Rd Electronics - Garantijas remonts
Nodevām Roidmi F8 xiaomi putekļsūcēju garantijas remontā jūnijā mēnesi. Atpakaļ atsūtīja it kā salaboto, tikai pēc diviem mēnešiem. Pārbaudījām ar pārdevēju veikalā, izrādās ka neko ne salaboja. Atpakaļ sūtam. Vēl viens mēnesis pagāja. Ne ziņas, ne miņas. Pie jums tas ir normāli? Trīs mēnešus dzīvot bez putekļsūcēja? Viss ko man Saka, gaidām atbildi no servisa. Da bļāviens! Cik ilgi labos preci? Pusgadu, gadu?
Cienijamais klient!
Sniedziet , lūdzu, detalizētāku informāciju par Jūsu lietas nummuru , lai varam precizēt lietas apstākļus!
Paldies!
Komentāri (3)
Viņiem jau bija jāatgriež pirkuma summa vai jādod jauns vietā. Rakstiet PTAC .Sākumā pretenziju pret šo RD pēc tam ja nekas nav atrisināts no viņu puses tad uz PTAC
PILNĪGI PIEKRĪTU! Nodevu RD veikalā viedpulksteni, pēc 1,5 mēnešiem saņēmu preci atpakaļ, kad gribēju to ieslēgt, sapratu, ka ierīce nefunkcionē kā tai vajadzētu. Atdevu atpakaļ un atkal ilgi gaidu, kopējais gaidīšanas laiks jau 2,5 mēneši, joprojām esmu bez preces. Neiesaku neko pirkt no viņiem! Tik aktīvi reklamē pagarinātās garantijas, tikai kad jālabo tad nekā.
Cienijamais klient!
Kā jau Jums tika minēts telefoniski , jūs jaucat divas dažādas lietas-- preces ar papildus garantiju un Jūsu preci uz kuru pat šāds pakalpojums netiek piedāvāts!
Ja Jums tomer ir neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Paldies!