Stylebeat - Apkalposana
24.11.2008. Stylebeat veikala Barona centra apkalosana zem katras kritikas... 3 pardevejas, apmekletaja neviena, iznemot mani. Pardevejas runa par privatam lietam, krasojas, respektivi cubinas ap sevi un pircejam nulle uzmanibas. Kad tiek palugts atnest vajadzigo izmeru viena un otra fasona zabaciniem, tie tiek atnesti, tacu pircejs, lai piemeritu, pats velk ara no visiem zabaciniem tur sabaztos papirus, kartonus, utml., pardevejas ir aiznemas ar stavesanu un pirceja darbosanas verosanu. Uzvelku vienus zabacinus, tad otrus, kamer velku otrus, pirmie jau ir aizstiepti projam, protams, man nejautajot. Ludzu atgriezt pirmos, bet otros nest prom, jo pirmie patika labak. Neapmierinatu sejas izteiksmi zabaki tiek atnesti, jo izradas viens jau ielikts vitrina. Uzvelku velreiz, saku ka gribetu nemt, bet vienu izmeru lielaku. Pasaka, ka lielaka izmera nav. Prasu, varbut ir citos stylebeat veikalos, ka varu aizdoties tiem turp patkal. Pasaka, ka nezina. Prasu, vai nevar noskaidrot - ne, nevarot viss. :))
Smiekligi un nozelojami...
Komentāri (11)
bac, tiesam nesaprotu, ka var tik idiotiski iztureties!! 3 gadus stradaju apkalposana/tirdznieciba, bet vienmer biju apziniga un korekta lidz pedejam! lai gan pardevejas darbs nekad nav bijis mans sapnis.
Jelgavā Pasāžā piedzīvoju tieši to pašu, ko jūs Rīgā...Jūtu jums līdzi... Nožēlojams veikaliņš...Es pat sudzību rakstīju, par kuru nesaņēmu atbildi...
Kā ?? Cik es zinu šinī veikalā ir apzinīgas un čaklas meitenes.A varbūt Jūs kundze jau ar sliktu garastāvokli iegājāt un jums likas ka pret Jums visi ir noskaņoti? Tā arī gadās.Nē nevaru Jums piekrist, lai nu kur, bet te meitenes ir labas un ar augstu atbildības līmeni pieiet pie pircēja, ne vienu vien reizi biju veikalā- piedāvās Jums pat to ko nedomājāt pirkt, galu galā labas cenas un ja nebūtu šo meiteņu es i nedomātu tur iepirkties. Varu teikt mans mīļākais veikalu filiāls no viņu veikaliem.
Vai Agate Deksne gadijuma nav si veikala pardeveja vai vaditaja? Ko jus te stastat: "ja nebūtu šo meiteņu es i nedomātu tur iepirkties"... Nu galigi stulbi tas viss skan...
Bet sudzibas autorei pilnigi piekritu. Man sadi gadijumi Stylebeat bija.
Zinu ka t/c " Origo " arī nav īpaši mīļa uzņemšana. Tur pārdevējas skatās pēc pircēju maciņiem. Jo biezāks maciņš, jo mīļākas pārdevējas..
Nē man nekāda sakara ar šo veikalu nav kā tikai no pircēja puses . Redziet ir tāda lieta ka katram no mums ir pieradums pie kā tu ej.Viena slimnīca, viena kafejnīca. Katram ir savs frizieris, katram savs ārst... nu a kāpēc nevar būt savs pārdevējs, un savs veikals kur iegādāties konkrētas lietas? Es iepērkos arī citos veikalos un arī tur man ir cilvēki pie kā griežos, jo zinu ka ja iesi pie viena, tevi apkalpos pēc tavas labpatikas, jo ar laiku pārdevējas izzina tavas gaumes un tas tāpat kā ar frizierēm, kuras zina tavu matu struktūru.
Nu nezinu gan, varbūt jūs Agate Degsne esat no tiem pircējiem, kur - veikalā pa galvu nedabūju, tātad viss kārtībā - labs veikals, bet, ja dabūju vēl preci - tātad ļoti labs veikals :) Arī tādi cilvēki ir, bet es pie viņiem nepiederu.
Manam garastāvoklim nebija ne vainas, hmmmm, varbūt pārdevejām bija sliktā diena... jā, droši vien tā bija, tā gadās, pie tam sliktā dienā visām trim un es nebiju pietiekoši iejūtīga pret viņām... ak, es ļaunā pircēja, kas grib nez tur kādu apkalpošanu :))
Sorry, ja es būtu tirgotājs, noteikti negribētu šādas personas sev par pārdevējām... pilnīgs pof.. uz to, vai prece tiek pārdota vai nē.
Starp citu, ir arī pozitīva lieta, ka tomēr par savu tēlu rūpējas, no veikala vadītājas e-pasta vēstuli uz sūdzību saņēmu, ar jautājumu, lai precizēju, kura tieši pārdevēja bija nevīžīga.
Cik esmu ievērojusi-Alfas, Mola, Origo un Barona Centra Stylebeat veikalos IR tāda pārdevēju attieksme! Man patīk apavi šajos veikalos, bet bieži vien kko nenopērku, jo pilnīgi negribas iet klāt pārdevējai, kura ļoti ieurbusies datorā, stutē sienu, vai lūr uz tevi tādām acīm it kā tu viņu traucētu, ienākusi veikalā!!!Kur skatās veikalu vadība???!!!
Tu domā ka tik liela veikala Tīkla vadība uz to neskatās? No kuriem laukiem esi?Katra veikala ir uzstaditas kameras un tiek veroti ne tikai pardeveju uzvediba bet gan arī stulbo pirceju ņirgāšanās par darbiniekiem. Dajti eta, dajti to... vi ploha obsluzivajiti, vi mne nepoklanilisja i nezavizali snurok. ok vi plohoj serviss- budu zalovatsa. Uzpļaut Jums visiem pēc tā visa gribas. Iešu arī uz citiem veikaliem un izrīkošos kā gribu. Ā un arī sūdzības drukāšu par visiem servisiem... Ceru ka arī bez darba paliksiet.jo tādas debīlās tautas dēļ cilvēku var atlaist no darba, ja kas. Viena tante teica... i bez darba cita tante palika..
Kristina, ja kāda no šīm "pārdevējām" zaudēja darbu, viņa bija to pelnījusi un nemaz nejustos vainīga šajā sakarā. Tā viņai varētu būt mācība - turpmāk rūpēties par to, lai veikala prece tiek pārdota un klients tiek apkalpots, kāds arī ir mērķis, pieņemot darbā cilvēku par pārdevēju. Nevis "pārdevēja" atnākt uz darbu - atsēž, nevis atstrādā, tur savas stundas un par to saņem algu. Veikals, it sevišķi laikā, kad darba nav tik daudziem, var mēģināt sameklēt labu pārdevēju, bet sliņķe lai tad arī guļ mājās, ja nemaz negrib strādāt. Pieprasīt normālu apkalpošanu un ņirgāties par pārdevēju nav viens un tas pats, ja neredzat atšķirību - tas Krisitina liecina tikai par jums pašu.
šķiet, ka tāpēc ik pa brīdim tiek meklētas jaunas pārdevējas...
Manuprāt personāla atlase tiek veikta neprecīzi... Nav izdarīta pareizā izvēle... Tā ir ka visādas Cacas pieņem darbā un nemāk apkalpot klientu!!! Liels Fui!