www.sudzibas.lv Samsung Servisa centra darbība

Samsung - Servisa centra darbība

Jau pāris gadus atpakaļ saskāros ar to, ka Samsung servisa centrs - Sia Elektronika-serviss - nespēj nodrošināt samsung tehnikas apkalpošanu pieņemamā kvalitātē (faktiski: izvairās no garantijas apkalpošanas) , turklāt samsung oficiālo pārstāvi Latvijā šādas problēmas neinteresē. Toreiz esmu pieņēmis lēmumu turpmāk nepirkt samsung tehniku, lai nākotnē izvairīties no šādām problēmām. Diemžēl, pāris gadu laikā neizdevās pilnībā atbrīvoties no samsung markas mājās...
Šoreiz man saplīsa samsung putekļu sūcēja caurule un nolūlā to iegādāties biju spiests zvanīt vienīgajam samsung tehnikas servisa centram Latvijā - sia elektronika-serviss. Man atbildēja operātors, kurš pateica, ka telefoniski man palīdzēt nav iespējams, jo par putekļu sūcēju caurulēm ir jāinteresējas pie attiecīgajiem menedžeriem, bet sazvanīt tos pa tiešo nav iespējams - dabūt no tiem informāciju var tikai, sūtot tiem pieprasījumu caur Sia Elektronika-serviss mājas lapu. Tātad, tā vietā, lai operatīvi dabūt info: vai man interesējoša caurule ir uz vietas vai nav, man tika piedāvāts rakstīt sacerējumus...
Ok... 17.07.2020. Esmu aizpildījis attiecīgu veidlapu Sia Elektronika-serviss mājas lapā (tostarp, norādot putekļu sūcēja marku, modeli un citu nepieciešamo informāciju) un sāku gaidīt) ) ) ļoti noslogots menedžeris atrada iespēju sniegt man atbildi tikai 20.07.2020. , kurā norādīja, ka jāprecizē modeļa numuru, tādēļ lūdza atsūtīt viņam ražotāja plāksnītes bildi...
Ievadot modeļa numuru tīmeklī es atradu interesējošo detaļu minūtes laikā. Tostarp arī es atradu to pie viena neatkarīga tirgotāja Latvijā, izmantojot kurpirkt.lv portālu (godīgi sakot, es cerēju šo cauruli samsung servisa centrā dabūt ātrāk un lētāk) .
Minētais gadījums kārtējo reizi pārliecināja mani, ka samsung nespēj nodrošināt Latvijā normālo garantijas un pēc garantijas apkalpošanu. Tas nav normāli, kad:
1. Jautājumu par rezerves detaļas pieejamību var uzdot tikai elektroniski;
2. Atbildi uz šādu jautājumu ir jāsaņem vairākas dienas pēc jautājuma uzdošanas;
3. Servisa centra darbinieks pēc preces modeļa numura (kurš norādīts pareizi) nespēj identificēt preci!

P. S. Uz manu jautājumu, vai Latvijā ir kāds cits samsung servisa centrs (izņemot sia elektronika-serviss) , kurā var saņemt kvalitatīvu atbalstu, samsung oficiālajā pārstāvniecībā man atbildēja - nav.

B

Komentāri (1)

MacBeton 22.08.2020

Nopērc citu cauruli!
Ieliec feisbukā sludinājumu! Tās caurules kaudzēm pāri paliek, kad ar reģipša putekļiem nokauj motorus.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes