Svaigi.lv - Netiek atmaksāta nauda par nepiegādātu preci
Pirmoreiz sūtīju, bet vairāk nepasūtīšu.
Piegādātie produkti ir labi, taču problēmas sākas, ja kāds produkts iztrūkst.
Pasūtīju produktus uz 18.jūn. Piegādes dienā zvanīja, ka persiku nav, piedāvāja aizstāt ar aprikozēm. Ok, piekritu. Neko par citiem produktiem neminēja. Saņēmu pasūtījumu 18.jūn. vakarā. Izkrāmējot produktus, atklājās, ka viens iztrūkst. Zvanīju uz info numuru, un meitene atbildēja, ka visu nokārtos, naudu atskaitīs. Tas ilgstoši netiek izdarīts, un 29.jūnijā nosūtīju epastu ar jautājumu. Nākamajā dienā atbilde- "Ļoti atvainojamies, pārbaudīsim banka, kādēļ nauda nav atgriezta un to izdarīsim tuvākajā laikā!".
Ok, nospriedu, ka viss kārtībā, un drīzumā nauda tiks atskaitīta. Izrādās "tuvākajā laikā" ir ļoti plašs jēdziens, un naudas nav arī šodien, 7.jūlijā...
Epasts, ko nosūtīju 3.jūlijā, kā arī divi telefona zvani tiek ignorēti.
Īsumā- protams, ka var gadīties, ka netiek piegādāts kāds produkts u.tml. problēmas, taču veids/attieksme, kā problēma tiek risināta, neliecina neko labu par šo uzņēmumu.
Komentāri (2)
Ja pareizi sapratu,tad jūs gaidat naudu par 1 persiku atpakaļ?
Izkrāmējot produktus, atklājās, ka viens [produkts] iztrūkst.- "Viens" šajā gadījumā bija "produkts", nevis iepriekš minētie persiki.
Persiki/ aprikozes bija pieminēti tādā sakarā, ka dienas laikā bija notikusi komunikācija, bet tad netika minēts, ka nav pieejams arī kāds cits produkts.