Remiro Travel - Neprofesionāla gide
Gribēju padalīties par savu vasaras ceļojumu ar tūrfirmu REMIRO TRAVEL. Ceļojums nosaukums bija „Saksijas un Bohēmijas Šveice”, tas notika 16.07-22.07.2012. Grupas vadītāja – RENĀTE (pati ir arī šīs firmas līdzīpašniece).Izvēlētie apskates objekti bija lieliski, ko es nevarētu teikt par grupas vadītāju. Mans ieteikums grupas vadītājai ir pamācīties komunicēt ar cilvēkiem, jo diemžēl tas bija viņas trūkums. Viss sākās labi, mēs izbraucām no Rīgas, mums izstāstīja mazliet par Lietuvas vēsturi - pastāstīja kurp mēs dodamies un tad sākās īstās…šausmas
Gribētos sākt ar to, ka visas nedēļas garumā iebraucot kādās pilsētās, mums netika stāstīts par šo pilsētu, tikai izbraucot no pilsētas mikrofonā tika pajautāts – nu jūs taču ievērojāt, redzējāt, pamanījāt... kā gan mēs svešā pilsētā varam iedomāties vai pamanīt to, ko neesam nekad redzējuši.
Ļoti daudz mēs uzzinājām par to, ko mēs neredzēsim vai kur nevajadzētu braukt.
Visi pārgājieni tika organizēti diezgan neprofesionāli – gide izkāpjot no autobus vienkārši iet prom, nemaz nepagaidot grupu...vienkārši aiznesās!
Gide izgāja cauri autobusam vieu reizi visa brauciena laikā – lai savāktu naudinju.
Kad grupas vadītājai tika lūgts atkārtot informāciju par ceļojumu, viņa paziņoja : BET ES JAU TO TEICU! (un neatkārtoja). Turklāt viņa sadusmojas un kliedz virsū.
1.dienā mūs nosauca par slimām un piedzērušām!!!! (lai gan alkoholu nelietojam, turklāt tika atteikts iedot tualetes atslēdziņu).
2..dienā kad vēlējāmies noskaidrot radušos situāciju, jo ar mums sāka sarunāties ar starpnieku palīdzību, grupas vadītāja mums paziņoja, ka nožēlojot, ka mēs braucam līdzi, jo traucējam VISIEM, (jeb precīzāk – ieteica mums nekad nebraukt). Protams, izrādījās ka VISI ir inteliģenti cilvēki, izņemot mūs četrus cilvēkus. Visiem ir zināms, KĀ vajag uzvesties, kad brauc ar šo grupas vadītāju, izņemot mūs. Bet izrādījās, ka 95% brauca pirmo reizi. Sarunas beigās tika pieaicināti VISI, lai izteiktu viedokli par mums, bet liels biju mūsu pārsteigums, kad izrādās ka nevienam netraucējam atpūsties. (Gide izturējās ļoti neprofesionāli, šis cilvēks neprot un nav ieinteresēts risināts konfliksituācijas).
3. dienā mēs devāmies uz Prebiša klinšu vārtu apskati bija pateikts, ka mums ir 3 stundas un 16.00 bija jābūt autobusā, 16.20 gide dodas uz autobusu, tie kas ieradās 16.23 BIJA NOKAVEJUŠI 23 min un VISI ir neapmierināti.
5.dienā braucām skatīties ūdenskritumu, diemžēl no ūdenskrituma tur nav nekā (pār akmens grēdai pārlej pāris spaiņus ūdens). Grupas vadītāja pateica, ka ar vilcieniņu dosimies 15.15, tā kā bija diezgan daudz laika gide ieteica paēst, tā nu pasūtījām ēdienu un pļāpājām. Pienāk gide un paziņo, ka VISI ir paēduši un mēs braucam 30 min ātrāk, kad centāmies iebilst, ka mums pat ēdieni vēl nav atnesti, mums tika pateikt ka VISI ir paēduši (it kā mēs nebūtu pieskaitāmi pie tiem visiem). Vaicājām gidei, vai būtu iespējams braukt atsevišķi, viņa vienkārši paziņoja, ka ir viena biļete uz visiem, pagriezās un aizgāja. (jo tā neesot viņas problēma)
6. dienā sākās ar nepatīkamu pārsteigumu - brokastis bija paredzētas 7.00, bet 7.05 viss bija apēsts, mūsu gide sēdēja un ēda un redzot, ka vairāki cilvēki ir palikuši bez brokastīm, pat nepakustināja ne pirkstiņu, lai mēģinātu noskaidrot, kāpēc tā ir gadījies, viņa izlikās, ka nekas nav noticis, galvenais, ka pati paēdusi. Viesnīca bija maza, un ja patiešām ir gadījies tā, ka vairākiem cilvēkiem ir pietrūkušas brokastis-būtu tikai normāli mēģināt rast risinājumu – piemēram piedāvājot iebraukt veikalā (tīri cilvēciski).Pēcpusdienā tika paredzēts stikla darinātāju priekšnesums + pusdienas, izvēle visiem vienāda zupa kā arī gaļa un kartupeļi. KO DARĪT TIEM, KAS NEED GAĻU? Palikt badā. Beigās no demonstrējumiem nebija ko skatīties, vismaz atļāva pasūtīt uz vietas, bet ne jau grupas vadītāja pajautāja, vai ir iespējams uz vietas pasūtīt, pašām bija jāiet un jāprasa.
7.dienā bija notikumiem bagāta. 2 cilvēkiem no grupas vajadzēja skriet pakaļ autobusam, jo VISI ir bijuši tualetē ilgāk par 15 min. Tad nu braucām mājās. (skriešana bija soda mērs tiem, kuri neievēroja 15 min limitu – manuprāt, pieaugušiem cilvēkiem nav jāskrien pakaļ autobusam, lai, redziet, viņu pārmācītu – tas jauir slimi!)
Ja grupas vadītāja bija paēdusi, tad VISI ir paēduši. Ja grupas vadītāja bija bijusi uz tualeti – tad VISI ir bijuši tualetē. Es neieteiktu Jums doties ar šo firmu, jo Jūs uzskatīs par slimiem, piedzērušiem un neinteliģentiem un VISI būs neapmierināti.
Ceļojuma laikā katrā dienā kādam no ceļotājiem sanāca konflikts ar šo cilvēku.
Ar Renāti ceļot neiesakām. (tikai sabojāsiet brīvdienas)
Rakstīt uzņēmumam sūdzību kā saprotat nav jēgas, jo Renāte ir šī uzņēmuma direktore.
Lūdzu, izvērtējiet 2x pirms dodaties ceļā!
Tāda bija mūsu pieredze braucot ar REMIRO travel!
Komentāri (30)
Tāpēc jau viņu padzina no Impro!
Lasīju un kārtīgi izsmējos! Ir nu gan tai Irēnai fantāzija un fenomenāla atmiņa, visu atceras pat pa minūtēm pat pēc vairākiem mēnešiem...
Bet, ja nopietni, es arī tajā ceļojumā biju, tajā pašā autobusā sēdēju un klausījos to pašu gidi! Gudra, zinoša, arī pietiekami profesionāla un inteliģenta, un lielā mērā, pateicoties viņai, ceļojuma atmiņas ir tik patīkamas.
Te jau izklausās pēc speciālas piekasīšanās. Pat vislabākajās lietās var atrast ko negatīvu, ja to meklē...
Es atkal atceros, kā jūs( ireena un irenabarvedis ) sagribējāt pankūciņas un viss autobuss gaidīja, kad jūs, dāmas, paēdīsiet. Kāpēc šo gadījumu nepieminat? Tāpēc, ka pašas bijāt nedisciplinētas...Citi toreiz dusmojās, tikai jūsu noniecinātā gide neteica ne vārda...
Tie kas nedraudzējas ar Renāti nedrīkst kavēt, bet kas draudzējas var darīt kā sirdij tīk.
Jebkurā ekskursijā var būt aizkavēšanās gadījumi, un profesionāls gids šo laiku ierēķina. Acīmredzot ireena ar savu kompāniju nokaitināja "profesionālo" gidi, ka viņa atļāvās uzvesties neglaimojoši.
Par Renātes neprofesionālismu runāt gan būtu grēks, jo viņa ir ļoti zinoša gide, ar kuru esmu ceļojusi vairakkārt, un nekad nav bijis starpgadījumu ar ekskursantiem.Vaina varbūt šoreiz jāmeklē nevis gidē, bet gan savā uzvedībā, kas radīja nepmierinātību ne tikai gidē, bet arī daudzos līdzbraucējos.
Ja kāds grib atrast kašķi, to var atrast vienmēr, bet pirms meklēt skabargu cita acī, jāpaskatās savā.
Sveiki!
Arī es braucu šajā ceļojumā!
Diemžēl piekritīšu sūdzības rakstītājai - ceļojuma vietas ir ļoti skaistas, bet grupas vadītajas attieksme bija graujoša - ar šādu gidu vairs NEKAd un diemžēl arī ar ŠO FIRMU NECEĻOŠU!!!
NEIESAKU NEVIENAM!
GIDE DRAUSMĪGA!
Protams, izcili labi gidi ar bagātām zināšanām par ceļojuma programmu UN profesionālām komunikācijas spējām ir ļoti liels retums un pati ceļojumu programma bija sastādīta labi, bet nu izteikt nožēlu klientiem acīs ( pieaugušiem cilvēkiem), ka "ar lielāko prieku 4 grupas dalībniekus atstātu svešā pilsētā, bet viņi diemžēl nevarēšot tikt mājās, tāpēc kaut kā nāksies viņus pieciest!" lūk tas gan izklausījās stipri neprofesionāli un pat riskanti. Cik atceros, tas notika jau otrās dienas rītā Polijā.
Kādas muļķības tā Irēna Komarova raksta un vēl tēlo, ka vairāki neapmierināti. Jā, mēs bijām pamatā inteliģentu grupiņa jaukā maršrutā ar patiešām labi, izcilu gidi, ar kuru braucam regulāri un brauksim atkal. Bet, ja parasti tiešām šīs firmas grupiņas gan tuvos, gan tālos maršrutiņos ir tikpat jaukas kā gidīte, tad šoreiz bija nepatīkams pārsteigums. Dzēra n trokšņoja gan tikai trīs no tām četrām, taču, ar to pašu pietika, lai grupai, ne vien gidei, brauciens būtu pabojāts. To arī meičām aizrādījām. Jā, viņām tika pateikts, ka turpmāk vēlams vairs nepieteikties uz ceļojumiem, jo nav pieņemama tāda uzvedība. Un tāpēc jau dāmītes tagad tā cepjas. Blondā alokoholiķe jau Rīgā kavēja vismaz 15 minūtes un un mumsvisiem nācās pacietīgi gaidīt, tāpat arī katrā Polijas benzīntankā, kad dāmītes nevarēja vien kārtējo pudeli izvēlēties...Nē, tādām nav ko braukt. Bet mēs pārējie jau esam ieņēmuši vietas savas jaukās gidītes nākamā gada busos. Irēnu iesaku iesūdzēt tiesā par apmelošanu un interneta piesārņošanu!
Atminos, Irēna Komarova bija tā pabriesmīgā izskata trokšņojošā būtne, kas visu laiku kašķi meklēja.Un viņas blondā draudzene savukārt būtu glīta, ja ne tas izteiktais alkoholoķes ģīmis- viņas gados! To laikam par Kristīni sauca- pudele visu laiku rokā, autobusu sāka piesmirdināt jau Latvijā un vēlāk pat sāka uzmākties šoferīšiem. Labi, ka tāādas vairs nebrauks! Pilnīgi atbalstām mūsu gidi, kas bija gan zinoša, gan stāstīja daudz, arī par pilsētām, protams, bet pareizi tām skuķenēm pateica- tādas lai labāk nebrauc, kas uzvesties neprot!
Cilvēki ir dažādi un visiem mīļš nebūsi, acīmredzot šeit satikās viens otram nesimpatizējoši cilvēki ar atšķirīgiem personīgajiem un profesionālajiem uzskatiem kā rezultātā radās domstarpības.
Nedaudz uzjautrinos par komentāriem, kur minēts ekskursantes vārds un uzvārds, parasti ceļa biedru uzvārdus neviens nepiefiksē, labi, ja atceras vēl vārdu, bet šeit cilvēkam tik ļoti galvenā varone ir nepatikusi, ka vēl tagad atminās tās vārdu un uzvārdu, tas man liek aizdomāties vai tik aiz šiem komentāriem nestāv pati firma!?
Irēnas Komarovas draudzeni sauc Kristīne Pētersone. Labi viņas pazīstu, kaut ceļojumos nebraucu. Alkohols, diemžēl atstāj savu postošo ietekmi ne vien uz cilvēku sejām, bet arī uz smadzenēm, sevišķi sieviešu. Kā šo jauno ne-dāmu tuvs paziņa jūtu atbildību viņu vietā atvainoties gan grupai par šo ceļabiedreņu nepatīkamo uzvedību, gan īpaši gidītei. Šīm draudzenēm tādas apmelošanas kampaņas diemžēl gadās bieži, tā ka- neņemiet galvā.
Vai tā esi Tu - Ieva Upīte?
Arī es braucu ar šo grupu. Raksta autorei par gidi taisnība. Autobusā gide sadalija visus savējos un citos, tādēļ arī cieta tie. kas nav savējie. Pirmajā vietā gide vienmēr stādīja savas intereses. Kad bijām Konigsteinas cietoksnī un bija jāizdala audiogidi, gide paziņoja, ka viņai vajag uz WC. Jūs pērējie tagad varat gaidīt.
Stulbums! Vienam cilvēkam nepatika gide, tas te piekliedz pilnu internetu, kaut pats vainīgs. Es neesmu no firmas, esmu tā pati tante, kas Jums, dārgās meitenes, jau Vroclavā aizrādīja, ka nedrīkst trokšņot un traucēt mums pārējiem klausīties gidi. Jā, mēs visi esam gides draugi, braucam ar viņu regulāri un mums ir labas attiecības. Un, ja redzam, kā šajā gadījumā, tādas personas, kas neprot uzvesties, kā Jūs, tad ne tikai aizrādām, bet arī paskatāmies pār grupas vadītājas plecu viesnīcas sarakstā, kā tad tos brīnumus sauc. Pārējie esam visi vairāk vai mazāk jau pazīstami un labprāt iesim uz tiesu liecināt pret Jums, ja vien pierunāsim firmu tiesāties. Uzskatām, ka tas ir firmas pienākums, jo nu jau Jūs tiešām esat aizgājušas savos melos un nekaunībā par tālu!
Brīnums kā sūdzības raksta rakstītāja pēkšņi no Ireenas par annu pārtapusi? Kauns tomēr palika?
Ar Remiro Travel gidi jau braucu 5 gadus un braucu arī šajā Saksijas Bohēmijas ekskursijā. Izlasot šo apmelojumu par gidi, mani pārņēma sašutums. Ja cilvēks trokšņo un skaļi uzvedās, tad gida stāstīto nedzird ne tikai viņš, bet arī pārējie tūristi. Renāte daudz stāstīja par Lietuvu un pārējiem apskates objektiem. Un tā NAV TAISNĪBA, ka gide nestāstīja par pilsētām, kurās mēs iebraucām. Vai tad ekskursijā pa Vroclavu Jūs nenācāt līdz un nestaigājāt pa pilsētu? Tad kāpēc tādi meli? Arī SAVĒJOS UN CITOS tūristi netiek dalīti! Ja brauc ar grupu, tad ir jābūt disciplīnai un, ja nevar to pieņemt, tad ir jābrauc pašiem ar savu transportu.
Tā kā, Irena-Anna, nevainojiet gidi, bet padomājiet arī par savu uzvedību brauciena laikā!
Pret Irena- Anna.
Man gadījās tā neveiksme braukt ar Regīnu kā gidi vēl laikā, kad viņa Impro piestrādāja, un pēc lasītā atpazīstu, ka viņas stils nav mainījies. Cilvēks, kuram vienalga kā jūtas tūristi, ka tik pašai labi. Regīnas draudzenes, kas tā fano par "jauko gidīti" (kāda Regīna noteikti nav) - brauciet vien arī turpmāk ar viņu un izpriecājaties! Pārējiem ieteiktu padomāt vai ir vērts mēģināt ceļot ar REMIRO TRAVEL un Regīnu un sabojāt savas brīvdienas.
Arī es pagājuš0 vasaru biju ekskursijā ar firmu REMIRO TRAVEL. Citā, ne tai skandalozajā grupā. Neatceros, kā sauca to kundzīti - Renāte, Regīna vai kā savādāk, bet laikam jau runa iet par vienu un to pašu personu. Neaizstāvu vulgāras smakojošas blondīnes, bet secinājumi par gides paviršo attieksmi un organizatoriskā talanta trūkumu atbilst patiesībai. Nekādu problēmu palikt bez brokastīm, ja ierodies noteiktajā laika intervālā, bet 10 minūtes vēlāk par grupas pamatmasu. Iepriekš kolektīvi norunāti izbraukšanas laiki tiek patvaļīgi mainīti, par ko zina tikai gides uzticības personas un viņu paziņas. Iebraucot vēlā vakarā nomales viesnīcā nav kafejnīcas - Jūsu problēma-palieciet bez vakariņām vai meklējiet tuvāko benzīntanku (par to neviens nav brīdinājis)... It kā jau sīkumi, bet nepatīkami.
Ja Jūs visas kundzītes-patstāvīgās klientes, kas labu saka par Renāti -zinātu, kā viņa Jūs saukā/apsaukā, vai savā iedomātā inteliģencē iedod iesaukas kā patstāvīgajām klientēm( naudasmaisiem), tad gan pa viņu neko labu neteiktu:). Viņai Jūs visi esat kājas, un tikai, lai viņa pēc iespējas vairāk nopelnītu/pēc iespējas vairāk nokāstu no Jums naudiņu! Lūk, kas renātei interesē... Visprofesionālāk strādā Impro, un Renāti no Impro un vēl citas firmas izmeta -tāpēc varat spriest par viņas profesionalitāti pēc viņas darbiem!