Samsung - izvairās no garantijas saistību izpildes
Aiznesu atpakaļ uz veikalu auto lādētāju, kurš pēc dažiem mēnešiem normālas lietošanas ar tajā pašā veikalā pirktu telefonu bija kļuvis ļoti vaļīgs. Jau veikalā man tika skaidrots, ka ir maza varbūtība ko tādu salabot un pēc nedēļas Ilgas "diagnostikas" tika paziņots lēmums no kāda servisa vadoņa, ka tāds bojājums neesot pieredzēts un esot mehāniska rakstura, tāpēc nelabošot un nemainīšot. Nu es atvainojos, bet likumdošanā neesmu lasījis, ka garantijas saistības ir atkarīgas no servisa darbinieku atmiņas.
Servisa darboņa atbilde pielikumā
Komentāri (1)
Kāds sakars angļu valodai , ja servis ir TSC ? Diezvai vienu piepīpētāju sūtīs diagnostikai uz citu valsti .