Torex - Slikts serviss
Šā gada sākumā vēlējos iegādāties jaunas durvis dzīvoklim un izvēlējos “torex”. Sākotnēji viss bija pavisam Skaisti un uzticami – attālināti (caur whatsapp) izvēlējos konkrētās man tīkamās durvis, “torex” atsūtīja rēķinu, tika noslēgts līgums, un uzreiz tika samaksāta rēķina priekšapmaksa 100% apmērā. Proti, tajā brīdī viss arī no “torex” puses bija korekti, un nekas neliecināja par to, kas notika tālāk. Tiklīdz viss jau bija samaksāts, ar “torex” sākās problēmas vairāku mēnešu garumā kā rezultātā līdz pat šai dienai neesmu saņēmis ne preci, ne pakalpojumu un dzīvoklis tā arī ir palicis bez jaunām durvīm.
Brīdī kad nauda par durvīm jau bija samaksāta 100% apmērā, drīz vien “torex” pārstāvji ar mani sazinājās, lai vienotos par dienu, kad meistars ieradīsies uzstādīt un iemontēt manas jaunās durvis. Norunātajā dienā man zvanīja gan “torex” pārstāvji, gan durvju meistars, kas centās man iestāstīt, ka pēkšņi manis pasūtītajām durvīm ir “defekts”, kura dēļ tās nebūs iespējams uzstādīt, un tādēļ man piedāvāja uzstādīt citas durvis (protams, ka krietni lētākas un krasi atšķirīgas no tām, kuras es biju izvēlējies un iegādājies) , uz ko es atbildēju, lai atsūta man bildi ar konkrēto durvju defektu un, ka man, iespējams, šis defekts netraucēs. Bildi es, protams, nesaņēmu, jo acīmredzot manām durvīm defekta nebija, jo kā beigās tas tapa skaidrs – durvis gluži vienkārši – “torex” nebija! Tātad – “torex” ar mani noslēdza līgumu un es iegādājos durvis, kuras “torex” līguma slēgšanas brīdī pat nebija!
Viss šis teātris un klaja ņirgāšanās no “torex” puses Ilga gandrīz 5 mēnešus, kuru laikā es nepārtraukti centos sazināties ar “torex” pārstāvjiem, un kuri, protams, lai izliktos kā lielisks uzņēmums un pakalpojuma sniedzējs, regulāri man stāstīja jaunus solījumus par to, kad manas durvis varēs uzstādīt, vienojoties par datumiem, kā arī, kad regulāri viņiem zvanīju, katru reizi man “torex” pārstāvim no jauna bija jāskaidro visa situācija (jo acīmredzot tur pie telefona strādā simtiem darbinieku, kas mainās katru dienu) , un kurš, protams, katrā telefonsarunas reizē neko nespēja ne atbildēt, ne paskaidrot kādēļ radusies tāda situācija un vien noteica “mēs jums atzvanīsim…”. Jāpiebilst, ka nevienu reizi es nesaņēmu atpakaļzvanu no “torex”, tādēļ beigu beigās mans pacietības mērs jau sāka izsīkt un sapratu, ka 5 mēnešu laikā šādi tukši solījumi par to, kad durvis tiks uzstādītas (vismaz 4 reizes vienojoties par uzstādīšanas datumu) , kā arī nesniedzot nekādas konkrētas atbildes, nenovedīs ne pie kāda pozitīva iznākuma. Tādēļ kārtējo reizi sazvanījos ar “torex” un lūdzu paskaidrot kā šo situāciju viņi plāno risināt, un beidzot es dzirdēju taisnību – “torex” pārstāve telefoniski atzinās, ka durvis tiek piegādātas no Krievijas, un pie šobrīd esošajiem apstākļiem nav prognozējams kad tās “torex” vispār saņemtu, tādēļ viņa man piedāvāja uzrakstīt iesniegumu par naudas atmaksu un solīja, ka visa manis samaksātā naudas summa tiks atmaksāta.
Iesniegumu par naudas atmaksu sagatavoju un nosūtīju jau tajā pat dienā (norādīšu, ka savādi ir arī tas, ka “torex” ir nevis 1, bet vismaz 4 e-pasti, no kuriem man sākotnēji tika sūtīta informācija) , taču naudas atmaksu 3 nedēļu laikā kā nesagaidu, tā nesagaidu! Atkal kārtējo reizi zvanu “torex” un prasu kādēļ nav atmaksāta nauda, uz ko man “torex” pārstāvis atkal jau sniedz vairākas izdomātas atbildes – tad nezin kurā no visiem e-pastiem iesniegums ir “iekritis”, tad direktors atvaļinājumā, tad direktors izgājis, tad direktoram jāsaskaņo.. Nolēmu pagaidīt vēl dažas dienas, līdz atkal es zvanīju “torex” un šoreiz jau brīdināju, ka ja šo situāciju nevaram atrisināt vienkāršākā ceļā, tad vērsīšos tiesā (kā to arī paredzēja līguma nosacījumi) . Galu galā saņēmu īsziņu no “torex” ar solījumu, ka nauda tiks atgriezta pāris dienu laikā un beidzot es to saņēmu – 4 nedēļas pēc iesnieguma nosūtīšanas!
Ja es nebūtu pats regulāri zvanījis un centies dabūt viņus rokā, lai saņemtu kaut mazāko informāciju par savu pasūtījumu un savām durvīm, “torex” pats nebūtu ar mani sazinājies, lai kaut ko paskaidrotu un galu galā nemaldinātu savu klientu, jo skaidrs ir tas, ka viņiem ir pilnīgi vienalga par klientiem un viņu vēlmēm, jo viņi darbojas pēc principa, ka pats galvenais ir sākumā no savas puses visu izdarīt tik Skaisti, lai klients tikai samaksātu naudu par preci un tad viss – aizmirstam klientu un nepildām līgumu! “torex” ļoti nekaunīgi izturas pret klientiem, pārdodot to, ko viņi paši labi zina, ka visticamāk pat nespēs ne piegādāt, ne uzstādīt! Šāda “torex” attieksme pret klientu un noslēgtajiem līgumiem, tieši un konkrēti liecina par to, ka “torex” piekopj shēmu – maldina klientu, un pēkšņi paziņojot par to, ka klienta izvēlētās durvis “ir ar defektu” (vai arī izdomā vēl kādu citu attaisnojošu iemeslu) , piedāvā citas durvis – tādā veidā cenšoties iztirgot no noliktavas tās durvis, kuras acīmredzot ir lētākas, nekvalitatīvākas, un kuras “torex” nevar notirgot un tādēļ cenšas atbrīvoties no noliktavā esošajām precēm! Kā arī, lai klients saņemtu atpakaļ savu naudu par pasūtītajām durvīm (jo “torex” tomēr nav nekāda labdarības organizācija) kuras pats ir nopircis, tomēr nav saņēmis un arī nesaņems, ir teju “jālūdzas” pārdevējam! Ļoti pretīga un bezkaunīga attieksme un silti iesaku nevienam “torex” neko neiegādāties un no šī uzņēmuma turēties pa gabalu.
Komentāri (3)
Vajag beztabu skatīties, tur Torex jau ir pabijis kā rašaparaša putleriskais kantoris
sižets bija jau pēc mana pirkuma.
Bet jā, lai Torex turpina tādā pašā stilā darboties - galvenais ir skatīties Bez tabu!
Torex ir pašlikvidējies tagad.