Rd Electronics - Slikts serviss, nekompetenti darbinieki un krāpnieki
Veicu pasūtījumu Rd Electronic cepeškrāsni. Speciāli paskatījos pieejamību. Atnāca sms ka preci varēšu saņemt 29.03.2021. Protams pienāca 29.03.2021. Ne sms ne preces, zvanīju uz Rd Elektronic veikalu apsolīja, ka prece būs obligāti 30.03.2021. Šodien pazvanīju un pateica ka preces nebūs. Pazvanot uz klientu apkalpošanas numuru liek izvēlēties valodu, bet informāciju, ka visi operatori ir aizņemtu Saka divās valodās, jautājums, kāpēc ne trijās vai piecās valodās. Veikala darbinieks, tā saucamais operators, kas man atbildēja uz telefona zvanu, dikti runātīgs, uz jautājumu, kā veikals taisās atrisināt šo problēmu, atbildēja, ka veikals to nerisinās, ka viņiem vienalga. Apkalpošana zem katras kritikas neprofesionāls personāls un negodīga attieksme pret klientu.
Cienijamais klient!
Lūdzu sniedziet detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu, lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Paldies!
Komentāri (2)
Preces medz beigties, tas jums ir kads parsteigums? Ta var notikt jebkur, it ipasi kovid laikaa.
pilnīgi piekrītu par sliktu servisu . 19 martā speciāli izvēlējos 4 preces ar norādēm variet saņemt pēc15 minūtēm. atsūtija kad manis izvēlētajā veikalā būs 25 martā . tad pārcēla uz 26 martu es neko nesaku kovids utt . pienāca tas 25-26 marts atsūtija sms kad aizkavēsies termiņu vispār nenorādija . visas izvēlētās preces joprojām ir nopērkamas un ir piedāvājumā. rēķins ir apmaksāts. ... un šodien ir 31 marts .. te tev nu bija 15 minūtes.