Samsung - Ledusskapja bojājums
Ļoti pretīga Samsung attieksme pret pircējiem! 2020. Gada februārī nopirkām samsung ledusskapi, samaksājot par to 644 eur. Pagāja nepilni 3 gadi, bet šodien ledusskapja saldētava vairs nav lietojama, jo atvilktņu slīdņi sabruka mazos gabaliņos! Sazvanījos ar autorizēto samsung servisu, paskaidroju problēmu, bet tur man teica, ka nomainīt saldētavas kameru (iekšpusē) nav vispār iespējams un man jāpērk jauns ledusskapis! Sazvanījos ar samsung Latvija - tur pateica to pašu! Nevienam neiesaku iegādāties samsung ledusskapjus, jo materiāli no kuriem tos ražo ir līzdīgi avīzes lappusei. Un kad jums beigsies garantija, tehnika sāks brukt? Un jums ieteiks pirkt jauno!
Komentāri (2)
Tādu to tehniku tagad taisa, ka pēc garantijas nobrūk.
Nu bet pirms pirkšanas nevarēji pajautāt kādam kas kautko saprot tehnikā?
Nedrīkst pirkt Samsung veļasmašīnas un ledusskapjus! Tie ir sūdi! Un tā ir vispārzināma informācija vismaz 10 gadus!
Nu tagad jāņem līme, smilšpapīrs, kaukādas platmasas, un jāsāk matēt-līmēt.
Tikai jānoskaidro tieši kas pa plastmasu tā ir!
Un to ir jēgas darīt tikai kad pārliecinās ka viss pārrējais tam ledsskapim strādā.