Vision Express - sabojāts briļlu stikls
Ja vēlaties iegādāties brilles T/C Alfa ” Vision Express” optikas veikalā , tad no visas sirds iesaku Jums nepielaist tās kļūdas, kuras esmu pielaidusi es.
1. Nemaksājiet par brillēm visu summu uzreiz, bet gan tikai daļu . Šādi Jūs pasargāsiet sevi no tā , kas varētu notikt ar Jūsu pasūtījumu tad, kad tas jau būs izpildīts un tas Jūs neapmierinās. Atcerieties - veikals darīs visu , lai naudu Jums par nekvalitatīvu padarītu darbu atpakaļ neatgrieztu.
2. Obligāti – metiet pie malas savu kautrību un uzmanīgi aplūkojiet briļļu stiklus, jo var gadīties, ka kāds no tiem ir saskrāpēts ( kā tas bija manā gadījumā). Ja to pamanīsiet tikai mājās, tad viss kļūs ļoti sarežģīti.
3. Veikals uz Jums izdarīs spiedienu, ka samainīs sabojāto linzu. Tikai atkal būs jāgaida ,kad to pasūtīs un atvedīs.- kā manā gadījumā – 3 nedēļas (pirmajā reizē).
4. Ja vēlēsieties saņemt atpakaļ naudu par iegādāto (sabojāto) preci, tad vajadzēs bruņoties ar pacietību. Katra iesnieguma izskatīšanas laiku veikals vilks līdz pēdējam - lai tikai Jums pakutinātu nervus. Acīmredzot viņiem ir pieredze, ka cilvēkiem nolaidīsies rokas un viņi necīnīsies par savu taisnību.
5. Vēl viens ieteikums – iegādājoties brilles paņemiet līdzi kādu briļļu maku, jo izrādās, ka veikals ne visām brillēm dod līdzi briļļu maku. Ja esat uzstājīgs un pieprasāt , lai brilles Jums normāli iesaiņo, tad gan Jūsu brilles ieliks briļļu maciņā (kā tas bija manā gadījumā) un nevajadzēs tās nest rokā, lai somā vai kabatā tās nesaspiestu.
6. Tikai nedomājiet , ka manas brilles bija no paša lētākā gala - cena stipri vidēja - LVL 165.90
Novēlu nevienam nepiedzīvot sādus nepatīkamus mirkļus, kad pērkat brilles, jo, kā zināms, mūs baro ne tikai rokas, bet arī mūsu acis.
Džuljeta Āboliņa, Latvijas Republika
Komentāri (3)
Pircējam ir tiesības atteikties no preces vai pakalpojuma 14 dienu laikā pat nemotivējot savu atteikumu.
Likumsargs, tu ko nejauc?
Es 2007. gadā brilles pasūtīju Vision Express uz Matīsa/Brīvības ielu stūra par Ls 105, - ieskaitot redzes pārbaudi. Pirmais sūdzības padoms, vadoties no manas pieredzes, šķiet nesaprotams, jo brilles izgatavo stundas laikā - reāli pagāja pusstunda (tik īsā laikā jau šķiet, ka neko labu nevar dabūt gatavu), gaidīju turpat. Domāju, ka viena stikliņa izgatavošana prasa ne ilgāku laiku, kā diviem stikliņiem - ne trīs nedēļas, bet gan ne vairāk kā uz skatloga prasītā stunda. Samaksāju tikai pēc tam, kad brilles man iedeva un lika apskatīt, pastaigāt pa veikalu, izmēģināt un pierast kādu brīdi. Solījās, ka, ja brilles sadauzīšu, garantijas termiņa laikā jaunas būs bez maksas. Brillēm, līdzi bija maciņš, bet es tās atstāju virsū, lai paskatītos uz jauno pasauli, kur katram kokam tagad bija tūkstošiem atsevišķu lapiņu, nevis miglaina, zaļa masa. Ilgus gadus brilles ir kritušas uz dažnedažādām virsmām, skrāpētas, slīcinātas, es uz tām bieži apsēdos, protams, viss netīšām. Tās joprojām ir kā jaunas un nesen biju pārbaudīt redzi, kur arī brilles aplūkoja, viss kārtībā.
Mani pārsteidza pārdevējas kompetence - viņa aplūkoja manu ģīmi, pastāstīja kaut ko par sejas ovāliem un uzreiz ieteica brilles, kuras es nopirku, taču, kā jau parasti, es neticu pārdevējiem un pirms tam pielaikoju gandrīz visas citas un pirmās, ko ieteica pārdevēja nudien bija labākās.
Dažreiz, ja man gadās situācijas kā sūdzības autoram(-ei), mēģinu rīkoties miermīlīgi neparasti, piemēram, ja man pateiktu, ka lēca būs gatava pēc 3 nedēļām, es teiktu - es uzgaidīšu tepat un reāli gaidītu līdz darba laika beigām un nākamajā rītā no darba laika sākuma kaut 3 nedēļas, bet tas nekad nav nepieciešams. Baltie dīvāni ir ērti un, ja ir laiks, var pasēdēt, ik pa brīdim pajautājot šiem par tualeti un izejot paēst. Bet ir 100% garantija, ka lēca būtu gatava stundas laikā vai ātrāk un ērtības izbaudīt nebūtu laika.
Man paveicās un šādu veiksmi novēlu arī citiem. Ja tomēr neveicas, pieejiet jautājumam radoši, mierīgi - bez dusmām un agresijas.