Sudraba izstrādājumu pasūtījums - Slikts serviss
17.01 veicu pasūtījumu no šī internetveikala, pa vairākiem gadiem esmu iemīļojusi produkciju un arī akcijas piedāvājumus, tāpēc šis pasūtījums nav bijis pirmais, bet noteikti pēdējais. Tā kā nekādu ziņu ne sms, ne epasta veidā saņēmusi neesmu, ka mans sūtījums ir pakomātā, šodien 28.01 zvanīju uz norādīto kontakttālruni, kur saņēmu informāciju, ka norādīts mans vecais kontaktalrunis, kaut gan datus esmu vadījusi korekti, jo veco telefona numuru vairs neatceros, pārbaudīju informāciju par sevi arī mājas lapā, kurā ir korekts kontakttālrunis. Tā vietā lai palīdzētu rast risinājumu un mēģināt pasūtījumu tomēr nogādāt, kādā veidā izlabot telefona numuru, darbiniece sāka man pārmest manu nevīžību un vainot, ka es esot norādījusī nekorektu telefona numuru piegādei, labi telefona numurs, bet kā paliek ar epasta adresi? Uz kuru arī nekāda ziņa nav pienākusi. Darbiniece bija ļoti nejauka un nekādu pretimnākšanu neizrādīja, izteica dažādas aizvainojošas frāzes un to, kāpēc gan tagad viņai būtu jāčakarējas ar manu pasūtījumu, teica lai eju uz policiju un pati meklēju savu pasūtījumu. Attieksme bijusi ļoti nepatīkama, līdz ar ko noliku klausuli un aizvainojumos atteicos klausīties. Noteikti no šī veikala vairs neko nesūtīšu un arī citiem neieteikšu!
Pievienot komentāru