AtrisinātaRd Electronics - Krāpšana
12.01.2020 veicu pasūtījumu Rd Electronics mājaslapā rdveikals.lv (pasūtījuma numurs: 1321101) .
Pasūtīju svarus un ārējo ssd (+sūtīšanas izmaksas = 149.47€) . Divas dienas vēlāk man pienāca zvans no Rd(66778899) , un man pateica, ka "Ssd mums nav un pasūtīt arī nevaram, nauda tiks atdota, svari tiks atsūtīti 18.01. "
svari tika atsūtīti noteiktajā datumā, bet līdzekļi par ssd atgriezti netika.
Turpmākajās dienās rakstīju vairākus e-pastus, bet neko vairāk par "tuvākajā laikā ar jums sazināsimies" nedabūju, arī pat ne atbildi uz jautājumu cik ilgi parasti jāgaida līdz naudas atgriešanai.
Vēlos vērst uzmanību uz reiz minēto "ssd mums nav un pasūtīt arī nevaram" - ja jau tā, tad kāpēc šī prece vēl joprojām atrodās rdveikals.lv mājaslapā bet tās Cena ir palielināta par gandrīz 20 euro? Tad ir jums konkrētā ssd, vai nav? Vai arī šis ir gadījums, kad vienkārši rd electronics gribēja nokāst vēl papildus naudu? Ja pareizi atceros, Cena tika izmainīta neilgi pēc zvana, ko saņēmu 14.01.
Vienā no saviem e-pastiem es minēju, ka es sagaidīju jel kādu cilvēcisku sapratni, tomēr, izskatās, ka rdveikals apzināti vilks naudas atdošanu līdz likumā noteiktajām 30 dienām.
Vērts pieminēt, ka manu pēdējo vēstuli rdveikals vienkārši ignorēja, līdz ar to šodien (23.01.2020) ievietoju šeit šo sūdzību.
Klāt sūdzībai pievienoju ekrānuzņēmumus, un reizē arī saiti uz interneta arhīvu, lai man pēc tam nepateiktu, ka es šo aizdomīgo Cenas izmaiņas faktu pats esmu safabricējis.
—saites—
tagadējā Rd Electronics Ssd lapa https://www.rdveikals.lv/products/lv/416/242552/sort/1/filter/0_0_0_0/1tb-x8-portable-usb-3.1-black-ssd-disks.Html
arhīvlapa, gadījumā, ja Rdveikals lapa tiek izmainīta http://web. Archive.Org/web/20210123150911/https://www.rdveikals.lv/products/lv/416/242552/sort/1/filter/0_0_0_0/1tb-x8-portable-usb-3.1-black-ssd-disks.Html
Tā kā šobrīd (23.01.2020) tiek ievēroti `pēc likuma` noteiktie naudas atgriešanas termiņi, tad temata "Krāpšana" vietā pagaidām precīzāks ir temats "Slikts serviss."
RD Electronics ir veiksmīgi man atgriezuši naudu pilnā apmērā, līdz ar to, uzskatīt sūdzību par atrisinātu.
Komentāri (5)
Kapec gan cena nevaretu mainities? Ja mantas nav tad nauda jums bus, bet ir jagaida!
a jums tiesham tas nepielec?
Principa jums draud kriminalatbildiba par apmeloshanu.
Cenas maiņa "it kā" neeksistējošai precei (kuras nav un viņi pat nevar pasūtīt) liek nedaudz šaubīties par to, ko RD dara. Ja es vai kāds cits pasūtītu tagad par tiem 150 euro - vai atvestu, vai arī pateiktu, ka nav un nebūs? Ja ne, tad kādēļ vispār tāda cenas maiņa ir nepieciešama.
Par ko man draud kriminālatbildība? Nevienu melu es šeit neesmu pateicis - preces nav, konkrētu paskaidrojumu nav, naudas arī nav. Man lielākoties ir bijusi darīšana ar Rietumeiropas (it īpaši Vācijas) e-veikaliem, kur tiek sniegtas informatīvas atbildes uz klientu jautājumiem (nevis tikai "kad būs, tad būs" tipa atbildes), bet Latvijai tas, laikam, ir pārāk augsts standarts, kuru nekad nesasniegt.
Jūs, visticamāk, pārāk daudz koncentrējaties uz pašlaik esošo sūdzības tematu, jeb vienu vienīgu vārdu:
Šo mājaslapu man, diemžēl vai par laimi, nākas izmantot pirmoreiz un uzliktais bija viens no pirmajiem "ieteiktajiem" variantiem sūdzības izveides laikā. Piekrītu tam, ka kaut gan jūtos apkrāpts,`pēc likuma` vismaz vēl šajā brīdī naudas izkrāpšana nav konstatējama, bet arī pat tajā gadījumā es savā sūdzībā jau uzsvēru to, ka apzinos, ka RD ir 30 dienas, lai atgrieztu naudu un es minēju konkrētus datumus, un tie tiek ievēroti. Tas, ko es galvenokārt uzsvēru bija fakts, ka naudu es atdevu jau gandrīz pirms 2 nedēļām un vienīgais, ko esmu saņēmis par naudas atgriešanu ir solījumi.
Tomēr, ņemot so visu vērā, lai nerastos tālāki pārpratumi, pievienošu papildinformāciju, lai klasificēto šo sūdzību par tematu "Slikts serviss."
Tā kā pirmo reizi mūžā vispār man nākas saskarties ar šādu situāciju, tad ceru, ka sapratīsiet kādēļ esmu tik neapmierināts.
Es nekad neesmu veicis priekšapmaksu nevienam internet veikalam. OK es nepasūtu daudz un reti, bet vienmēr esmu maksāji uz vietas saņemot preci.
Tagadējā situācijā neviens uz vietas neko nevēlas saņemt un maksāt. Arī kurjeri nevēlas krāmēties ar skaidru naudu. Vienīgais atliek bkarte. Plus varu vienu pateikt, lielākā daļa preces nav veikalos arī dzan noliktavās, vismaz te LV firmām un uzņēmumiem, arī (prestižajiem), kaut gan tie ir visi mēsli nevis prestiži LV tirgus 1.a, rd electronis utt, mainstream veikali ir sūdi. Sava mārketinga politika, visus cilvēkus apčakarē ar to, ka sūta preces pēc klienta pasūtījuma no ārzemēm, polijas, baltkrievijas, utt, nevis kaut ko kvalitatīvu, bet tieši par cenu zemo, uzskrūve 10x kā arī pārtikas veikalos MAXIMA, MEGO, RIMI u.c 10x cenas, precēm kurām vajadzētu maksāt kā maksimums 3x. Kvalitāte sūds, cena astronomiska. Cik esmu sūtījis visādas preces, neviena nav nākusi no Amerikas, vai Vācijas, vai Francijas, Anglijas u.c. Visas šeit 1.a, rd electronis utt, nāk no polijas, baltkrievijas utt. Tie kas teiks nē, jūs melojat.
Plus varu jau atbildēt heiteriem, zinu importa, eksporta cenas utt, izmaksas par piegādēm, aizvešanām, ievešanām, utt, u.c. Atceraties, kvalitāte, cena, pieprasījums: tas ir 100% ieguvums.
Atceraties, kvalitāte, 10x augstāka cena, 0 pieprasījums: tas ir 99% LV tirgus...