaļ manā vecajā telefonā un tāda lieta vienkārši nav iespējama. Teica, lai braucu pie viņiem pašrocīgi ņemt ārā vai arī viņi sūtīs uz servisu, kas anulēs garantiju, jo šī nepareizi ieliktā karte nav viņu vaina. Padomāju un aizbraucu turp. Paņēmu telefonu un pārdevējas acu priekšā mierīgi izņēmu sim kartes atvilktnīti, kas bija PAREIZAJĀ vietā un PAREIZAJĀ veidā ielikta ierīcē!
Telefona uzbūve ir tāda, ka blakus viens otram sānos ir sim un micro sd slots. taču meistariem taču vajadzētu kaut cik būt pazīstamiem ar katras ierīces fīčām, lai apjēgtu, kad priekšmetam ierīcē ir jābūt, un kad - ne. Nosmējos un atstāju ierīci viņiem, sak, lai profesionālie meistari tad nu turpina čubināties.
Pēc nedēļas saņēmu zvanu, ka ar ierīci VISS esot bijis kārtībā no sākta gala un ka varu braukt pakaļ. Saņemot telefonu, pārjautāju, vai pat android nebūs pārinstalējuši profilakses pēc, bet nē, neesot bijusi vajadzība, jo viss strādā. Nu ko, jātic vien būs, veikalā ieliku sim karti jaunajā - lieliski salabotajā un sākotnēji veselajā ierīcē un devos prom. Necik tālu no veikala secināju, ka zvanu veikt nav iespējams, un, papētot sīkāk, ieraudzīju ka nu telefons VISPĀR nepazīst sim karti. Nu jau smiekli caur asarām.
Iedomājos, ka nu varbūt tiešām vaina sim kartē, mājās izmēģināju apkārtējo telefonus un viss strādā. Nu skaidrs, tātad lieliskais serviss laikam būs pārcenties. Paliek jau interesanti, tāpēc aizvedu ierīci vēlreiz (PTAL ir punkts, kurā varētu arī lūgt viņiem apmaksāt ceļa izdevumus, haha).
Ieeju ofisā, pārdevēja jau mani tramīgi pazīst. Es smaidu platāko smaidu un saku, ka būs jāraksta atkal, jo šoreiz nu nekas vairs nedarbojas. Gribu atpakaļ naudu. Tas, protams, nav vairs iespējams, jo vairāk kā 14 dienas pagājušas kopš pirkuma brīža (veselu mēnesi veca ierīce, kas 3 nedēļas pavadījusi servisā, vai nav jauki?). Okej, rakstam, ka gribu līdzvērtīgu preci vai lai sataisa šito. Meitene paņem telefonu un klusi ieminas, ka tad jau redzēs, vai kas vispār izdosies, jo pēc iepriekšējās pārbaudes esot bijis slēdziens, ka ierīcei ir manāmas nolietojuma pēdas, kas varētu izraisīt bojājumus... Minēšu, ka telefons ir iegādāts pirms mēneša un izmēģināts 1 dienu, lai saprastu, ka nav sazvanāms. Nolietojums ne pa jokam.
Redzēsim, kas būs tālāk, taču neizskatās daudzsološi :)
No šitiem diez vai kko labu dabūsiet! Ja, nesalabos - ejet tieši autorizētajā servisā vai griežāties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā!