Rd Electronics - Nopirku preci ar defektu, bet vini uzskata ka defekts radies manas vainas dēl.
Pasūtiju Bosch ledusskapi, atnaaca uz Jēkabpils RD veikalu. Nokārtoju papīrus un papildus garantiju, pārdevēji teica, ka pēc iesińojuma spriežot nav nepieciešams preci izpakot jo buus ok. Sazvaniju transportu, aizvedu uz mājām. Paši ienesaam iekšā. Nu un jautrība var sākties - attaisit ledusskapja augšējās durvis pamaniju, ka pa to ir izkaisiiti plastmasas gabalińi(atlūzas no plaukta), jo acīm redzot plaukts ar kustīgajām metāla detaljām nebuj kārtīgi nostiprināts un kratijies pa iekšpusi, otra metāla detalju atradu durvju plauktinjaa nenostiprinātu. Ar to viss nebeidzās, attaisit valjā saldētavu pamaniju ka aukstuma spirāle ir nokarājusies uz leju un taas spirāles stiprinājums salauzts un pirmā augšējā saldētavas atvilkne salauzta. Nu vot tādas galvas saapes. Pazvaniju uz veikalu un pastāstiju visu, vinji saka lai zvanu uz klientu servisu naakamajaa dienaa jo sodien vinji vairs nestrādā. Sazvaniju vinjus, vinji saka lai suutu bildes un tad vinji izskatīs, un solija ka viss būšot ok, ja izrādīšoties, ka ir taa kaa es stāstu tad paši atvedīs jaunu vietā. Ar to viss nebeidzās. Gaidam atbildi, otrās dienas vakaraa pirms 18:00 zvana un saka, ka tā ir mana vaina ka es itkaa esot nometis ledusskapi un sabojājis vinju pats un ka vinji noraida preces apmainju un ka tā papildus garantija un apdrošināšana neko nelīdzēšot. Vienīgais ko es varu darīt ir rakstīt vai nu ražotājam, bet tad jaagaida vismaz divas nedēljas. Vinji saka ka lai es lietoju ledusskapi kaut arii vinjš ir salauzts un es nezinu kas ar to spiraali, ka vinja karājas. Vot lūdzu tāda ir attieksme pret klientu, kurš nopērk preci un nevar pat vinju lietot jo vinja ir salauzta un vinjiem ir vienalga, nepiedāvā pat apmanīt atvilkni, plauktu. Vienkārši saka ka tā nav vinju problēma. A ko tad lai es daru? Jā un uz apakšējām durvīm ir skrāpējumi un uz sāniem mazas buktes, kuras ar acīm grūti ieraudzīt.
Turklāt preci nevar atgriezt 15 dienu laikā, jo kā izrādās precei ir defekts, ko itkā esmu radījis es vedot 1km, nevis viñu piegādātāji, kas veda no Rīgas vismaz 150km, nerunājot vispār par celju no rūpnīcas(Turcijā vai Vācijā), kur nu vinjus tur liek kopā... Tā kā padomājiet pirms pērkat kauutko šajā veikalā un vai tā papildus garantija ko vinji tik ljotireklamē vispār ir vajadzīga... ????
Komentāri (10)
Es ceru, ka nepasteidzies izmest visus iepakojumus?
Ja preces iepakojumi nav izmesti un uz tiem nav redzami nekādi bojājumi, tad, šķiet, veikalam nav īsti pamata uzskatīt, ka bojājumi radušies transportēšanas laikā un tavu pretenziju noraidīt vien pēc foto apskates.
Iepakojumi ir palikuši. Viņi uzskat, ka pamatojoties uz aisūtītajiem foto var noteikt kurš ir vainīgs un eksperti jau savu atbildi pateica, ka es esmu vainīgs. Iepakojuma bildes jāsūta ražotājam un es nešaubos, ka Tur sēž tādi paši eksperti. Un tas tomēr ir laiks, vismaz divas nedēļas viņi izskata, ja ne vairāk. Turklāt Forši dzīvot bez ledusskapja... Veikala pārdevējiem ir rentgena redze, viņi neizpakojot redz cauri iepakojumam un var garantēt, ka nebij nekādu defektu līdz pārdošanas brīdim, kad viņi iekrāva man busā iekšā... Varbūt griezties Bez Tabu, vismaz RD Electronic veikalam būs normāla reklāma...
Kaspars, es tev ieteiktu tomēr spiest uz to, ka tev tika piegādāts brāķis/bojāta prece. Pamatojies uz to, ka visi iepakojumi ir veseli. Sabildē visas daļas, kas nav nostiprinātas atbilstoši tam, kā tām būtu jābūt - lai ir redzams, ka uz detaļām nav skrāpējumi vai bojājumi, kas liecinātu par mehāniskas iedarbības rezultātā radītiem bojājumiem. Tad raksti pretenziju, kurā detalizēti norādi visus tevis konstatētos bojājumus, kā arī norādi laikus - cikos preci saņēmi un cikos ziņoji par konstatēto bojājumu, utt.
Obligāti nokonsultējies PTACā. Spied cauri, lai tev atmaksā naudas. Pērc sev ledusskapi citur.
Veikalā noteikti met viņiem atpakaļ to viņu papildus garantiju - tev tā neko nedos. Veltīga naudas pārmaksa. Bosch ledusskapis tev kalpos ilgi arī bez visādām pārmaksām veikalnieku kabatā.
Jau konsūltējos ar PTAC, viņi teica ka man obligāti 14 dienu laikā jāizved leduskkapis atpakaļ, ja viņi neliekas ne zinis. Tās ir manas tiesības. Un RD veikalam tad būs 14 dienu laikā jāatmaksā nauda par ledusskapi un par garantiju. Es domāju Tur nav ko rakstīt nekādas pretenzijas, viņiem tas viss neinteresē tāpat un izskatās ka viņi velk laiku. Ņemot vērā viņu vienaldzību pret klientu, viņiem būs darīšana ar sabiedriskajiem Medijiem...
Papildus garantija ir vajadzīgā ,tikai portetīvajiem datoriem ,pārējais ir tīra naudas peļņa no klientiem.pats strādāju RD zinu ,kā tas ir ... :D
Kuram portatīvajam datoram tad ir nepieciešama papildus garantija? Priekš kam? Nopērc datoru ar 3 gadu ražotāja garantiju un miers! Priekš kam kaut ko piemaksāt veikala kabatā?
Vienīgais, ko var apsvērt iegādāties papildus, tā ir apdrošināšana dārgajiem telefoniem. Tur vismaz nebūs darīšana ar veikalu, bet gan ar apdrošināšanas kompāniju - ja sanāks sadauzīt vai samērcēt, tad vismaz apdrošinātājs kompensēs zaudējumu.
Vai nebija Latvijā 2 gadu garantija?
Pēc PTAL pārdevējam jānodrošina 2 gadu garantija. Bet ir virkne ražotāji, kas nodrošina 3 gadu garantijas termiņu. Tad es, piemēram, izvēlos to produktu, kuram ražotājs (ne pārdevējs) ir noteicis, ka būs garantija 3 gadus no pirkuma dienas.
Kapteinis Acīmredzamība
Jūsu kļūda - vienmēr un jebkādos apstākļos preci IR JĀAPSKATA veikalā. Pirkāt kaķi maisā un brīnāties. Pārdevēji pateiks Jums jebko, lai tikai Jūs ātrāk viņus pamestu un viņu varētu turpināt "čaloties". Tāpēc pats vienmēr prasu, lai veikalā preci parāda, ieslēdz, ar tām apdrošināšanām neielaižos, jo papildus naudu jāmaksā, bet kad aiziet līdz lietai, tad visi gadījumi nav garantijas un apdrošināšanas gadījumi... jācenšas veikalā viņiem izkompostēt smadzenes, savādāk sanāks, ka nevis Jūs pērkat, bet Jums pārdod preci
Prece tika apmainīta...