Walking - Attieksme
Labvakar!
Šodien iegriežoties TC "Domina" vēlējos iegādāties sev vasaras kurpītes. Izstaigājos, ieraudzīju skaistas sandel
ites veikalā-Walking. Ilgi nācās domāt pirkt vai nē, jo īsti negāja pie sirds.
Nolēmu nopirkt, bet ejot garām vienam veikalam tajā pašā TC, ieraudzīju sev tīkamākas kurpītes.
Aizgāju atpakaļ un Walking, jautājot vai nav iespējam atgriezt atpakaļ kurpītes, pretī saņēmu nopietnu apvainojumus, par to, ka nezinu patērētāju tiesības un prece netika paņemta atpakaļ.
Vēlētos uzzināt, vai ir šāds likums spēkā-par 14 dienu ilgu termiņu, kad var nest atpakaļ, protams, ja apavi vēl nav nēsāti un šiltes vēl ir virsū?
Paldies!
Komentāri (18)
Manuprāt, ir jābūtkādamiemeslamkāpēc atgriez atakaļ.Un ja jau negāja pie sirds, tadko pirki ?
Ja prece ir bez defekta, un tā vienkārši nepatīk vai arī izmērs neder tad veikalā to var arī neņemt vienīgais moš apmainīt, bet tā ir katra uzņēmuma politika. Bet par 14 dienām tas būs tad, ja brāķis vai defekts...
ja precei nav defektu, tad veikalam atpakal nav janem.
un vispar jebkurai precei ir 2 gadu, nevis 2 nedelu garantija.
Mani interesē, kāda garantija var būt kaut kādām prastām tupelēm, tā sauktajām "miroņu čībām", kuru cena ir pāris lati. Tad jau visi stāvētu rindā pēc pāris nedēļu nēsāšanas, lai dod jaunas.
>To Mja
Kāds sakars cenai ar garantiju? Arī lētai precei ir jāiztur garantijas laiks. Mums kā patērētājiem pat veicies, jo Baltijā pēc likuma jānodrošina pat 2 gadu garantija. Mīnuss gan tam tāds, ka cenas tāpēc precēm arī ir nedaudz augstākas.
ja prece ir brakis, tad pastav visas tiesibas to apmainit vai sanemt naudu.
ja nolietojums- tad ekspertize atsviedis atpakal.
lv ir paveicies, jo garantija 2 gadi. sveice, piem., ir tikai gads un par katru nakamo jamaksa papildus.
ja iegadajies uz vietas, apgerbus ir iespejams uzlaikot utt., tad reti, kurs veikals mainis vai dos naudu atpakal- viss atkarigs no veikala vaditaja un tikla politikas.
es savos veikalos mainiju, jo zinaju, ka pircejs uzticesies un nakamreiz iegadasies preci pie manis. ;)
Vo, gudrojās Latvijā ir tikai 1 gada garantija, bet 2 gadi ir tikai elektroprecēm, izņemot spuldzītes un iespējams vēl šo to. Bet divu nedēļu laikā pie preces defekta var samainīt, uz labošanu VAI SAŅEMT NAUDU ATPAKAĻ, pēc 2 nedēļām var tik nodot uz labošanu par to preces maņu gan neatceros kā ir. Bet tur atkal ir savi noteikumi. Un labāk taisīt neatkarīgo ekspertīzi pašiem tajos veikalos "eksperts" 100% gadījumos pateiks ka bija jūsu vaina.
14 d. atgriešanas termiņš attiecas uz distances līgumiem, t.i., uz tām precēm, kuras pirktas attālināti, piem., interneta veikalā, pēc kataloga.
Nezinu vai ir vai nav jāņem atpakaļ, bet jau pirms kāda laikā veikalā Esprit nopirku somu, kad izgāju no veikala, sapratu, ka tomēr nepatīk, atpakaļ aizgāja draugs, kurš aprunājās, kasiere teica, ka preci atpakaļ neņems, bet vēlāk, atgādinot patērētāju tiesības tika izsaukta direktore un tā mierīgi pateica, ka visu jau var nokārtot, nevienam nav jāuztraucas..
Šāda kārtība būtu spēkā, ja prece iegādāta interneta veikalā vai no kataloga. Tad var atdot atpakaļ, nepaskaidrojot iemeslu. Kaut vai tāpēc, ka jaunais kažoks nav vienā tonī ar klēpja sunīša kažoku.
Vispār jau Zanei šeit pilnīga taisnība, bet tas, ka veikala vadītāja pēc patērētāju tiesību pieminēšanas pieņēma preci atpakaļ, nebūt nenozīmē, ka viņai tas būtu bijis jādara, jo nevienā no patēretāju tiesību aizsardzību regulējošajiem normatīvajiem aktiem nav noteikts ne šāds pārdevēja pienākums, ne patērētāja tiesības, ja precei nav defekta. Savukārt, ja precei ir defekts, tad pirmajos sešos mēnešos patērētājs var prasīt arī naudu atpakaļ, bet pēc sešiem mēnešiem līdz diviem gadiem - maiņu vai remontu, bet ja pārdevējs to nevar nodrošināt, tad un tikai tad - naudu proporcionāli ekspertīzē noteiktajam preces nolietojumam.
14 dienas ja prece nopirkta no interneta, kataloga utt. Veikalaa var atgriezt tikai ar defektu 2 gadu laikaa!
info visu uzrakstija precizi. :)
un neaizmirstiet savas tiesibas un pienakumus-
par braketu preci vienmer rakstiet iesniegumu un paludziet iesnieguma kopiju, uz kura veikala atbildiga persona uzliek parakstu, kad iesniegums sanemts.
10 dienu laika gaidiet atbildi, ja nolemts par labu garantijas remontam, tad pardeveja laiks lbosanai ir 30 dienas.
kopuma maks. 40 dienas. lidzko sis termin ir parkapts, jums ir visas tiesibas pieprasit naudu preces vieta.
pardevejiem ieteiktu atcereties, par pardotu preci, kura ir izraisijusi veselibas problemas pateretajam NEKADA GADIJUMA NEIZSNIEGT NAUDU, bet gan sazinaties ar savu kvalitates dienestu. Naudas atgriesana automatiski nozime vainas atzisanu un milzigas kompensacijas, pat ja pardevejs nav bijis vainigs, bet gan razosanas brakis vai polija, lietuva razota prece.
Nākas tikai apbrīnot : " ieraudzīju skaistas sandelites veikalā-Walking" - " īsti negāja pie sirds" :D
Tad jau varbūt ej un pērc visu pēc kārtas, kas mazdrusciņ patīk, un tad kad beidz staigāt pa veikalu, tad tās lietas, kas tākā vairāk nepatīk iznēsā atpakaļ pa veikaliem:D
tā jau var staigāt no veikala uz veikalu un vislaik mainīt. Normāli cilvēki sākumā izstaigā visas bodes un tad tikai ko pērk. Bērnudārzs
Nofotografe savas kurpites moz kadam patiks-nopirks!Neuztraucies ir SS.lv un Reklama.lv.
14 dienu laika tikai atgriež naudu, ja sūtīts no kāda kataloga/ žurnāla. Vajag izstaigāt visus veikalus pirms kaut ko vēlaties iegādāties, nevajag ķert, kas pirmais pa rokai pagadās.
Autore ir iebraucēja no pufaikciema, kura nekad dzīvē nebija redzējusi īstu veikalu!