UAB IMP Baltic - Atkārtoti rēķini
Esmu pārtraukusi pasūtījumu uz Dārza burvība, pazvanīju atteicu, vienalga pēc tam vēl atnāca jauns sūtījums, to neatvērtu atgriezu atpakaļ, tagad atnāk rēķins ka esmu viņiem parādā par kaut kādiem seniem sūtījumiem, šos sūtījumus esmu apmaksājusi man ir čeki. Viņi raksta, ja viss ir kārtībā lai zvana, kad pazvana sāk reklamēt savu preci pie vārda nelaiž, es neesmu ar mieru klausīties reklāmu par savu naudu.
Komentāri (37)
bet ko es lai daru, ja nāk reķini par sūtījumu, kurus neesmu saņemusi?Vai varat ko iteikt?
Inga- raksti elektroniski PTAC centram sūdzību vēstuli un izklāsti par viņiem visu, kā tas notika. Pievieno viņu sūtītās vēstules. Vēl vari uz to IMP stulbo kantori uzrakstīt, brīva formātā iesniegumu, lai viņi Tev atsūta kupona kopiju. Es biju rakstījusi pat divas reizes viņiem par kupona kopiju, beigas uzraksta, ka ir pazudis kupons un parāds ir dzēsts. Vai tas nav debīlisms. Šitāda smadzeņu čakarēšana.
Интересно, кто прикрывает мошенников? Ну не могут эти хитрые договора считаться честной игрой. Жалоб - море, но власти не реагируют, значит кому-то это выгодно.
ko jūs tur cepaties? Jūsu paraksts nekur nav, ka Jūs esot ko saņēmušas- viss! tā jau jebkurš, arī es, varu jums sūtīt vēstules, ka esat man parādā...
Man tāda pat problēma.Biju pasūtījusi 'Iepazīsti savu datoru" un drīz vien sākās murgi.Paši raksta, ka varu neatvērtu sūtīt atpakaļ, ja vēlos atteikties, bet sūtījumi nāk un nāk, tik vien daru, kā staigāju uz pastu un sūtu atpakaļ, bet vēl ņem un atsūta rēķinu par pagājušo gadu, ka es neesot atmaksājusi vienu sūtījumu.Visus ko esmu saņēmusi, esmu arī atmaksājusi, man ir visi rēķini-krāpj tikai naudu no cilvēkiem, pieprasot maksu par preci, kas nav saņemta.
vispar nesaprotu kas notiek ar so kompaniju? skatos interneta, ka tik daudziem cilvekiem ir pretenzijas.
ari mani skara sis kompanijas "godiga" riciba!
esmu meginajusi rakstit PTAC, vini atbildeja, ka si kompanija nav registreta latvija un man ir jaraksta iesniegums sai kompanijai, ar rakstisku lugumu atgriezt manu naudu, jo biju tik dumja, ka netisam samaksaju, jo sis rekins sakrita apmeram viena summa ar citu rekinu. vel man atrakstija, ka varu iesniegt prasibu Eiropas patērētāju informēšanas centrs: [slēpt]@ecclatvia.lv .
Esmu pazaudejusi 60LvL. Mulke, dusmas uz sevi un uz cilvekiem, kas sita izzog naudu !!!
Man nekad rēķini nav nākuši atsevišķi no pakas... Kad saņemu sūtījumu, tur klāt ir arī rēķins un tā numurs.
Paldies par info, ko te atradu. Sazvanījos, nosūtīju, un teica, ka visas problēmas ir beigušās pozitīvi, par labu klientam.
Tātad rīkojaties, sūtiet pa e-pastu, ja nevar [slēpt]@ecclatvia.lv vai uz adresi: K. Valdemāra iela 157 – 228, Rīga, LV 1013, Latvija. Detalizētāku informāciju var saņemt, zvanot pa tālruni: 67388625.
Neļausim sevi apbižot un apkrāpt.
U menja ta ze erunda...otkazalasj ot ih posilok ewe v 2008 godu...do sih por prisilajut 4tob ja tam 4toto oplatila.ne ponimaju po4emu ja dolzna opla4ivatj posilku kotoruju ja daze v glaza ne videla.
A eti IMp baltic ili kak ih tam praviljno utverzdajut 4to oni mne na dom ih prisilali...nu gde takoe vidano 4tob davali posilku i potom toljko opla4ivali...vsegda wla na po4tu tam opla4ivala i potopm toljko polu4ala.urodi odnim slovom. podskazite kuda im pisjmo mozno napisatj...dostali
fuhhh napisala im pisjmeco...nadejusj otstanut nakonecto.
Bet vai Jūs esat padomājuši par tiem "it kā" melīgajiem operatoriem, kuriem šīs lietas jāiplata, nekādus zelta kalnus jau mēs neraušam, pat minimālā alga knapi sanāk, operators jau nav vainīgs, ka uzņēmums iedod lapu ar tekstu, kas jārunā nu un tu runā, pēc tam sākas brīnumi, jo firma vienkārši piekopj šādu taktiku mēģinot no Jums izdabūt lieku naudu paļaujoties uz principu, ka gan jau cilvēks samaksās, ja viņu trobelēs ar pakām, es personiski vispār uz šādiem zvaniem momentāli lieku nost klausuli un aizmirstu par to, jo šādi nevajag saistīties, zem IMP ir vēl pāris līdzīgas firmeles, kas dara to pašu, bet šajos laikos nekāda lielā izvēle nav - vai nu sēdi siltā ofisā un zvani cilvēkiem, piedāvājot to visu vai nu muldi par morāli un ētiku un nenopelni pat to mazo naudiņu, nav jau tas viss tik balts un melns, politiķi var nozagt miljonus un pensijas, nu lūk katrs zog kā māk, imp no jums nozog mazākas summas, operators dabū siltu ofisu un aldziņu, un nevienam tas viss tālāk neinteresē, šis vienkārši ir redzamākais piemērs, ja varētu es ietu tīrīt kaut ielas, bet darba ta nav vispār, jāņem tas kas ir.
Esmu tāds pats šis iestādes upuris, jo pirms vairākiem gadiem piekritu sūtījumam DZĪVNIEKU PASAULE . Viens sūtījums maksāja 2 Ls. Pēkšņi nevienu nebrīdinot cenu pacēla uz 6 Ls. Sūtījums tika atmaksāts un nekavējoties zvanījām, ka atsalkāmies. Atteikšanās tika laipni pieņemta, bet pēc mēneša atnāca sūtījums, par kuru nelikāmies zinis. Tagad katru gadu nāk vēstule par parādu-ar augošiem soda procentiem. Nesaprotu ko darīt!
http://www.ptac.gov.lv/page/212&news_id=100
??????????????????palasiet??????????????
Похоже здесь можно открывать клуб лохов которые повелись на это компостирование мозгов! Я тоже заказала 1 обучающий комплект, заплатила и все, забыла об этом предприятии! Но неожиданно стали приходить как бы продолжения моего заказа, - т.к. я брала по акции, думала что это тоже акция, естественно мне это не надо было уже и я просто выкидывала все, это был октябрь, а сегодня приходит счет что я должна им денег! Мне еще нравится приписка на этом счету, - "Мы надеемся что это просто недоразумение, но вы должны нам денег ". Это просто пи**ец, учитывая что я даже не смотря на эти посылки выкидывала, я даже отправить не могу ничего обратно, придется платить... ЭТО КОМПАНИЯ УРОДОВ, КОТОРЫХ ЗА ЯЙЦА ПОДВЕСИТЬ МАЛО БУДЕТ!
Arī es esmu piedzīvojusi vilšanos ielaižoties angļu valodas un datora bukletu saņemšanā.Netiek no viņiem vaļā un tagad ''Lindorf'' skrien pat uz mūsu māju pie kaimiņiem zvanīdami, ka neielaižos vairāk nekādos darījumos
Кому-нибудь удалось отвязаться от IMP BALTIC и не заплатить за не полученные буклеты Поделитесь опытом
Согласна с выше сказаным. Развели и меня и вот опять получила очередное письмо от Linddorf о том. что должна оплатить счет и начисленный за эти годы штраф. Заявку на получение "Darza burviba" и плюс в подарок садовые ножницы отсылала уже почти 5 лет назад. Ничего не получала, ни на прямую в почтовый ящик, ни извещение о получении в почтовом отделении. НИЧЕГО!!! Непонятно каким образом оказалось, что посылку я получила раз не оплатила...и где и как я ее должна была ее оплатить, если небыло никаких посылок, листочков, извещений о получении на почте???
На данный момент натикало уже 20 лат. Созванивалась с Linddorf, сказали, что будут высылать им претензию...
Как долго будем выяснять одному Богу известно, но платить не собираюсь...это дело принципа!!! Пусть даже дойдет до суда, будем биться!!! Таких надо выводить на истую воду, сколько можномолчать и платить по принципу "а. ну да ладно, лучше заплачу, меньше проблем и волокиты...все равно не докажем ничего"
Вот пока мы все так будем думать и ничего не предпринимать, до тех пор нас такие уроды и будут ИМЕТЬ...
Кому не слабо, давайте наконец-то поднимем пятую точку и поборимся...и мы докажем...хотябы отстоим свои кровно заработанные деньги...