Somijas veselības produkti - Neesmu saņēmusi produktu, bet rēķins tika atsūtīts
Kādu pusgadu atpakaļ pasūtīju caur internetu reklamēto Somijas veselības produktu vitamīns D, ilgi nekādu informāciju nesaņēmu, tad man piezvanīja darbiniece un jautāja vai produktu esmu saņēmusi teicu, ka nē vēlreiz iedevu visus datus par sevi un ko vēlos. Atkal paiet ilgs laika periods un tad pēkšņi saņemu atgādinājumu no lindorff rēķinu par nesaņemto vitamīnu D. Produktu neesmu saņēmusi. , bet rēķinu gan.
Komentāri (2)
Kur tad pasutijat? No Somijas valdibas? Un cik stulbi, vai musu aptiekas nevar vitaminu D nopirkt?
Man tas pats! Saņēmu paziņojumu no pasta, ka pienācis sūtījums. Aizgāju uz pastu un nosūtīju vitamīnus atpakaļ, jo tie bija atsūtīti bez zvanīšanas un manas piekrišanas. 1. atgādinājumu atsūtīja martā, es zvanīju uz zvanu centru un izskaidroju situāciju. Vakar 22. aprīlī saņēmu 2. atgādinājumu, turklāt ar atgādinājuma maksu 5.00 EUR un draudiem nodot parādu piedzinējiem.
Samaksāju, lai jau aizrijas. Vispār, ko tad viņi iedomājas, ka man tagad visu atlikušo mūžu būs jāpērk un jādzer viņu vitamīni?! Ja vēlreiz atkārtosies kaut kas tāds, tad vērsīšos Patērētāju tiesību aizsardzības centrā ar sūdzību par negodīgu uzņēmējdarbību.