www.sudzibas.lv Rīgas Namu Pārvaldnieks pasūtījuma ignorēšana - neatzvanīja divu darba dienu laikā

RNP - pasūtījuma ignorēšana - neatzvanīja divu darba dienu laikā

Pa informatīvo telefonu (vienīgais, ko var atrast!) 25.10. piesākam pakalpojumu - novērst udeņa pilināšanu no vada pēc izlietnes atvienošanas (ventili aizslēdz ūdeņa padošanu!) vai iedot konsultāciju kā to izdarīt pie privāta santehniķa. Nekādas atbildes divu darba dienu laikā. Vispār
RNP web-lappūse ir "melna kaste" - neko lietderīgo nevar atrast.
Kārtīga pakalpojumu maksātāja Eleonora Latiseva - Rīga, Ozolciema 18-205.

27.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

N Nikolaas 28.10.2018

Ja informāciju no "melnās kastes" nav iespējams iegūt, iesaku Jums vērsties tad personīgi.

G Gints Kopmanis 27.03.2019

http://www.santehnika-pakalpojumi.lv/

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes