RD Electronics garantijas remonts - Labo preci ilgāk kā pusotru mēnesi
Nodevu savu monitoru philips Rd Electronic garantijas remontā šī gada 23. Augustā. Šodien jau 11. Oktobris, bet mans monitors vēl nav atdots. Pat ne reizi nav pazvanīts un paskaidrots, kāpēc nav atdots. Vienu reizi gan man atzvanīja, bet telefonā bija dzirdams tikai klusums. Veikalā, kurā nodevu preci, man teica, ka monitoram ir tā sauktie izdegušie pikseļi, ko nevar izlabot, jāmaina ekrāns. Vārdu sakot, pirms pusotra gada esmu nopirkusi brāķi. Patlaban pārdošanā bija tieši tāds datora monitors. Pazvanīju uz Rd Electronic garantijas servisa nr. Tur man mutiski teica, ka remonta darbus viņi garantē veikt 1 mēneša laikā. Solīdi būtu bijis, ja uz remonta laiku piedāvātu līdzvērtīgu monitoru lietošanai. Neko nepiedāvāja. Sanāk, ka esmu vainīga, ka pie viņiem iepirkos.
Bet pagāja gandrīz mēnesis. Pazvanīju atkal rd electronic garantijas servisam. Operatore teica, ka visu laiku gaidot kaut kādu detaļu, bet centīšoties līdz mēneša (septembra) beigām visu nokārtot. Bet pienāca oktobris. Zvanīju atkal. Šoreiz teica, esot nodots pieprasījums. Nesapratu gan, kas par pieprasījumu. Zvanīju vēlreiz. Taktiski atgādināju, ka remontu tā kā solīja veikt mēneša laikā. Operatore atbildēja ar pretjautajumu: kas tā solīja? Nu ka varot arī 45 dienas labot un, ka es neesmu viņiem vienīgā kliente, lai man vēl arī atzvanītu.
Esmu iegādajusies arī papildus rd garantiju " plus", ko man pie datora ekrāna pirkšanas piedāvāja. Tagad saprotu šīs garantijas patieso jēgu "plus" droši vien nozīmē, ka labots tiek 1 mēnesi nu un vēl arī "plus" nenoteiktu laiku.
Aija
Komentāri (9)
RD ir tikai tirgotājs, nevis ražotājs - šo brāķi jūs var'jeāt nopirkt tik pat labi 1a, 220 vai Elkor.
Jums, pērkot preci, nāca līdzi garantijas noteikumi. ja tur nav minēts, ka jums pienākas pagaidu maiņas prece, tad jums nepienākās šāds serviss un par to nevajag brīnīties.
Ne jūs un ne RD nav vainīgs, ka Philips uzražojis brāķētu preci. Diemžēl tā gadās, priecājāties, ka pēc pusotra gada tas notika nevis 2 gaidem, kad vairs nebūtu garantija.
RD nav vainīgs, bet kā izplatītājs / pakalpojuma / starpnieks / servisa sniedzējs, viņi gan ir atbildīgi. Par ko tad citu cilvēki viņiem maksā? Visā lielā ķēdītē viņi ir starp ražotāju un pircēju, tātad tā ir viņu atbildība paņemt atpakaļ preci un pēc iespējas ātrāk dot pretī vai nu aizvietojumu, vai labotu preci.
PILNĪGI PIEKRĪTU! Nodevu RD veikalā viedpulksteni, pēc 1,5 mēnešiem saņēmu preci atpakaļ, kad gribēju to ieslēgt, sapratu, ka ierīce nefunkcionē kā tai vajadzētu. Atdevu atpakaļ un atkal ilgi gaidu, kopējais gaidīšanas laiks jau 2,5 mēneši, joprojām esmu bez preces. Neiesaku neko pirkt no viņiem! Tik aktīvi reklamē pagarinātās garantijas, tikai kad jālabo tad nekā.
Cienijamais klient!
Kā jau Jums tika minēts telefoniski , jūs jaucat divas dažādas lietas-- preces ar papildus garantiju un Jūsu preci uz kuru pat šāds pakalpojums netiek piedāvāts!
Ja Jums tomer ir neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Paldies!
Tieši tā, klientu serviss. Te nav runa par papildus garantiju. Te ir runa par to, ka preces no remonta ir jāgaida ļoti ilgs laiks. Ja nevarat salabot, laicīgi, dodat vietā jaunu preci! Ja uzskatāt, ka prece tiek sabojāta pus stundu, kopš tā tika saņemta no 1. remonta - tas parāda tikai jūsu attieksmi pret klientu.
Tieši tas pats ir ar otru mūsu preci, kas ir remontā. Bezvadu skaļrunis, kas sabojājās jau tajā pašā dienā, kad tika iegādāts. Ir tak garantija, var samainīt. Palūdzām atgriezt naudu, veikalā teica 14 dienu laikā. Pēc tam pagarināja naudas atgriezšanas termiņu. Un joprojām nauda nav atgriezta.
Kā Jau Jums tika minets, prece atrodas ražotāja autorizetaja servisa centrā, tiklidz saņemsim komentārus no servisa centra puses par lietas gaidu-sazināsimies ar Jums!
un otrs moments - pēc Jūsu datiem nav nevienas lietas ar preces atgriešanu! Lai ar Mums sazinās persona kurai ir jautājumi par atteikuma procesu!
Paldies
RD ir tirgotājs, kas nodrošina garantijas servisu, galu galā prece tomēr ir jāatdod! Pēc 2 gadiem manis iegādātajai precei iestātos garantija "Plus". Izskatās, ka tikai komentējat, bet līdz galam neizlasāt. Apskatījos jūsu profilu, skatos, ka jūsu aizraušanās ir sūdzību komentēšana. Izsakāties par jebkuru tēmu. Tādus mūsdienās sauc par troļļiem.
Es arī esmu troļļotājs, bet piekrītu, ka lv arvien biežāk veikalos nopērkamas nekvalitatīvas preces. Ja nav starpības kur pirkt, tad labāk nomaksāt muitu un ņemt no šauracainajiem.
Da tak i estj. V RD ne kacestvennaja tehnika prodaetsa. Ne ponjatno otkuda oni vezut tehniku. Vidimo to chto ne berut razvitie evropejskie strani popadaet v RD.