Rd Electronics - garantijas remonts
Pirms nepilna gada nopirku ārējo cieto disku, kas protams salūza. Garantijas remontā izrādās neietilpst datu atgūšana. Piezvanīju pati uz servisu pa telefonu, kas rakstīts uz servisa talona, kur man laipni paskaidroja, ka tas ir maksas pakalpojums, kas maksās 20Ls. Nodevu cieto disku veikalā un pēc tam sākās interesantākā daļa - pēc gandrīz 3 nedēlām man piezvanīja no veikala, ka datu atgūšanas pakalpojums veikts netiek, man neviens nekad nevarot būt teicis pretējo (ak es nekaunīgā mele!!!). Šādu pieeju noprotestēju, lūdzot vēlreiz sazināties ar servisu, jo prātu vēl zaudējusi neesmu. Nedēļu vēlāk zvanīja jau no servisa - šādu pakalpojumu veikt nevarot un nedarīšot. Varot salabot disku, bet datus es zaudēšot. Dati man ir svarīgi, tādēļ nolēmu nest cieto disku uz citu uzņēmumu. Kā tad - ja nesīšot citur un viņi noplēsīšot plombi, tad garantijas remots vairs nepienākoties. Piedlabevām - man zvanīja 3 reizes - no servisa, veikala un vēlreiz no servisa par vienu un to pašu. Pēdējā reizē es vairs nezināju raudāt vai smieties.
Es laikam neko nesaprotu - datu nesēja būtība ir datu uzglabāšana. Tātad - dati ir svarīgi, tos vajag atgūt, bet tas šajā uzņēmumā nevienu neinteresē! Pirms tam no RD Electronic biju iegādājusies vairākas preces, bet pēc šīs peiredzes manas kājas vairs tur nebūs, un arī mani draugi un paziņas pēc šādas reklāmas diez vai kaut ko tur pirks.
Vēl tikai filozofiskas pārdomas par tēmu - ja tā būtu veļas mašīna, kas salūztu cikla vidū, tad attiecīgi man teiktu - jūsu drēbes atgūt nevaram, bet citi to darīt nedrīkst!
Ar cieņu,
Marika
Komentāri (4)
Tāds aizvainots viedoklis neizprotot lietas būtību.
Ar cietajiem diskiem tā ir normāla prakse, izplatītājs nevar garantēt datu drošību, cietā diska bojājuma rezultātā jūs iegūstat jaunu cieto disku kā rezultātā dati loģiski tiek dzēsti. Arī remontējot (nezinu ko īsti var remontēt bojātam cietajam). Vainot varat ražotāju ka šī datu uzglabāšanas ierīce sabojājas. Tāpēc pat Windows operētājsistēmai ir dažādas failu backup veidošanas iespējas. Failiem svarīgiem jāveido drošas kopijas uz atsevišķām datu saglabāšanas ierīcēm, jo tehnika ir tehnika. Un garantija attiecas tikai uz bojātas preces apmaiņu, remontu nevis papildus ekstrām.
Arī par Jūsu filozofiju. Neviens Jums drēbes nekad neatgriezīs salauztā veļasmašīnā. Kā arī turpmāk tad izlemiet kas svarīgāks faili vai cietais disks. Jo tas ir tikai loģiski ka firma nevēlas Jums piedāvāt savu garantiju, ja iekārtu "remontē" kāda trešā puse, kas varbūt bojājumu arī ir radījusi, nevis pats ierīces defekts.
Man nevajag garantijas remontu datiem! Loģiski būtu piedāvāt šādu maksas pakalpojumu klāt pie garantijas remonta vai arī neaizliegt atgūt datus citur, piedraudot ar garantijas atņemšanu.
Man pielec, ka garantijas servisā vajadzētu šo pakapojumu piedāvāt kā maksas, jo pēc tam viņi paši zina ko tur ir sadarījuši un var turpināt garantijas apkalpošanu.
Un ja datus neatjauno (pa 20Ls vai vairāk/mazāk), tad nevajag melot un solīt, ka tas tiks izdarīts!
Pašai bija gadījies, ka cietais disks nokrīta un saka gļukot. Aizgāju uz Capital veikalu Rīga Plazā un man palaimējās, tikai diska ārējais korpuss bija bojāts, bet dati nebija cietuši. Bet laipns veikala darbinieks pateica, ka ja būtu disks kapitāli sabojāts, tad datu atjaunošana varētu maksāt simtu un pat vairakus simtus latu. Un par tiem 20 Ls droši vien servisa darbinieks samuldēja, nesaprotot par ko runa. Pēc tam teica, ka pati mele. Par to protams fui servisam.