Somijas veselības produkti - NE Sūdzība, bet ieteikums NE uzņēmumam, bet klientam!
Pēc zvana ar konsultantu, iegāju apskatīties uzņēmumu, tīri,vai nav sūdzības par paša produkta kvalitāti. Tikai un vienīgi! Ienākot šeit, ko es redzu. Žultis iet uz visām pusēm...Vot nesaprotu šito, cilvēki dara savu darbu! Ja viņa pienākumos ietilpst zvanīt un piedāvāt produkciju, viņš to dara! Jums gabals nokritīs, ja noklausīsieties, kas šim cilvēkam ir sakāms? Iedomājaties, ka jūs kā darbinieks, savā sfērā strādājošs, piedāvājat produktu, a Jums parāda vidējo pirkstu! Tie cilvēki tur nesēž liela prieka pēc, viņi pelna tur savu iztiku! Noklausies - ja neintersē, tad laipni paskaidro, ka Tev neinteresē!
Cilvēkiem ļoti pieklibo attieksme vienam pret otru! Nu kam to žulti mētāt apkārt? Tā ir Tavējā, tas konsultants nav pie tā vainīgs! Gribi, lai Tev dzīve iet uz augšu? Lai Tavs bizness attīstās? Tad kā Tu vari gribēt pozitīvu rezultātu, ja citiem, kas cīnās, tāpat kā Tu, ir jāklausās Tava demagoģija par to, cik ļoti Tev šie piedāvājumi ir apnikuši!
Man arī šodien zvanīja no šī uzņēmuma konsultants Jānis. Es uzklausīju, teicu, ka padomāšu, jo tajā brīdī mani ieinteresēja, ja man neintersētu, es tā arī pateiktu - Jāni, paldies par piedāvājumu, bet es atteikšos! Jauku dienu!
Ne tas ko Tu pasaki, bet kā Tu pasaki!
Mēs raujam nost progresīvo biznesa ķēdes reakciju, neļaujot attīstīties citiem uzņēmumiem un tādā veidā valstij un cilvēkiem augt! Latvieši ir ļoti uz sevi vērsti, liela daļa domā tikai par sevi un tad brīnās, ka valsts neattīstās, naudas nevienam nav, parādi krājas!
Ne velti ir teiciens par sadošanos rokās...atceraties Baltijas ceļu? Kad apmēram 2 miljoni cilvēku, sadevušies rokās, vismaz 15 minūtes veidoja apmēram 600 km garu ķēdi?
Kapēc mēs savā valstī nevaram veidot šo ķēdi? Jums neapnīk rakstīt šīs sūdzības? Varētu padomāt, ka paši esat ar zelta maliņām! Es varu saderēt, ka lielai daļai par Jums cilvēki varētu kādu sūdzību uzrakstīt...
Es pati esmu bijusi sūdzību iesniedzēja, bubinātāja, bet Jūs nevariet iedomāties, kā mana dzīve mainijās, kad ieslēdzu pozitīvo domāšanu! Uz doto momentu, man nav bijis neviens konflikts, visur ir laipna apkalpošana un pat tas nelaipnais darbinieks beigās man pasmaida...Viss sākas ar Jums pašiem, ar to, kā jūs runājat un uztverat apkārt notiekošo!
Komentāri (4)
Strādāju mārketingā - drīkstu jums zvanīt par katru projektu lūdzu?
Nevajag iet no vienas galējības otrā! Konkrēta firma piedāvā konkrētu produktu, pakalpojumu. Tāpat Jums ir datu bāze, kur ir pieejami kontakti..Jūs taču katru dienu neizmanojiet vienus un tos pašu kontaktus, ne tā? Ja klientu ir ieintersējis Jūsu produkts, ir tikai normāli, ka turpināsiet viņu informēt par Jūsu piedāvātajiem jaunumiem, un viņam nebūs pretenziju.
Mārketings patiesībā ir vesela māksla. Ir jābūt vismaz pāris rezerves soļiem, kā no dažādām pusēm piedāvāt produktu. Produkts viens, bet tā lietotāji ir daudz un dažādi!
Tas nozīmē to, ka arī pašiem mārketinga speciālistiem ir jāmāk pielietot pareizā pieeja pie klienta. Viss notiek abpusēji!
Dara savu darbu. Un kas? Es arī daru savu darbu un MAN IR TIESĪBAS NEVĒLĒTIES KLAUSĪTIES REKLĀMAS pa telefonu!
Kāpēc man tērēt savu laiku un otra cilvēka laiku? Es izvēlos to nedarīt.
Pēc loģikas, man zvanīs, es 100% zinu jau sarunas sākumā, ka mani tas neineteresē, man jāklausās līdz galam? Ko tad šis telemārketinga darbonis nopelnīs? Pa to laiku viņš var sazvanīt kādu, kuru tas tiešām interesē.
Domā taču līdzi pirms raksti!
Jā, ir tiesības neklausīties un laipni par to pārdēvējam paziņot. Nevis izmantot visu savu nelabo vārdu krājumu, kā to dara mūsu tauta bieži vien