Rīgas Satiksme - 51 un 52.autobusi
51 un 52.autobusu izmantoju no pērnā gada septembra. Ziniet, ja vēl pieļāvu domu, ka no rītiem ir sastrēgumi, piemēram uz Deglava ielas, tādēļ manā pieturā autobusi allaž ieradās ar nokavēšanos - 10-15 min. Arī ir bieži gadījumi, kad vispār autobusi izkrīt - iespējama avārija, vai noplīšana. Taču tādā gadījumā varu teikt, ka autobusi ir neapmierinošā tehniskā stāvoklī, jo trīs menešu laikā autobusi ir izkrituši vismaz 10 darbdienu rītos. Labs ir, ar to vēl varētu sadzīvot, galvenais, attiecīgi saģērbties, lai pieturā nenosaltu :)
Taču tagad saskaros ar otru galējību, līdz šim varbūt tam tik lielu vērību nepiegriezu. 51 un 52 autobuss darbdienu beigās (ap 17-19) pat no Abrenes ielas neizbrauc laicīgi, jo pieturā Centrālais tirgus, tie sistemātiski atnāk ar kavēšanos 3-7 min.
Itkā jau sīkums, bet tad es nesaprotu, kāda velna pēc katrā pieturā kabināt autobusu kustības laikus, ja šoferi kursē kā tiem ienāk prātā??? Tikai ķeksīša pēc, jo sarakstiem ir jābūt piekabinātiem?
Komentāri (2)
Es piekritu, kapes gan autobusi no sava galapunkta nevar izbraukt laicigi. Tad prieskam ir kustibu saraksti...
Vaditajs kavejot 10 - 15 minutes uz iebrauksanu galapunkta uzreiz apgriezas un brauc nakamo apli. Bet ka jus domajat vinam vajag uz tualeti pec 1-2 stundas stundas brauksanas ?
Autobus - tehnika kura brauc pa 20 stundam sutkos neieskaitot brauksanu parkos nakti. Dazos no tiem autobusiem nevar sakt braukt no vienas reizes. Tapec nu ir reizem maza kavesana jo vajag restartet.
Bet grafikus pieturos vaditajs vienmer skata lai planot kur un cik atri vai leni vinam jabrauc lai talak noklut laika.
Nevajag loti kritiski sudzet vaditajus jo tas ir smags, nervozs darbs.
Aleksandrs-autobusa vaditais.