Rīgas Satiksme - Apkalpošanas kvalitāte
Sanāca nozaudēt e-talonu, brīvā brīdī devos uz RS, lai izveidotu jaunu. Viss sākās ar gausu apkalpošanu, klienti pirms manis tika apkalpoti lēnām, nekur nesteidzoties. Sagaidot savu kārtu, izstāstu problēmu, sāk formēt man e-talonu, esmu students un man ir aktivizēta studentu atlaide līdz nākamā gada novembrim (2017.11.10.), bet viņiem vajag vēlreiz apliecību, tas netiek saglabāts sistēmā?? Labi, apliecība bija līdzi, nav problēmu iedot vēlreiz. Kad gausā aizpildīšana un fotografēšana ir beigusies, pienāk maksāšanas kārta. Maksājumu veicu ar karti, ievadu kodu, gaidām maksājuma atbildi, ka maksājums sekmīgs, izdrukā čeku, bet redz, esot radusies kļūda, jāmaksā atkārtoti, tā kā man ir swedbank aplikācija, uzreiz pārbaudu konta atlikumu, redzu, ka nauda ir atskaitīta no konta. Uzreiz prasu kāpēc man jāmaksā vēlreiz? Atbilde - no termināla čekiņā uzrādīts, ka ir kāda kļūda un maksājums nav veikts. Kā nu ne, nauda ir rezervēta no mana konta un gaida, kad pārskaitīs. Sākas zvanīšanās speciālistiem, saņemu atbildi, ka jāuzgaida 5 min. Nu labi, gaidām.. Pēc vairāku atkārtotu zvanu veikšanas, pēc 15 min gaidīšanas, saņemu atbildi - nauda ir rezervēta, tiks Jums atgriezta un darbiniece gatavojas likt vēlreiz man maksāt, kam es nepiekrītu un saku - nauda nav atgriezta, neko nemaksāšu. Tad nu gaidām.. tā, kā man nav laika, pasaku, lai atdod manu pasi un apliecību ar karti, es došos prom, jo man nav laika, kā arī uz konta dotajā brīdī nebija papildus naudas atkārtotajam maksājumam, tāpēc piedāvāju maksājumu sadalīt un apmaksāt daļu skaidrā naudā, daļu ar karti, pretī saņemu nicinošu atbildi - šeit nav nekāds veikals, mēs tā nevaram darīt. Darbinieces vārdu neatceros, bet uzvārds bija Diksa.
Nauda joprojām nav man atgriezta!
Komentāri (1)
Ieteiktu rakstīt uz e-pastu:
Viktors Zaķis
Preses [slēpt]@rigassatiksme.lv
Baiba Bartaševiča-Feldmane
Sabiedrisko attiecību nodaļas [slēpt]@rigassatiksme.lv
Vismaz man palīdzēja.