Svelmes Viesu nams - Krāpšana

Labdien! Nevienam neiesaku šo viesu namu! Paskaidrošu sīkāk.
04.07.2020. Mēs pasūtījām banketu 12 cilvēkiem uz 01.08.2020. , svinību iemesls - pērļu kāzas. Mūs apmierināja viesu nama atrašanās vieta, ēdienu klāsts un Cena. Pasūtījām, visu ar saimnieci izrunājām, iemaksājām naudu un devāmies projām. 31.07.2020. Es personīgi zvanīju uz viesu namu noskaidrot pāris organizatoriskus jautājumus, viss likās kārtībā līdz brīdim, kad 01.08.2020. Vakarā ieradāmies viesu namā. Es iegāju iekšā, teicu, esam klāt, bet apkalpojošais personāls bija ļoti pāsteigts mani redzot. Teicu, ka mums ir pasūtīts bankets, bet izrādās - mūs neviens negaida! Nekā nav! Un tad sākās murgaini paskaidrojumi - saimniece slimoja, personāls visu sajaucis, pasūtījuma lapa no klades izrauta utt. , visādas muļķibas. Iedomājeties, kādas ir sajūtas, kad saproti, ka nekā nav, neviens mūs negaida, bet pasūtītajā zālē līksmo citi cilvēki. Iemaksāto naudu atdeva un iedeva kompensāciju 20 eiro, bet tas nekādi neatsvēra nodarīto morālo kaitējumu. Mēs ar viesiem palikām uz ielas.
Kaut kas no personāla piedāvāja stundu pagaidīt, kaut ko mums sarūpēšot. Bet nebija ne mazākās vēlēšanās tur palikt. Nevienam nenovēlu tādu pārdzīvojumu un neiesaku doties uz šo vietu.

04.08.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Komentāri (5)

A Anita Smiltniece 04.08.2020

Ļoti atvainojos par misēkli,jo es salauzu kāju,bet personāls sajauca pasūtījumus.Jums bija 12 personas,bet otrajā pirtī arī svinēja 12. personas un personāls sapratis,ka tās ir vienas un tās pašas svinības.Piedāvājam stundu uzkavēties,un galdu būtu pavārīte sagatavojusi,jo sagataves mums bija.kā arī iemaksa ar uzviju tika atdota un par telpām naudu neņemtu.Bet Jūs principa pēc vairāk negribējāt palikt.Gadās dažādi pārpratumi,tādēl jau nevajag saukt par krāpniekiem-neko neesam izkrāpuši,bet tikai notika pārpratums.Ar cieņu!

I Iveta 05.08.2020

Principa pēc negribējām palikt!? Jūs vispār saprotat, kā mēs jutāmies!? Es saprotu, var kļūdīties, var sajaukt ēdienkarti, banketu zāles,kuram kura, cilvēku skaitu, visi esam cilvēki, bet mūsu gadījumā nebija pilnīgi nekā. Banketu zālē citi cilvēki. Mēs bijām pasūtījuši torti ar uzrakstu. Zinājāt, kas tiek svinēts. Vai tiešām tā otrā kompānija arī svinēja to pašu ar tādu pašu pasūtīto torti un uzrakstu? Pēs skaisti pavadītas dienas mēs ar viesiem plānojām pavadīt arī jauku vakaru, bet diemžēl jūsu viesu nama nolaidības dēļ, mēs palikām uz ielas. Gribu to momentu aizmirst kā ļaunu murgu. Bet Jums iesaku nopietni pārskatīt savu darbības stilu,lai šādas kļūdas vairs neatkārtotos un jūs nepazaudētu visus klientus.

E elluksm 06.08.2020

Kāda vēl "iemaksa ar uzviju"? Ar tiem kompensācijā iedotajiem 20 eiro nav iespējams pat nosegt benzīna izdevumus un izniekoto laiku 12 cilvēkiem, kuri speciāli brauca uz šo viesu namu pavadīt vakaru.
Protams, ka mēs nevēlējāmies šeit vairs palikt - pasūtītā zāle jau bija aizņemta, tāpēc galdus mums piedāvāja uzklāt kaut kur citur, turklāt ēdiens būtu vēl jāgaida vairāk kā stundu - no tā, kas ledusskapī aizķēries nevis tas svētku galds un torte, kas bija pasūtīts no ēdienkartes. Kas zin, ko vispār būtu saņēmuši uz galda? Skaidrs, ka mēs nevēlējāmies riskēt vēl vairāk.

D Dace Jaunromāne 05.08.2020

Ar tiem 20 eiro, ko jūs samaksājāt kā sāpju naudu par nenotikušo banketu, var atsvērt šo ļoti nepatīkamo situāciju. Un vai torti arī pasūtīja šī otra kompānija ar tieši tādu pašu uzrakstu?

I Iveta 05.08.2020

Principa pēc negribējām palikt!? Jūs vispār saprotat, kā mēs jutāmies!? Es saprotu, var kļūdīties, var sajaukt ēdienkarti, banketu zāles,kuram kura, cilvēku skaitu, visi esam cilvēki, bet mūsu gadījumā nebija pilnīgi nekā. Banketu zālē citi cilvēki. Mēs bijām pasūtījuši torti ar uzrakstu. Zinājāt, kas tiek svinēts. Vai tiešām tā otrā kompānija arī svinēja to pašu ar tādu pašu pasūtīto torti un uzrakstu? Pēs skaisti pavadītas dienas mēs ar viesiem plānojām pavadīt arī jauku vakaru, bet diemžēl jūsu viesu nama nolaidības dēļ, mēs palikām uz ielas. Gribu to momentu aizmirst kā ļaunu murgu. Bet Jums iesaku nopietni pārskatīt savu darbības stilu, lai šādas kļūdas vairs neatkārtotos.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes