AtrisinātaViesu Nams ''Svelmes'' - Slikts serviss

Īsumā: Viesu māja ir netīra un gultas veļa ir krimināla. Segas/spilveni bez pārvalkiem, viss tas ir netīrs. Matraču pārvalki netīri un nemazgāti. Īpašnieks sagandēja ballīti draudot slēgt viesu māju un atslēdzot džakuzi.

Garumā:
Dzimšanas dienas ballītē tika paņemta viesu māja ar pirti un džakuzi. Ierodoties vietā tika paziņots, ka maksimālais cilvēku skaits džakuzi ir 3 (reāli vietas paredzētas 6-7 cilvēkiem). Uz jautājumu kādēļ 3 vietas, īpašnieks atbildēja, ka ūdens atdzisīšot savādāk..
Kad visi viesi sāka iet pirtī, džakuzi sāka trūkt vietas un veidojās rindas. Cilvēki sāka salt un izlēmām, ka zemāka temp. mums netraucēs. Saimnieks pamanot, ka ir vairāk par 3 cilvēkiem izteica brīdinājumu. Tā kā nebija svarīgi cik silts ūdens būs, tad ignorējām brīdinājumu. Pēc nākamā brīdinājuma saimnieks izdzina viesus no džakuzi un to atslēdza to. Kāds no iedzērušajiem viesiem nolamāja īpašnieku un tad viņam vispār aizvērās širmis. Viņš draudēja ar viesu mājas slēgšanu un apsardzes izsaukšanu. Ar viņu normāli parunāt nebija iespējams, visu laiku sekoja draudi ar apsardzes izsaukšanu un viesu mājas slēgšanu. Ar viņu sarunāt kaut ko bija neiespējami, jo viņš visu laiku ārdijās.. Nākamajā dienā kamēr viesi brokastoja, tikmēr viesu māju jau izrādija nākamajiem klientiem. Kaut ko tādu pirmo reiz redzu.

Pasargā nervus, izvēlies citu viesu māju.

Atbilde no svelmes Pārstāvja atbilde 11.02.2016

Atbildot uz jūsu sūdzību, no sākuma sazvanījos ar jubilāru, lai noskaidrotu, kādēļ tiekam apmeloti, ka netīra gultas veļa, un matrači, kaut gan tie tika uz jaungadu nopirti jauni. Gultas veļa uz katru pasākumu tiek nomainīta un nodota veļasmagātuvē. Visiem spilveniem ir spilvendrānas.
Jubilārs bija izbrīnīts par sūdzību, jo viņš par pasākumu bija apmierināts un par konfliktu, sakarā ar džakuzī arī tika pasākuma vakarā atrisināts, prombraucot daudzi viesi izteica pateicību par gardiem ēdieniem un apkalpošanu. Nav labi anonīmi rakstīt sūdzības, bet, ja kas jūs personīgi neapmierināja varējāt pateikt uzreiz pēc pasākuma. Ar cieņu.

Atbilde no svelmes Pārstāvja atbilde 12.02.2016

Varbūt varat pazvanīt,lai izrunātu par Jūsu pretenziju.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 01.04.2016

Uzņēmuma "'Svelmes"' pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

N

Komentāri (5)

R Runce3456 11.02.2016

Pilnīgi piekritu rakstītam, godīgi sakot īpakšnieks ļoti neadekvāti uzvedas pasākuma laika. Saprastu, ja viesi,ko butu saplesuši, vai agresīvi uzvestos, tad varētu, ko draudēt. Neisaku nevienam, šo vietu! Var tikai sabojāt pasākumu un nervus! Un īpašniekam ieteiktu apmeklēt psihologu, ja reiz ir problēmas ar galvu un komunikāciju ar cilvekiem nevis ar suņiem. Neproti stradat ar cilvekiem atver labak auto servisu!!!

svelmes Pārstāvja atbilde 11.02.2016

Šodien sazvanjos ar pasākuma organizatoru,lai noskaidrotu kādēļ ir rakstīta sūdzība,un viņš atbildēja,ka nezinot,kas rakstījis negatīvo atsauksmi,jo viņš ir apmierināts ar pasākumu,kā arī nav pretenzijas pret viesu namu,jo konflikts par džakuzī tika atrisināts.

R Runce3456 12.02.2016

Un, kā jau vienmēr nabadziņi, esat apmeloti. Smiekli nāk!!! Cilveki pasaka paldies, jo ir pieklājīgi un adekvāti!!! Bet Jums Svelmes īpašnieki iesaku uzklausīt klientus un vērst par labu jūsu problēmas, citādi diezgan ātri paliksiet bez ienākumiem un domaju valsts iestādēm arī būs prieks ar Jums pastrādāt!!!

S sils2012 12.02.2016

"Svelmes" ir viens no labakajiem viesu namiem Latvija!
Savulaik tur ar vaaciesiem atputamies-neko sliktu nevaram teikt!
Bet latvietis jau paeedis nebus, kamer kadu ar samazgam neaplies!
Un vispar Latvija vajadzetu so vardu-krapsana, krapnieks-likvidet! Apkraptais pats ir vainigs, ka ir pedaalis!!! Vajag ar galvu domat, pirms ko darit-nevis izdarit, un pec tam vemstities sajos saitos!Kauns pasiem nav sevi par lohu atzit visas tautas prieksa!!!?
Apjaja Tev i, tak norij, un nakamreiz doma ar galvu!!!

M Mince111111 12.02.2016

Visss tur bija kartiba un galds ar bija gards.. Taka beidzat izakat visu. Mes bijam apmierinati ar visu un pirts vienreizeji laba un netiribas nebija. Un ar saimnieku broblemas atrisinaja mareks taka nedzenat zosis. Paldies viesmilei un pavaram. Viss apmierinaja.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes