UAB IMP Baltic - Atkārtoti rēķini
Esmu pārtraukusi pasūtījumu uz Dārza burvība, pazvanīju atteicu, vienalga pēc tam vēl atnāca jauns sūtījums, to neatvērtu atgriezu atpakaļ, tagad atnāk rēķins ka esmu viņiem parādā par kaut kādiem seniem sūtījumiem, šos sūtījumus esmu apmaksājusi man ir čeki. Viņi raksta, ja viss ir kārtībā lai zvana, kad pazvana sāk reklamēt savu preci pie vārda nelaiž, es neesmu ar mieru klausīties reklāmu par savu naudu.
Komentāri (37)
У меня аналогичная ситуация. Надо обращаться в PTAC, собрав все документы, счета и проч. В интернете много жалоб на эту литовскую компанию, они работают таким образом уже около 20 лет!! Раз работают, значит им позволябт ТАК работать. Кому это выгодно??
Man ir tāda pat situācija ar šo kompāniju, jo vairāk kā gadu atpakaļ biju viņiem pasūtījis kaut kādu, pat šobrīd nevaru atcerēties ko, IMP BALTIC, UAB par mani neizrādīja nekādu interesi visu šo laika periodu, no viņiem neko nesaņēmu, bet vakar(2008.04.03)
saņēmu vēstuli no kompānijas LINDORF kurā augstākminētā firma ir griezusies ar prasību no manis piedzīt maksājumus par kuriem man nav ne jausmas, kā arī viņi paši nav pie manis griezušies ar kaut-kādām pretenzijām.
Tiko izlasiju, ko cilvēki saka par pašu lindorff. Kāpēc Jūs nesūdzat viņus tiesā? Leiši paliek leiši.
Es pat vairs nezinu ko iesaakt ar sho UAB IMP Baltic !!! Sazvaniit nav iespeejams! Esmu vairaak kaart atstaajusi tel nr, jo automaatiskais atbildeetaajs saka, ka paarzvaniishot! BET BEZJEEDZIIGI!!! Reekjini naak viens peec otra!visus nevajadziigos suutiijumus esmu atgriezusi pastam atpakalj! Maajas lapu atrast nevaru sazvaniit arii nevaru!!! Nezinu un nesaprotu kaa no shiis eeles, lai tieku aaraa!!!
Līgums jau ar viņiem nav nekāds parakstīts...un ja pirms tam bija kādi sūtījumi, tas nenozīmē, ka viņi var jūs iesūdzēt tiesā vai vel kautkur. Psūtīs rēķinus un pārtrauks.
Manai sievai tikko atnāca jau ceturtais rekins. Smieklīgi. Es tikko izgāzu visas savas dusmas uz tiem IMP Baltic. Tie ir kaut kadi 3 Operātori, vārdus neatminos, kuri saka, ka sēž Viļņā, betpatiesībā sež kaut kur rīgā.
Tas ko viņi dara ir vistīrākā cilvēku apkrāpšana, tas pats kas nozagt kādam maku uz ielas.
Uzņēmuma direktoru saucn Ieva Gaļauskaite un viņu car sazvanīt pa tālruņa nummuru +37052102888. Un es gatavojos viņus par moralo kaitejumu un krāpšanas mēģinājumu sūdzēt tiesā. Ja kāds vēlas pievienoties lūdzu raxtat uz manu e-pastu [slēpt]@web.de
Jaa man arī ir taada pati situaacija, suuta soda naudas reeķinus par to, ko neesmu saņeemusi, ES NEMAKSAAŠU!
Tas IMP Baltic atsūta vecus materiālus kas nekur nav derīgi un par to prasa naudu, esmu zvanījis pēc pirmās bezmaksas preces saņemšanas un teicis ka datoru apmācība ir novecojusi ka mums ir jaunāki datori mājās un man nevajag sūtīt, bet viņi pasaka neko nevar darīt ja piekritāt saņemt tad maksājat kautvai par nederīgu makulatūru, es domāju ka viņus vajag sasēdināt cietumā un to firmu likvidēt. Tā ir tīrā cilvēku krāpšana. Vai patērētāju biedrība nevar ko darīt???
Arī man kaut, kas līdzīgs/rēķinu nemaksāšana, ļoti vēlu arī tiek saņemti sūtījumi.Rēķins izrakstīts 8.08.08. bet saņem tikai 28.08.08., protams jau esmu parādniece/.Gribu atteikties no "Iepazīsti datoru", bet sazvanīt nevar.Tiešām informācija strauji noveco, viņi netiek tam līdzi.Šajā gadā piegādes cenas jau 2 x palielinātas bez iepriekšēja paziņojuma, sūtījuma kartiņas no 12 ir samazinātas uz 10.Netiek pildīti pasūtījuma noteikumu 6., 7., un 8.p.
Iepriekš pasūtīju par "DĀRZU" neko sliktu nevaru teikt, paveicās.
Nevar būt labs iespaids par firmu, kuru nevar sazvanīt, mājas lapa nestrādā utt...
Gluži tās pašas problēmas. Nevar atteikties no "iepazīsti datoru". Kāds var pateikt ko darīt ?
:) Piekrītu viesiem augstāk minētajiem komentāriem. Produkcija, ko viņi realizē varbūt nav slikta, taču attieksme un kontrole ir totāli zem nulles.
Man sekojoša situācija - pasūtīju Garšīgi, ātri un vienkārši (receptes), viss bija it kā normāli līdz vienreiz atnāk rēķins par 0, 50 ls vairāk, domāju, ka kļūdījušies - summai, kurā jau iekļauti pasta sūtījumi pieskaitīti vēl pasta sūtījumi. Nāk tādi rēķini jau vairākus mēnešus, taču es to 0, 50 Ls neapmaksāju, jo sākumā šāda cena nebija norunāta. Šodien pazvanu uz viņu klientu dienestu (pie tam iepriekš klausulē atskan paziņojums, ka kvalitātes nolūkos saruna tie ierakstīta)! Saku, ka jau vairākus mēnešus saņemu pasūtījumu par lielāku summu, kāpēc tā. Atbilde - mēs izsūtījām 2 reizes paziņojumu, ka pasūtījuma summa mainīsies! Es šādus paziņojumus nebiju saņēmusi un jokojoties teicu - ja jūsu paziņojums bija uz 2x2 cm lapiņas tad noteikti neievēroju un varbūt izmetu (kaut gan neticu, ka no 2 reizēm to neievēroju!). Operatore laipni atbild - paziņojums gan bija uz 5 x 5 cm lapiņas!!! varat iedomāties????? Nekad un ne no viena uzņēmuma (pat ja runa neiet par naudas lietām) neesmu saņēmusi NEKĀDU paziņojumu, kas būtu mazāks par A4 lapu!! A te par pakalpojuma cenas celšanu - uzraksta 5 x 5 cm!! vai vispār šāda lapiņa ir juridiski pareiza (pieļauju, ka nevar uz tādas uzrakstīt paziņojumu, attiecīgās personas parakstu, zīmogu, nemaz nerunājot par firmas veidlapu!). Tā jau man jebkurš var iemest pastkastītē 5 x 5 cm lapiņu, ka paaugstinās tāds un tāds pakalpojums par tik un tik! Un cilvēciņš, muļķis būdams, ņem un maksā! Ar IMP vadību sazināties nevarot, jo vadītāja esot atvaļinājumā un kontaktēties ar viņu varot tikai lietuviešu vai angļu valodā( cik nopratu tikai operatori māk latviešu valodu, pārējā vadība - lietuvieši). Lai gan angļu valoda īpaši grūtības nesagādā, tomēr domāju, ka paskaidrojumi tomēr man būtu jāsaņem latviešu valodā, ja jau pakalpojumus šī firma piedāvā Latvijā.
Ar to mans stāsts nebeidzas - zvanīju uz Patērētāja tiesībām, tur kāda sieviete man neļaujot izklāstīt situāciju līdz galam, iesparucas ar saviem situācijas variantiem. Kad beidzot man izdodas viņai izstāstīt savu situāciju, viņa atbild, ka viņa skatās no likuma puses un šī lieta nav viņas pārziņā!!! Biju šokā par to, ka pat šajā iestādē uz manu jautājumu - vai firma var izsūtīt paziņojumu uz 5 x 5 cm lapiņas par cenu celšanos un vai šādai lapelītei ir juridisks spēks - nevarēja sniegt atbildi?
Un kur lai es kā cilvēks un patērētājs (kas gan cits es šajā situācijā esmu) vēršos??
Vienu gan zinu - šīs firmas IMP Baltic pakalpojumus vairs neizmantošu!
Mana putra sākās ar Mājas ārstu.Vis tik burvīgi uzrakstīts, bet kad atnāca pirmā paka sapratu ko tādu nevēlos saņemt. Kā jau bukletā rakstīts arī izdarīju, aizrakstīju, ka nevēlos vairs saņemt sūtījumus. Bet pēc kāda laika pastkastīte atkal sūtījums, pie tam ar pēcmaksu, jeb kā to lai sauc. Samaksāju arī par to, lai viņu piķis, mazums kas . Dumji viņi tomēr riktīgi ir un mēs arī piekrisdami tam visam, pastkastītē iesviež žurnālu par kuru nav vēl samaksāts, no turienes to garām ejot var paņemt kam nav slinkums, bet ŗēķini nāk uz mana vārda, un ej nu pierāsdi ka tu atteici pasūtījumu(ierakstīta vēstule jau nebija). Tagad jau rinķi ir vismaz 5 gadi, rēķins nāk no lindorf un sākumcenas vietā (3, 98), tagad jau soda nauda uzkāpusi līdz 20 latiem. Sūdzēšot mani tiesā, esmu šokā. Sasvanīt nevienu nevar, saprotu ka tāda firma jau vairs neeksistē, jo telefona numurs pašreiz neesot pieejams-forši vane.ej vai kārties -kāpēc man jāmaksā par to ko neesmu saņēmusi.
http://kp.ru/daily/24161/375064/
sheit ir raksts par UAB imp Baltic Igaunijaa... izskataas, ka vinji tieshaam mulko cilveekus :S
Lai saņemtu bezmaksas informāciju un palīdzību lietas izskatīšanā, ikvienam ir iespēja nosūtīt savu iesniegumu uz "ECC Latvia" pa epastu: [slēpt]@ecclatvia.lv vai uz adresi: K. Valdemāra iela 157 – 228, Rīga, LV 1013, Latvija. Detalizētāku informāciju var saņemt, zvanot pa tālruni: 67388625.
***
UZZIŅA
1. Latvijas normatīvie akti paredz 14 dienu atteikuma periodu no preces saņemšanas brīža, ja prece pasūtīta, noslēdzot distances līgumu (internetā, pa telefonu, katalogos utt.).
2. Atcerieties – ja gadījumā jūsu tiesības netiek ievērotas, pēc iespējas ātrāk iesniedziet sūdzību komersantam ar prasību izpildīt jūsu lūgumu un vērsieties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (ja runa ir par pakalpojumiem, kas saņemti no uzņēmumiem, kas darbojas tepat Latvijā) vai arī "ECC Latvia" (ja runa ir par pārrobežu pakalpojumiem).
VINUS VAR SAZVANIT PA TELEFONU 67780800, ATBILD OPERATORS, SODIEN SAZVASNIJU UN ATTEICOS NO DATORA MATERIALIEM REDZESU KAS BUUS TALAK NEGRIBU AR VINiEM
VAIRS SAISTITIES< REDZESIM.
Paskastē atradu kautkādu mazu nodilušu lapiņu. Uz tās bija rakstīt " bez maksas" saņemt pastā. Aizgaju uz pastu, nostaveju rindu un saņēmu kalkolatoru, rakstamo utt... Pēc dažiem mēnešiem tagad atnāk nošiem idiotiem, esmu paradā. Līgums nav sastādīts un nekad neesmu neko pasūtījusi, tāka ejiet D... Netaisos neko maksāt.
Pēc PVN pacelšanas nekavējoties nosūtīju atteikumu par turpmāko materiālu saņemšanu, bet - kas tev deva - drīz bija klāt nākamais sūtījums ar rēķinu (kavētu) un drīzu apmaksas termiņu, protams.
Šodien samaksāju un vēlreiz (un dubulti!) atteicos.
Redzēšu, vai viņus var sasniegt...
Paldies Ilzei par tel numuru! Mana problēma velkas jau no 2003.gada, kad pasūtīju mājas ārstu. Izārstēja gan, nervi sabeigti un vēl parāda piedziņa par trīs identiskiem sūtījumiem. Es zvanu un saku-atsūtījāt jau divus vienādus sūtījumus, bet šie-atvainojiet un atsūta trešo reizi tādu pašu. No ko paldies, man tādi pakalpojumi nav vajadzīgi.
Ja ir problēmas, izlasiet rakstu LATVIJAS AVĪZĒ par IMP BALTIK un rakstiet uz to sudzību. Cerams ka palīdzēs.
Man tas pats murgs ! Es vispār neko nepasūtīju. Bija kaut kādā žurnālā anketa, ja to aizpilda un nosūta, tad laikam 100 pirmie dabu kaut kādu tur bezmazas piezīmju mēslu. Es duraks aizpildiiju, man sāka sūtīt visu laiku kaut kādus konspektus par datoriem, kaut kādas mapes un citus nevajadzīgus mēslus. Sākumā nepievērsu uzmanību, domāju tas viss ietilspt tai bezmaxas piedāvājumā, kas bija žurnļa. Pēc kāda laika sāka sūtīt man rēķinus. Tā noriebušies ira. Jau gadu vai pat ilgāk, ik pēc diviem meneshiem nāk man rēķini, ka jāsamaxā. Sākumā atsūta preces, kuras neēsu pasūtijis, kuras man simt gadus nav vjadziigs un pēc tam liek par to maxāt - TOTĀLS SVIETS. šodien atkal saņēmu rēķinu, tagad jau ar soda naudu. Tādi kretīni. Vāks !