Rd Electronics - Garantijas remonts
Neiesaku izmantot šo veikalu preču iegādei.
Iegādājos spēļu konsoli xbox one. Un pirmajā lietošanas dienā secinājām ka pults ir brāķēta jo nedarbojas viena poga un nav iespējams pievienot austiņas.
Aiznesu pulti uz veikalu kur to pieņēma uz garantijas remontu. Pagāja četras nedēļas un saņēmu tādu pašu pulti ar piebildi ka ir mehānisks bojājums. Puikam sabojāti Ziemassvētki un diagnostika mēneša garumā. Pirmais un pēdējais pirkums šajā ūķī.
Labdien!
Tā kā SIA “MK TRADE” nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai, prece uz diagnostiku un garantijas remontu tiek sūtīta uz ražotāja autorizēto servisa centru, lai noteiktu precē iespējamā defekta cēloni. Preces autorizetais serviss novērtē vai tas ir mehāniskas iedarbības bojājums vai ražošanas defekts.
Ja preces bojājums radies patērētājam neievērojot preces lietošanas instrukciju (mehāniskas iedarbības bojājums), tad remonts var notikt tikai uz patērētāja rēķina.
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]
Komentāri (2)
No vienas puses Jūs saprotu, bet no otras, Microsoft Xbox nav oficiāli Latvijā. Protams nepatīkami, ka konsulēm komplektā nāk l'dizi tikai viena pults. Šādos gadījumos praktiski nelietotjams. līdz ar to nevar gaidīt superātru atbalstu no Microsoft Xbox ierīcēm. Xbox nav saistīts ar Microsoft Latvia. Tāpat microsoft telefoni nav saistīti ar Microsoft Latvia.
Garantija tiek nodrošināta Xbox mantām, tikai nosūtīšana, diagnostika un citas lietas paņem laiku. 1diena serviss ir tikai speciālām garantijām (jāpērk atsevišķi) un datortehnikai. Ja ražotājs nav parūpējies, lai Latvijā būtu ātrs serviss tad nav. Līdz ar to jāpiecieš.
Situācija būtu viena un tā pati jebkurā veikalā. Labāk lai apskata un konstatē speciālists nevis Ļoša no pagraba.
Protams, ja dāvana ir svarīga, tad parasto to iegādājas laicīgi un paši notestē, lai nav lieku pārsteigumu.. Būtu tas izdarīts laicīgi, tad attiecīgi caur atteikuma veidlapu 15 dienu laikā problēmu būtu atrisinājuši..