Smartlynx - Slikts serviss
Atlidojot no Antālijas, Rīgā nesaņēmu koferi. Pazudis... Neatlidojis... Bez vēsts. Nakts visū, ar raudošu bērnu uz rokām, sapildīju pieteikumu par bagāžas trūkumu. Neviens zvans no Smartlynx par esošo situāciju turpmākajās dienās. Labi, ka Rīgas lidostā strādā atsaucīgi darbinieki un zvanot viņiem, saņēmu kaut kādu info par esošo situāciju. Pēc nedēļas saņēmu koferi, bet tas bija izvandīts; mātas bija pārcilātas, izrakstās... labi, ka ne izzagtas... Līdz šai dienai neesmu saņēmusi atvainošanos "par sagādātajām neērtībā". Superīga kompānija, tā turpināt!!!
Komentāri (1)
Man arī slikta pieredze ar kominikāciju attiecībā uz aizkavētu bagāžu. Nekādu informāciju nevar izspiest kā tikai - bagāža kavējas.