Sushi express - līdz piegādei netikām
Pirmo reizi veicām pasūtījumu mājas lapā piegādei uz mājām, un saņēmām zvanu slāviski, ka pasūtījums pieņemts. Vēlējamies tomēr turpmāko sarunu veikt valsts valodā, uz ko mums atbildēja: "Net"Ar to arī mūsu pasūtījums beidzās, jo tāds uzņēmums, kurš algo bezkaunīgus operatorus, kuri ne tikai nezina valsts valodu, bet atsakās kaut centies apkalpot klientus saskaņā ar patērētāja tiesībām, nav pelnījis ne centa.Izvēlējāmies pārbaudītas vērtības - kaut arī dārgākas.
Komentāri (4)
Tu nākamreiz izlem - tomēr tu vēlies parunāties vai paēst.
Un pēc tam dēļ šitādām muļķībām cilvēki galina viens otru nost. Tā tik turpini.
visi kam ir pretenzijas pret autoru ir stulbeņi kuri nesaprot biznesa pamatus. ja tevi nevēlas apkalpot tu ej citur. kur tevi pieņems un apkalpos vēl bonusu piemetīs. tas ir bizness vai tas ir kautkāds joks? breastcol,
Nu un? Kas būtu no ta slikts. Man piemēram baigi gribas iesist, kād es runāju ar kasieri krieviski, bet man pārjauta latviski, un ar tādu attieksmi- kas tu tāda esi? Vispār vajag gatavoties tām, ka drīzumā runāsim ar žestiem, jo cilvēki no sīrijas nezin ne krievu, ne angļu, un it īpaši latviešu valodu.