Rīgas Satiksme - Rīgas Satiksme
Rīgas Satiksme, viens no bagātākajiem uzņēmumiem, ar ļoti milzīgu klientu skaitu, viss skaisti...
Bet, neesmu vēl sapratusi īsti par visiem tiem maršrutiem!
Kāpēc tāda izšķēdība? Tādā ziņā, kāpēc uz vienu vietu kursē neskaitāmi transporti...tātad...
6.autobuss - Stacijas laukums - Dreiliņi, parasti pa to maršrutu brauc neskaitāmi autobusi, kā 50, 51, 52, u.c.
Vai nebūtu prātīgi šo maršrutu likvidēt, vai arī likvidēt 52 - Abrenes iela - Pļavnieku kapi, jo uz Pļavnieku kapiem kursē veseli 3 autobusi (20, 48, 52), un tuvumā vēl citi...tāpat nav lielas jēgas no 20. autobusa, kurš kursē pareti...
Šos retos busus - 4z, 20, 34, 30, 49, 54, 29, 35, 55, vispār jālikvidē, vai arī jāpalielina reisu skaits un jāpārveido maršruts uz garāku, vai arī pa citu ceļu, lai nedubultojas!!!
Pilnīgi garām, šie autobusi un to retie reisu skaiti!!!
30.autobuss ir tikpat nederīgs, kā 4.z, vai 47, jo 30 kursē visu ceļu ar 3.autobusu kopā...varēja vismaz drusku savādāk izveidot, lai arī citā Bolderājas pusē kursētu autobuss, bet nē...tas pats, tikai kursē 2o reizes dienā un ir mazais autobuss...
4.z...murgs!!! 5 x dienā, tikai darba dienās... 34.vispār šausmas, 7 reizes dienā, uz kaut kādu jauno privātmāju apkaimi, kur visapkārt mežš, bērniem uz skolu ir jākratās cauri tam jo autobuss kursē tik reti un tikai darba dienās!!! 47...vispār nekam neder!!! 35, kursē tik reti un tikai darba dienās!!! 49...kārtējais maršruts darba dienās un arī līdz 19.15 tikai pēdējais reiss no Man-Tess, kas nav pietiekami un labi iedzīvotājiem!!! 54...murgs...vienmēr pilns no rītiem, toties kursē vienalga tik reti, bet vismaz katru dienu...
55.dublējas ar 10 autobusu... 33.autobusam ir jāpalielina reisu skaits!!!
Tāpat ir stulbi tramvaji, piemēram - 3, 9, 2... 3, 9, jau nu gan varēja palielināt reisu skaitu, jo cilvēki šos transportus gan izmanto!!!
Trolejbusi, nekam nederīgi ir 20, 24... 20...3 pieturas un viss... 24...kursē kad pagadās...
Ir pietiekami nejēdzīgi maršruti, kas būtu jālikvidē vai jāmaina... nekas netiek darīts... cilvēki katru dienu izmanto šos transportus un netiek sniegtas jaunas izmaiņas, vai kas cits...
Varbūt tomēr labāk ir likvidēt kādu no šiem busiem, trolejbusiem, ietaupīt autobusus un tos palaist uz kādu jaunu vietu, kur cilvēki jau sen lūdz sev transportu, jo pietura ir ļoti tālu...vai vispār tuvumā nav...
Ir beidzot kas jāmaina!!! Reizēm nesaprotu, kāpēc daudzi autobusi nekursē vakaros, kad tieši cilvēkiem drošības pēc tas ir vairāk nepieciešams, kad tieši beidzas darbs, u.t.t...parki stāv pilni ar autobusiem, trolejbusiem dienas laikā...
Rīgas Satiksme ir ļoti bagāts uzņēmums un izveidot jaunus maršrutus, šķiet tiem nebūtu problēma!Lūdzu domājiet!
Kā Jums, cilvēki šķiet??? Visa Rīga sastāv no šī visa un tas ir aktuāli, vienmēr...
Komentāri (7)
Un varbūt vienreiz vajadzētu izbeigt tos pensionārus par velti vizināt!!! Lai tie kam uz darbu, skolu jābrauc var cilvēcīgi tikt transportā!!! Vai kā Pasažieru vilciens vismaz noteikt kādas atlaižu vai bezmaksas stundas, jo tas kas notiek tagad ir ārprāts - par velti vizinās penčuki, bērni netiek transportā, lai laikus nokļūtu skolā!!!
Vai tik neesi tā pati, kas nesen uzcepa šo tekstu ? - http://www.sudzibas.lv/complaints/rgas-satiksmei-jmains-c12464.html
To, ka maršruts īss, vai kursē retāk, nenozīmē, ka konkrētais autobuss/trolejbuss/tramvajs ir norakstāms. Kā Tev, mīļo cilvēciņ, šķiet, kāpēc šie, Tevis nosauktie maršruti vēl kursē? Jo acīmredzot tie ir izdevīgi, ja tā nebūtu, tad tici man, viņi jau sen vairs nebraukātu. Vienmēr būs cilvēki, kuriem kāds maršruts būs izdevīgāks, mīļāks, ātrāks, labāks.
Man nav ne jausmas par lielāko daļu šeit pieminēto maršrutu, jo ikdienā saskaros ar citu Rīgas daļu, taču pēc pieredzes varu teikt, ka 52. autobuss nu gan ikreiz ir piepildīts un izdevīgs, un 9.tramvajs nemaz tik pilns nav, jo tas dublējas ar 7. un 5. tramvaju, kuri kursē diezgan bieži
Lai Tev jauka diena un neņem visu tik traki pie sirds! (:
piekrītu dave, ja nebūtu izdevīgi, noņemtu no ierindas, ka nebūtu ko redzēt, kā savulaik izdarīja ar 1. un 8.tramvaju
Pensionāriem vajadzētu noteikt ierobežojumus piem.pa velti 10.00-17.00, pārējā laikā tāpat, kā pārējāiem pasažieriem, pa maksuJo reizēm tiešām ir tā, ka nevar iekļūt transportā jo ir pilns ar pensionāri kuri dodās, kārtējā"svarīgā" uzdevumā.
Jaa... iisi un reti varbuut tie marshruti, tomeer vajadziigi. Tas, ka brauc reti, nenoziimee, ka nevienam tos nevajag. Es wnk esmu no Juurmalas, katru dienu braucu ar vilcienu un 37. autobusu. Ja taads nebuutu (jo brauc liidziigi kaa 21. autobuss un 4. tramvajs, un 41. autobuss), droshi vien skolu nokaveetu. Ar mikrinju nebrauktu, citreiz brauc pa vienu ielu, naakamajaa dienaa pa otru, un tad tiec nu skaidriibaa, pa kuru ielu brauks shodien. Tad jau labaak spiezhos paarpildiitaa autobusaa nekaa kkur apmaldos.
Padomā loģiski, piemēram tu dzīvo Dole, un tev jātiek uz Juglu. Tu vari apsēsties un braukt. Nav desmit reižu japarseža. Tie visi apvienotie maršruti ir lieliski. Jo nav japarsežas. Domā loģiski!